تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812978318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زنان كرماني: جامعه امروز نيازمند الگو برداري از شخصيت حضرت زهرا(س)است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: زنان كرماني: جامعه امروز نيازمند الگو برداري از شخصيت حضرت زهرا(س)است
زنان كرماني، جامعه امروزي را نيازمند الگو برداري در همه ابعاد شخصيتي و زندگي حضرت زهرا(س) دانستند.

اين عده در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي، بر فرهنگ‌سازي و بيان شخصيت وجودي حضرت زهرا (س) در كليه سطوح جامعه تاكيد كردند.

يك خانه‌دار كرماني در اين رابطه به ايرناگفت: با توجه به هجمه شديد اين روزهاي دشمن و گسترش فرهنگ بي‌بندو باري جامعه غربي در جامعه، زنان ما امروز بيش از گذشته نيازمند الگوبرداري از ويژگي‌هاي آن حضرت هستند.

"فاطمه آزادروش"، بهترين الگوي امروز دختران جوان جامعه ايراني را حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و افزود: اين بانوي بزرگوار اسلام در طول تاريخ و براي همه نسل‌ها يك نمونه انسان كامل به شمار مي‌روند.

وي اضافه كرد:آشنايي نسل جوان با شخصيت وجودي و به خصوص زندگي بي‌پيرايه حضرت زهرا(س) مي‌تواند بسياري از مشكلات جامعه كنوني را كاهش دهد.

يك دانشجوي رشته زمين‌شناسي در اين رابطه گفت: حضرت فاطمه(س) برترين بانوي اسلام و سيره زنان عالم و گوهري تابناك در منظومه و رشته نسل پيامبر اسلام (ص) است.

"شيوا محمدي"افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در مقام زن يكي از زنان بي‌نظير و در مقام مادر به عنوان عالي‌ترين مادر عالم به شمار مي‌روند.

وي، سالروز تولد آن حضرت را به نام روز زن، روز حيات زن توصيف كرد و گفت: اين روز در واقع نقش بزرگ زن در جامعه پايه‌گذاري شده است.

يك معلم بازنشسته در اين رابطه گفت: فاطمه زهرا(س) تنها زني است كه از همان آغاز حيات و تشكل و بر اساس اصول متعالي اسلام و ارزش‌هاي اسلامي رشد و پرورش يافت و در نهايت به درجه‌اي رسيدند كه او را در عالم زنان بي‌همتا ساخت.

"صديقه ميرحسيني" نقش زنان در اصلاح جامعه را برجسته دانست و گفت: امروز زنان در جمهوري اسلامي همدوش با مردان در سازندگي كشور تلاش مي‌كنند.

وي بيان كرد: امروز به بركت نهضت اسلامي، زنان مي‌توانند مشاركت فعالي را با مردان در اجتماع بر عهده داشته باشند.

وي ادامه داد: زن مسلمان با تاسي به حضرت زهرا (س) مي‌تواند منش‌هاي بزرگ و ارزش‌هاي اخلاقي ايشان را در جامعه پياده نمايد.

يك بانوي كرماني، پايبندي به اصالت‌ها و ارزش‌هاي معنوي را مهمترين‌رسالت امروزي زنان مسلمان عنوان كرد.

"زهرا سروري" بيان كرد: فاطمه (س) انسان است اما تعبير رسول خدا در باره ايشان تعبير" فرشته‌اي بود در صورت انسان".

وي، حفظ و سلامت جامعه را از مهمترين مسووليت‌هاي زنان امروزي بيان كرد و ادامه داد: زنان در صحنه‌هاي مختلف زندگي و در فعاليت‌هاي مختلف اجتماعي نسبت به گذشته فعال‌تر نشان داده‌اند.

وي، حفظ حجاب در جامعه را يكي از وظايف زنان برشمرد و اظهار داشت : زن مسلمان با حفظ حجاب در واقع امنيت خود و مردان را در جامعه تضمين مي‌كند.

وي تاكيد كرد: حفظ حجاب و عفت، حفظ اسلام و ايمان در جامعه است. ك/‪۴‬ ‪۶۵۹/۵۰۷/۶۲۷/۷۴۳۸‬
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن