تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805733376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - يورو 2008


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - يورو 2008
ورزش - يورو 2008

فن در فارت: روسيه قهرمان مي‌شود
پس از پيروزي قاطع روسيه مقابل هلند اكثر ملي پوشان هلندي به برتري روس‌ها اعتراف كردند. رافائل فن درفارت، هافبك تيم ملي فوتبال هلند در اين‌باره گفت: در دور گروهي عالي بازي كرديم و روسيه چندان خوب نبود، اما مقابل ما به قدري خوب بازي كرد كه معتقدم مي‌تواند قهرمان شود، براي بازي مقابل روسيه تداركات خوبي داشتيم، اما با حريف، آماده‌اي مواجه شديم. حريف، بازي برتري ارائه كرد و سزاوار كسب پيروزي و صعود به دور بعد بود.

جشن در مسكو
تيم ملي فوتبال روسيه پس از سال‌ها توانست به مرحله نيمه نهايي جام ملت‌هاي اروپا صعود كند و اين صعود باعث شد تا حدود 500 هزار نفر از طرفداران تيم ملي اين كشور در خيابان‌هاي پايتخت به شادي بپردازند. يكي از مسوولان پليس شهر مسكو اعلام كرد كه تنها در مركز شهر بيش از 200 هزار نفر از مردم مشغول شادي كردن بودند كه بسياري از آنها سوار بر موتور و بوق‌زنان و برخي هم در حال برپايي آتش در خيابان‌ها بودند. همچنين پس از اين بازي «ديميتري مدودف» رئيس‌جمهور روسيه نيز اين پيروزي مسرت‌بخش را به تيم ملي كشورش تبريك گفت.

مسي راهي المپيك مي‌شود
جوليو گروندوناف، رئيس فدراسيون فوتبال آرژانتين رسما اعلام كرد كه ليونل مسي در المپيك شركت مي‌كند، وي در اين‌باره گفت: از مدت‌ها قبل رايزني‌هاي لازم را با باشگاه بارسلونا انجام داده‌ايم و خود مسي نيز علاقه زيادي به همراهي تيم المپيك آرژانتين دارد. در همين راستا قرار است مسي 21 ساله به زودي وارد اردوهاي تيم المپيك آرژانتين شود.

پيروزي نابينايان اسپانيا مقابل انگليس
در حاشيه بازي‌هاي يورو 2008 دو تيم نابينايان اسپانيا و انگليس به مصاف يكديگر رفتند. تيم نابينايان اسپانيا قبل از بازي پرتغال و آلمان در ورزشگاه سنت ياكوب پارك برابر تيم نابينايان انگليس به برتري 3 بر صفر دست يافت. اين اقدام يوفا در حمايت از نابينايان بود و قرار است قبل از فينال جام ملت‌هاي اروپا در ورزشگاه ارنست هاپل نيز چنين بازي‌اي برگزار شود.

بيليچ: مي‌خواستم استعفا بدهم
اسلاون بيليچ، سرمربي تيم ملي فوتبال كرواسي پس از حذف تيم ملي كشورش از يورو 2008 اعلام كرد كه قصد كناره‌گيري از سمت سرمربيگري تيم را داشته است: «شب پس از باخت برابر تركيه قصد كناره‌گيري از سمت سرمربي‌گري تيم را داشتم اما من فوتبال را دوست دارم و به شاگردان خود عشق مي‌ورزم، ما دوباره برمي‌گرديم. ما هنوز فرصت داريم و تا مدت‌ها به كار خود ادامه خواهيم داد. پس از بازي وقتي به رختكن رفتم شاهد اين بودم كه شاگردانم مانند كودك گريه مي‌كنند، به گمان من تيم ما شايسته پيروزي برابر تركيه بود.»

رونالدو: مرا بفروشيد
كشمكش بر سر كريستيانو رونالدو همچنان ادامه دارد، اين بازيكن با پيشنهاد فوق تصور رئالي‌ها مواجه شده است، اما سر الكس فرگوسن همچنان بر حفظ او در اولدترافورد پافشاري مي‌كند. كاپيتان دوم تيم ملي پرتغال اعلام كرد طي چند روز آينده تصميم خود درباره آينده‌اش را اعلام خواهد كرد. او از سران شياطين سرخ درخواست كرده است كه به طور توافقي به قرارداد پنج ساله‌اش با اين تيم پايان دهند تا بدون مشكل راهي رئال مادريد شود.

دكو: قراردادم با چلسي رسمي است
هافبك پرتغالي بارسلونا مدعي شد عقد قراردادش با چلسي كاملا رسمي است و هيچ‌كس نمي‌تواند مانع اين انتقال شود. دكو گفت: «قراردادم با چلسي رسمي است و براي پيوستن به اين تيم از بارسلونا فرار نكرده‌ام كه بخواهم براي كسي مشكل درست كنم. به هيچ مربي يا بازيكني توهين نكرده‌ام و حق قانوني خود مي‌دانم كه براي آينده‌ام تصميم بگيرم.»

آده‌بايور در راه بارسلونا
مهاجم آرسنال به زودي جاي خالي اتوئو را در تركيب بارسلونا پر مي‌كند، او براي مذاكره با مقامات بارسلونا راهي اسپانيا شده است. ساموئل اتوئو خود نيز با حمايت از اين انتقال از آده‌بايور خواسته تا اين فرصت ارزشمند را از دست ندهد. اتوئو به احتمال فراوان در ابتداي فصل نقل و انتقالات تابستاني راهي ميلان مي‌شود.

40 ميليون يورو براي ويا
داويد ويا به احتمال فراوان در فصل نقل و انتقالات تابستاني باشگاه فعلي خود، والنسيا را ترك خواهد كرد. مسوولان والنسيا براي فروش اين مهاجم مبلغ 40 ميليون يورو در نظر گرفته‌اند. به غير از رئال مادريد و بارسلونا دو باشگاه انگليسي چلسي و آرسنال نيز به دنبال وي هستند.

مرته ساكر تمديد كرد
پر مرته ساكر در گفت‌وگو با سران وردربرمن متعهد شد تا قراردادش را پس از بازي‌هاي يورو 2008 تمديد كند. او در اين‌باره گفت: برمني‌ها مي‌خواهند به اهداف بزرگي دست پيدا كنند. من هم به مانند آنها چنين تصميمي دارم، بنابراين شرايط پيش‌آمده براي هر دو طرف ايده‌آل است.

مذاكره كارواليو با اينتر
روبرتو كارواليو، مدافع چلسي براي پيوستن به اينتر قرار است با مسوولان اين باشگاه وارد مذاكره شود. اين بازيكن 30 ساله تمايل دارد به خوزه مورينيو در سن‌سيرو ملحق شود و گفته مي‌شود مبلغ قرارداد پيشنهادي اينتر به او 15 ميليون پوند است. كارواليو پس از آنكه مسوولان چلسي، آورام گرانت را اخراج كردند به شدت به انتقاد عليه سياست‌هاي اين باشگاه پرداخت و اكنون با پيوستن مورينيو به اينتر، اين مدافع پرتغالي هم در صدد است حضور در ايتاليا را تجربه كند.

نتايج روز پانزدهم
روسيه 3 - هلند يك
گل‌ها: پاوليوچنكو (56)، تاربينسكي (112)، آرشاوين (116) براي روسيه، فان نيستلروي (86) براي هلند
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن