تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816525594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور در كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي صورت گرفت؛ متكي نمايندگان را در جريان آخرين تحولات هسته‌اي قرار داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور در كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي صورت گرفت؛ متكي نمايندگان را در جريان آخرين تحولات هسته‌اي قرار داد
خبرگزاري فارس: منوچهر متكي با حضور در جلسه امروز كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، نمايندگان را در جريان آخرين وضعيت تحولات هسته‌اي و گفتگوهاي انجام شده در سفر اخير سولانا به ايران قرار داد.


كاظم جلالي مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس با اشاره به جلسه امروز اين كميسيون گفت: اولين جلسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، امروز با حضور وزير خارجه تشكيل شد و مباحث مختلفي از جمله آخرين وضعيت پرونده هسته‌اي ايران و گفتگو هاي صورت گرفته در سفر آخير سولانا و مسائل منطقه‌اي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
وي افزود: طبق روال شروع كار مجلس و كميسيون امنيت ملي، وزرا و روساي دستگاه مرتبط با كميسيون جهت آشنايي و طرح مسايل اوليه و نحوه تعامل به كميسيون دعوت مي‌شوند كه امروز نيز وزير امور خارجه دعوت شد و مباحثي را داشتيم.
جلالي افزود: فردا نيز وزير دفاع در جلسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس حاضر خواهد شد.
نماينده مردم شاهرود مجلس در ادامه اظهار داشت: در اين جلسه آقاي متكي گزارشي از فعاليت‌هاي وزارت امور خارجه در عرصه‌هاي مختلف سياسي و بين‌المللي به كميسيون ارايه كردند. همچنين در خصوص برنامه پيش روي اين وزارتخانه توضيحاتي را به كميسيون دادند.
وي افزود: اعضاي كميسيون امنيت ملي نيز نقطه‌نظرات خود را در خصوص نحوه تعامل با وزارت خارجه بيان كردند و مقرر شد جلسات ماهيانه‌اي بين اعضاي اين كميسيون و وزارت خارجه به شكل منظم برگزار شود و تعامل بين وزارت امور خارجه و كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي يك تعامل جدي و مثبت باشد.
مخبر كمسيون امنيت ملي و سياست خارجي بحث و بررسي پيرامون مباحث هسته‌اي را از ديگر موضوعات مورد بحث در جلسه امروز كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس عنوان كرد و گفت: در اين جلسه در خصوص مسايل منطقه و مسايل مربوط به پرونده هسته‌اي گفتگوهايي شد و آقاي متكي در خصوص آخرين تحولات پرونده هسته‌اي ايران و سفر سولانا و نامه گروه 1+5 و آقاي سولانا، به كميسيون توضيحاتي ارايه كردند.
وي گفت: برداشت وزير امور خارجه از سفر اخير سولانا به تهران و نوع تعاملات و گفتگوهاي انجام شده، برداشت مثبتي بود و اساسا بحث‌هاي اخير سولانا در سفرشان به جمهوري اسلامي ايران از نظر وزير امور خارجه تعاملي‌تر از گذشته بود و ادبيات به كار گرفته شده نيز نسبت به گذشته مثبت‌تر بود.
جلالي تصريح كرد: طبعا جمهوري اسلامي ايران با عنايت به بسته پيشنهادي كشورمان و همچنين بسته پيشنهادي اروپايي‌ها در تلاش است كه با پيگيري جدي حقوق هسته‌اي ملت ايران با تعامل مثبت روند برد - برد پرونده هسته‌اي را پيگيري كنند.
مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: در اين جلسه همچنين آخرين تحولات مربوط به عراق، لبنان، افغانستان و مسايل منطقه و مسايل مربوط به گسترش روابط با كشورهاي همسايه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
وي در پاسخ به سئوالي در خصوص زمان از سرگيري مذاكرات گفت: جمهوري اسلامي ايران در حال بررسي بسته پيشنهادي و پيشنهادهاي اروپايي‌ها است و طبعا پس از جمع‌بندي پاسخ‌هاي خود را ارائه خواهد داد.
جلالي در خصوص نظر اروپايي‌ها نسبت به بسته پيشنهادي ايران گفت: آقاي متكي اشاره كرد كه بسته پيشنهادي جمهوري اسلامي ايران، بسته جامعي است و عمده كشورها از اين بسته استقبال كردند و طبيعي است كه محور مباحث آينده ما نيز مبتني بر اين بسته خواهد بود.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن