تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815403571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش عملكرد ستاد ساماندهي جوانان به هيئت دولت مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: گزارش عملكرد ستاد ساماندهي جوانان به هيئت دولت مي‌رود
معاون رئيس جمهور و رئيس ستاد ملي ساماندهي امور جوانان در سي و يكمين جلسه اين ستاد از ارائه گزارش نهايي برنامه هاي دستگاه ها در حوزه اوقات فراغت، به هيئت دولت خبر داد.


به گزارش باشگاه جواني برنا، حجت الاسلام حاج علي اكبري با اشاره به توجه دولت و نظام به موضوع غني سازي اوقات فراغت جوانان به عنوان يكي از اصلي ترين نيازهاي اين نسل، اظهار داشت: با اهتمامي كه از سوي اعضاي ستاد ملي ساماندهي امور جوانان صورت گرفته است، گزارشي از اقدامات و برنامه هاي دستگاه هاي اجرايي در جلسه هيئت دولت اعلام خواهد شد.

طي سي و يكمين جلسه ستاد ملي ساماندهي امور جوانان، ضمن تصويب نهايي اقدامات 12 دستگاه در ارتباط با برنامه هاي اوقات فراغت جوانان، گزارشي از وضعيت نگرش جوانان در موضوع هويت اعلام شد. محمد رضا قدس دبير ستاد ملي ساماندهي امور جوانان با اشاره به برنامه اصلاح ساختار و توانمند سازي سازمان هاي مسئول (دولتي – غير دولتي) امور جوانان گفت: در راستاي اصلاح ساختار و قوانين كشور به نفع جوانان، جلساتي به همت معاونت مطالعات و تحقيقات سازمان ملي جوانان برگزار مي شود و لازم است كه كارشناسان دستگاه ها در اين جلسات حضور مستمري داشته باشند.

وي به بهره گيري از جمع بندي هاي مرتبط با ساماندهي امور جوانان در برنامه پنجم توسعه اشاره كرد و افزود: برنامه اصلاح ساختار و قوانين از مهمترين برنامه هاي ساماندهي امور جوانان در راستاي استيفاي حقوق اين نسل است. بخشي از اين قوانين به مجلس و قوانين پايه مرتبط است و بخشي ديگر مربوط به آئين نامه ها و بخش نامه ها خواهد بود كه نياز به نگاهي جوانانه براي نقد و تحليل دارند. از اين رو كارگاه هاي علمي – مشورتي با حضور كارشناسان در سازمان ملي جوانان برگزار مي شود.

در اين جلسه ضمن اشاره به ضرورت بررسي سياست ها و برنامه هاي ارتقاي هويت ايراني جوانان، بر تسريع فرآيند تصويب آيين نامه اجرايي قانون تسهيل ازدواج تأكيد شد. همچنين گزارشي از برنامه هاي مرتبط با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ارائه شد. در اين گزارش بر مخاطب بودن جوانان و مشاركت هاي اجتماعي سازمان هاي مردم نهاد براي اجراي برنامه هاي مرتبط، تأكيد شد.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن