تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815661206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كميته‌ پزشكي فدراسيون فوتبال: پزشكان فقط با گواهينامه ‌اين كميته مي‌توانند فعاليت كنند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رييس كميته‌ پزشكي فدراسيون فوتبال: پزشكان فقط با گواهينامه ‌اين كميته مي‌توانند فعاليت كنند
جام جم آنلاين: ‌احمد هاشميان رييس جديد كميته‌ پزشكي فدراسيون فوتبال گفت: با برگزاري آزمون در اواخر تيرماه تنها پزشكاني مي‌توانند در فوتبال فعاليت كنند كه گواهينامه‌ كميته‌ پزشكي را دريافت كنند.


به گزارش ايسنا ، ‌احمد هاشميان در نشست خبري فدراسيون فوتبال گفت: بخش عمده‌اي از دوپينگي كه در ورزشكاران ديده مي‌شود، به دليل ناآگاهي آنهاست. برخي از باشگاه‌ها هم پزشك ندارند، به همين دليل يكي از برنامه‌هاي ما ساماندهي كساني است كه در حيطه‌ي پزشكي در فوتبال فعاليت مي‌كنند. براي ساماندهي پزشكان در اواخر تير امسال آزموني برگزار مي‌شود كه پس از اين آزمون تنها به كساني كه گواهينامه‌ كميته‌ پزشكي فدراسيون فوتبال را دارند، اجازه داده مي‌شود تا در فوتبال فعاليت كنند.

وي درباره‌ اعلام خبر دوپينگ دو نفر از بازيكنان شاغل در ليگ برتر بدون اينكه نام دو بازيكن مطرح شده را تاييد يا تكذيب كند، گفت: نتيجه‌ آزمايش دو نفر از بازيكنان ليگ برتري مثبت اعلام شده اما، پس از شنيدن دفاعيات اين دو بازيكن و پس از مديريت نتايج اسامي اين دو به صورت شفاف و از طريق مراجع رسمي اعلام خواهد شد.

هاشميان به ساماندهي پزشكان حاضر در ليگ‌هاي فوتبال اشاره كرد و گفت: با توجه به حضورم در فدراسيون پزشكي - ورزشي نسبت به اين زمينه آشنايي دارم و پس از مطالعه‌ اوليه‌اي كه داشتيم به اين نتيجه رسيديم كه بايد نيروهاي انساني پزشكي از جمله پزشكان، فيزيوتراپ‌ها، توانبخش‌ها و غيره را در فوتبال ساماندهي كنيم. به همين دليل پس از آزمون سطح‌بندي اين كار عملياتي خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال كه كار مديريت نتايج براساس بند 949 فيفا، بايد در فدراسيون‌ انجام گيرد، گفت: در بررسي كه اخيرا انجام داديم در گفت‌وگو با كارشناسان به اين نتيجه رسيديم كه مديريت نتايج در فدراسيون فوتبال انجام گيرد. ضمن آنكه كارگروهي تشكيل شده تا با بررسي آيين‌نامه‌هاي فيفا و آژانس جهاني ضد دوپينگ برداشت‌هاي مشتركي از اين آيين‌نامه‌ها استخراج شود تا بتوان به عنوان معيار و ملاكي مناسب در اختيار فدراسيون فوتبال قرار گيرد.

مسئولان ستاد ملي مبارزه با دوپينگ نيز معتقدند كه با توجه به اينكه فدراسيون فوتبال بايد مقابل فيفا جوابگو باشد، اين مديريت نتايج در فدراسيون فوتبال انجام گيرد. ما براي جلوگيري كه از اتفاقي كه در رقابت‌هاي المپياد ايرانيان انجام گرفت و فدراسيون فوتبال ايران مورد توبيخ فيفا قرار گرفت، به اين جمع‌بندي رسيده‌ايم.

رييس كميته‌ پزشكي درباره‌ زيرمجموعه‌هاي اين كميته گفت: در زيرمجموعه خدمات سلامت بخش‌هايي نظير امور بهداشت و پيشگيري، واحد توانبخشي و درمان، واحد پوشش مسابقات، واحد تغذيه و واحد روانشناسي ورزشي وجود دارند. يكي از نيازهاي جدي ما روانشناسي ورزشي است كه تلاش داريم اين مساله را وارد فوتبال ايران كنيم.

وي درباره‌ كميته‌ توسعه گفت: در اين كميته آموزش، پژوهش و واحد فناوري اطلاعات و ارتباطات و همچنين واحد تعيين استانداردهاي تجهيزات طبي را مدنظر قرار خواهيم داد.

هاشميان درباره‌ صحبت‌هاي رييس سابق كميته مبارزه با دوپينگ فدراسيون فوتبال پيرامون مفقود شدن برخي از پرونده‌ها گفت: در اين مدت با كميته‌ انضباطي ارتباطي نداشته‌ايم و هيچ يك از همكاران ما هم وارد اتاق كنترل دوپينگ نشده‌اند. در حال حاضر بسياري از پرونده‌ها حالت نيمه تمام دارد و هر زمان كه تكليف كميته‌ي انضباطي مشخص شود، به اين پرونده‌ها هم رسيدگي خواهد شد.

هاشميان در پاسخ به اين سوال كه سرانجام پرونده‌ مربي خاطي در پرونده‌ علي مولايي چه شد؟ ، گفت: اين پرونده ناتمام است و كميته‌ انضباطي در اولين فرصت درباره‌ي آن تصميم‌گيري خواهد كرد.

وي درباره‌ عدم حضور «شريف» در كميته جديد اين فدراسيون گفت: ما منتظر هستيم كه پس از دعوت‌مان با دكتر شريف صحبتي داشته باشيم. ما سياست‌ها و برنامه‌هايمان را مشخص كرده‌ايم و از همه‌ همكاران نيز براي همكاري دعوت كرده‌ايم و هر كس كه بتواند با اين سياست‌ها ارتباط برقرار كند، مي‌تواند به ما در اين بخش كمك كند.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن