تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821254626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجري طرح صدور پروانه‌هاي واي‌مكس خبر داد: انتشار اسناد مزايده‌ي بين‌المللي واي‌مكس تا چند روز آينده


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مجري طرح صدور پروانه‌هاي واي‌مكس خبر داد: انتشار اسناد مزايده‌ي بين‌المللي واي‌مكس تا چند روز آينده


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي - ارتباطات

مجري طرح صدور پروانه‌هاي واي‌مكس اظهار اميدواري كرد كه بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اسناد مزايده‌ي وايمكس تا چند روز ديگراعلام و منتشر شود.

لطف‌الله سبوحي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات ايسنا‌ با بيان اين كه اسناد مزايده‌ي‌ واي‌مكس در حال آماده‌سازي بوده و اين مزايده به صورت بين‌المللي خواهد بود يادآور شد: براي هر استان حداكثر سه پروانه واي‌مكس صادر مي‌شود و نحوه‌ي واگذاري پروانه‌ي واي‌مكس از طريق مزايده و احراز شرايط فني و مالي است و شركت‌هاي حقوقي (غيردولتي) مي‌توانند در اين مزايده شركت كنند.

سبوحي يادآور شد: ارقام پايه‌ي‌ حق‌الامتياز براي مزايده مشخص شده كه اين رقم به تفكيك استان متفاوت خواهد بود كه 40 درصد در زمان صدور پروانه پرداخت مي‌شود و مابقي كه 60 درصد است، هر ساله و در هر سال به مبلغ 10 درصد پرداخت خواهد شد.

مجري طرح صدور پروانه‌هاي واي‌مكس در ادامه تصريح كرد: شبكه‌اي كه دارندگان پروانه ايجاد مي‌كنند مي‌تواند سرويس‌هاي صوتي، VOIP، اورجينيشن، سرويس‌هاي مشابه ISP وISDP را با رعايت شرايط و ضوابط مربوطه به مشتركان ارايه دهد.

به گفته‌ي او كليه‌ي‌ سرويس‌هاي باند پهن با هماهنگي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي و رعايت قوانين جاري كشور قابل ارايه خواهد بود.

سبوحي خاطر نشان كرد: محدوديتي از لحاظ ارايه‌ي‌ سرويس‌هاي مختلف در اين زمينه وجود ندارد و براي ارايه سرويس‌هاي مختلف حتما بايد با اين سازمان هماهنگي‌هاي لازم به عمل آيد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن