واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: sht3116418-10-2007, 05:32 PMمن يك انيميشن در حد يك دقيقه با نرم افزار مايا ساختم.و فايل SAVE شدش،156مگابايته.اما وقتي ميخوام ازش خروجي بگيرم و تبديل به فيلمش كنم،وقتي گزينه BATCH RENDER رو بعد از تنظيمات لازم ميزنم،تبديل،صورت نميگيره. من خودم فكر ميكنم به خاطر حجم بالاي فايل باشه.چون وقتي مقداري از اشياء رو پاك كردم،وحجم فايل رو به108 رسوندم مشكلم حل شد.لطفا هرچه زودتر نظرتون رو بدين.چون خيلي كلافه امhttp://forum.p30world.com/images/post-icons/icon9.gifhttp://forum.p30world.com/images/New-smile/N_aggressive%20%2840%29.gif RezaTayebiJ18-10-2007, 07:39 PMسوالت نامفهومه! لطفا بیشتر توضیح بده. ضمنا بگو داری software یا mental ray رندر می گیری؟ Aminzikzak18-10-2007, 08:13 PMربطی به حجم فایل نداره ... موتور رندر رو بگو ببین تویه تکستچرات از فایلهای tif و PSD استفاده نکرده باشی. sht3116418-10-2007, 08:25 PMببخشيد،شايد خوب توضيح ندادم. اول اينكه من با software رندر ميگيرم. توضيح سوالمم اينه كه:من وقتي براي ايجاد فيلم از انيميشنم،به پنجره render global settings ميرم و تنظيمات رو درست ميكنم و بعد از منوي rendering گزينه batch render رو انتخاب ميكنم تا نرم افزار شروع به توليد فيلم كنه،همون ابتداي كار در قسمت فرمان نرم افزار اين پيغام ظاهر ميشه: (result rendering completed. see maya renderlog.txt for information)و تبديل صورت نميگيره. اما وقتي حجم صحنه رو با پاك كردن بعضي از اشيائي كه ساختم از 156 مگابايت به حدود 100 ميرسونم تبديل انيميشن به فيلم،به درستي صورت ميگيره. RezaTayebiJ19-10-2007, 04:00 AMبه احتمال زیاد سیستم رم کم می یاره. اگه دلیلش اینه بهتره با منتال ری رندر بگیری. چون از سی پی یو و رم خیلی بهتر استفاده می کنه. ضمنا چگونگی این استفاده رو هم می تونی دستی کنترل کنی. sht3116419-10-2007, 10:44 AMاز پاسختون خيلي متشكرم. من به جواب اول عمل كردم وبه تمام اشيائم،متريال lambert رو بدون هيچ تكسچري نسبت دادم و تمام متريال ها وتكسچرها رواز پنجره hypershade پاك كردم، اما متاسفانه،مشكلم برطرف نشد. اما نسبت به رندرگيري با mental ray هم دو تا سوال دارم: 1-چگونه به موتور رندرم،mentsl ray رو اضافه كنم؟ 2-شنيدم رندرگيري با منتال ري،خيلي كند صورت ميگيره.درسته؟ Aminzikzak19-10-2007, 02:35 PMاز پاسختون خيلي متشكرم. من به جواب اول عمل كردم وبه تمام اشيائم،متريال lambert رو بدون هيچ تكسچري نسبت دادم و تمام متريال ها وتكسچرها رواز پنجره hypershade پاك كردم، اما متاسفانه،مشكلم برطرف نشد. اما نسبت به رندرگيري با mental ray هم دو تا سوال دارم: 1-چگونه به موتور رندرم،mentsl ray رو اضافه كنم؟ 2-شنيدم رندرگيري با منتال ري،خيلي كند صورت ميگيره.درسته؟ http://i20.tinypic.com/2a 0lxj5.jpg تیک mayatomr رو فعال کن. RezaTayebiJ20-10-2007, 10:23 PMاز پاسختون خيلي متشكرم. من به جواب اول عمل كردم وبه تمام اشيائم،متريال lambert رو بدون هيچ تكسچري نسبت دادم و تمام متريال ها وتكسچرها رواز پنجره hypershade پاك كردم، اما متاسفانه،مشكلم برطرف نشد. اما نسبت به رندرگيري با mental ray هم دو تا سوال دارم: 1-چگونه به موتور رندرم،mentsl ray رو اضافه كنم؟ 2-شنيدم رندرگيري با منتال ري،خيلي كند صورت ميگيره.درسته؟ نه تنها کندتر نیست بلکه خیلی هم سریعتره. مخصوصا در محاسبات مواردی مثل ری تریس. نصب پلاگینش رو هم که امین گذاشته. sht3116421-10-2007, 02:51 PMنصب پلاگینش رو هم که امین گذاشته. اگر كد لينكش رو اينجا بذاريد ممنون ميشم.:40: RezaTayebiJ21-10-2007, 03:39 PMاگر كد لينكش رو اينجا بذاريد ممنون ميشم.:40: لازم نیست کار خاصی انجام بدی.. امین تو همین تاپیک رو عکس نشون داده چیکار کنی. sht3116421-10-2007, 04:01 PMگرفتم.ممنون سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 482]