تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816695060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ايستگاه ورزش
لغو سفر به آمريكا و تهديدي ديگر عليه پرسپوليس ‌

اعتماد ملي: پس از لغو سفر پرسپوليس به آمريكا به دليل مخالفت وزارت امور خارجه ايران، شكري معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس هشدار داد كه شكايتي ديگر و محروميتي ديگر اين باشگاه را تهديد مي‌كند. معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: براي آنكه باشگاه بار ديگر دچار مشكل حقوقي نشود بهتر است هر چه سريعتر درباره سفر به كانادا تصميم‌گيري شود. او در گفت‌وگو با ايسنا درباره مخالفت با سفر تيم فوتبال پرسپوليس به آمريكا گفت: به گفته شكري اكنون دو راه‌حل پيش روي پرسپوليس است:

سپاهان‌نوين 10 تا 12 ميليارد تومان قيمت‌گذاري شد

اعتماد ملي: باشگاه سپاهان نوين قيمت پيشنهادي خود براي واگذاري امتياز اين باشگاه را 10 تا 12 ميليارد تومان اعلا‌م كرد. باشگاه‌هاي زيادي به دنبال خريد امتياز سپاهان‌نوين هستند كه تراكتورسازي و فولا‌د شانس بيشتري نسبت به سايرين دارند. مسعود رضاييان مديرعامل باشگاه فولا‌د در اين مورد به مهر گفت: البته علي‌اكبر ابرقوئي‌نژاد رئيس هيات‌فوتبال اصفهان اعلا‌م كرده اگر امتياز سپاهان نوين به فولا‌د واگذار شود، چون اين باشگاه متعلق به اصفهان است، فولا‌د بايد با نام سپاهان نوين فعاليت كند و بازي‌هايش در اصفهان برگزار مي‌شود اما خبرهاي رسيده حاكي از آن است كه در صورت توافق دو باشگاه و فروش امتياز سپاهان نوين، تيم فولا‌د از سال بعد ليگ برتري شده و در اهواز بازي خواهد كرد. حميد كشاورزيان مديرعامل باشگاه سپاهان نوين در مورد قيمت اين باشگاه به مهر گفت:

تكواندوكاران المپيكي پنجشنبه انتخاب مي‌شوند

اعتماد ملي: تيم دو نفره مردان تكواندوي ايران براي حضور در بازي‌هاي المپيك پكن پنجشنبه انتخاب مي‌شود. بعد از جلسه صبح ديروز كميته فني قرار شد هادي ساعي و يوسف كرمي تنها دو مبارزه ديگر داشته باشند. پيش از اين كميته فني پنج مسابقه براي آنها در نظر گرفته بود اما با توجه به اعتراضات اين دو تكواندوكار به مصدوميت‌هايي كه با آن روبه‌رو هستند، يك مبارزه حذف شد. ساعي و كرمي هر كدام با يك برد در حال حاضر شرايط مساوي دارند. اگر آنها در دو مسابقه روز پنجشنبه به تساوي برسند كميته فني تصميم نهايي را مي‌گيرد. ساعي سهميه المپيك را گرفته است و احتمال دارد كه او فرد مورد نظر كميته فني باشد. بهزاد خداداد و رضا نادريان در دو سهميه ديگر رقيب هستند. خداداد در مسابقات انتخابي هفته گذشته مصدوم شد. اگر ميزان آسيب‌ديدگي او بر اساس ‌MRI شديد باشد، او به المپيك نمي‌رسد اما در صورتي كه بتواند مبارزه كند، پنجشنبه بايد دو مسابقه با نادريان انجام بدهد. هفته پيش كميته سارا خوش‌جمال‌فكري را كه در سه مبارزه فاطمه نعمتي را شكست داده بود براي حضور در المپيك انتخاب كرد.

اولين سومي جهان براي وزنه‌برداري جوانان ايران

اعتماد ملي: تيم ملي وزنه‌برداري جوانان ايران براي اولين بار به مقام سومي جهان رسيد. ايران در اين مسابقات كه در كالي كلمبيا برگزار شد، با 432 امتياز بعد از روسيه با 610 و اوكراين 434 امتياز سوم شد. در آخرين روز اين مسابقات، بهداد سليمي در وزن 105+ كيلوگرم در يك‌ضرب با وزنه 186 كيلوگرمي، مدال نقره گرفت. او در دوضرب با حدنصاب 220 كيلوگرم برنز گرفت و در مجموع با 406 كيلوگرم سوم شد. در اين دسته محمد كرم‌زاده در يك‌ضرب با 168 كيلو سوم شد. اما سه بار وزنه 210 كيلويي را در دوضرب انداخت و حذف شد. يوگني پيساروف با مجموع 426 كيلوگرم قهرمان اين دسته شد.محمدعلي نصيري نيز در دسته 105 كيلوگرم با مجموع 352 كيلوگرم ششم شد. در اين وزن كيان‌نژاد بختياري حذف شد.

صنعتكاران: نفر جديدي به اردوي تيم ملي دعوت نمي‌شود

اعتماد ملي: در حالي كه روزهاي گذشته شايعه شده بود، كميته فني فدراسيون كشتي سه نفر ديگر را به اردوي تيم ملي آزاد دعوت مي‌كند، اما محمدعلي صنعتكاران مدير تيم‌هاي ملي اين خبر را تكذيب كرد. او ديروز به ايسنا گفت: صنعتكاران درباره انتخاب كشتي‌گيران سه وزني كه هنوز نفرات اصلي آن مشخص نشده است، توضيح داد:

در بازار نقل‌وانتقالا‌ت

رحمتي با مس تمديد كرد، بائو به ابومسلم رفت

اعتماد ملي: ديروز خبرگزاري ايسنا اعلا‌م كرد مهدي رحمتي قرارداد خود را با باشگاه مس تمديد كرده است. باشگاه مس قصد دارد فصل بعد با قدرت در ليگ برتر ظاهر شود به همين دليل در فصل نقل‌وانتقالا‌ت يكي از پركارترين باشگاه‌ها بوده است. اين تيم با روح‌الله عطايي بازيكن فصل قبل شيرين‌فراز هم به توافق رسيده و قرار است فردا با فرزاد آشوبي و مسعود زارعي بازيكنان پرسپوليس مذاكره كند. از مشهد هم خبر مي‌رسد كه ميثم بائو بازيكن فصل قبل راه‌آهن با ابومسلم به توافق رسيده و با اين تيم قرارداد يك ساله بسته است. اميرحسين يوسفي، ابراهيم ميرزاپور و داريوش يزداني هم بازيكناني هستند كه مورد توجه استقلا‌ل اهواز قرار گرفته‌اند و به احتمال خيلي زياد با اين تيم قرارداد خواهند بست. از طرفي فيروز كريمي كه با استقلا‌ل اهواز به توافق نرسيد و اين روزها به عنوان قائم‌مقام مديرعامل باشگاه شيرين‌فراز فعاليت مي‌كند اعلا‌م كرده قصد مربيگري ندارد و احتمالا‌ دستيار هميشگي او يعني ساكت الهامي سرمربي شيرين فراز خواهد شد. كاظم اوليايي مديرعامل باشگاه پاس هم ديروز اعلا‌م كرد بگوويچ تا دوشنبه فرصت دارد كه به اين باشگاه پاسخ مثبت بدهد، در غير اين صورت يك مربي ايراني جايگزين او خواهد شد. عباس آقايي بازيكن پرسپوليس هم تاكيد كرده اولويت اولش بازي در امارات است و اگر با باشگاه‌هاي اين كشور به توافق نرسد به بازي در ايران فكر خواهد كرد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن