واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Serendi piti11-09-2007, 02:21 AMسلام من معمولا از 3d-max برای ارائه فاینال کارهام استفاده می کنم. ( قالب عکس و انیمیشن ) کارم طراحی ساختمان و گاهی اوقات دکوراسیون داخلیه ... بازی Prince of Persia رو که حتما دیدین ...! ( اگه ندیدین که خیلی حیفه .... حتما ببینین . !!) سوالم از اساتید محترم اینه : به نظر شما میشه از یه موتور بازی برای ارائه بهتر طرح های معماری استفاده کرد ؟ طوری که بیننده محدود به چند تا عکس از پیش تعریف شده و یا یک انیمیشن نباشه و خودش بتونه داخل محیط به هر طرف حرکت کنه ... مثلا وارد اتاق بشه ..... کلید برق را روشن کنه ... و ... ! یعنی یه چیزی تو مایه های بازی Prince of Persia ترجیحا نیازی به برنامه نویسی خفن .. یا طراحی مجدد و دوباره کاری نباشه ..... *PiNk PaNTHeR*11-09-2007, 07:29 AMسلام. میتونید از موتورهای آماده+ اسکریپتهای آماده شون استفاده کنید. آخه مثلا روشن کردن برق یا کلا حرکت دوربین یک اکشن کامله و اسکریپت میخواد. برای برنامه نویسی بستگی به موتوری که استفاده میکنید و طراحی مجدد و دوباره کاری هم نفهمیدم منظورتون رو:eh:. اگه اسکریپت ها رو آماده کنید دوباره کاری زیادی لازم نداره. اما میتونید از ابزار مودیفیکیشن بازیهایی که اینترور و اکسترورهاشون جدا از هم هست استفاده کنین. برای مثال GTA San Andreas اما زیاد بهتون ابزار کار نمیده. یک سوال: چرا توی 3ds Max محیتطون رو انیمیت نمیکنید؟ اینکه خیلی راحت تره. راستی شرمنده من استاد نیستم اگه سوتی دادم شرمنده http://qsmile.com/qsimages/39.gif Moh3en_DDD11-09-2007, 11:37 AMچرا کسی نمی خواد اسکریپت یاد بگیره ؟ خوب اگر بخوای بازی خوب بسازی باید اسکریپت هم یاد بگیری ! خیلی هم سخت نیست چون بیشتر موتور ها زبانشون یا جاوا هست یا سی یا دلفی !!! موتور پیشنهادی من هم کوئست هست ! ًًQuest 3D Serendi piti12-09-2007, 02:43 AMسلام. میتونید از موتورهای آماده+ اسکریپتهای آماده شون استفاده کنید. آخه مثلا روشن کردن برق یا کلا حرکت دوربین یک اکشن کامله و اسکریپت میخواد. برای برنامه نویسی بستگی به موتوری که استفاده میکنید و طراحی مجدد و دوباره کاری هم نفهمیدم منظورتون رو:eh:. اگه اسکریپت ها رو آماده کنید دوباره کاری زیادی لازم نداره. اما میتونید از ابزار مودیفیکیشن بازیهایی که اینترور و اکسترورهاشون جدا از هم هست استفاده کنین. برای مثال GTA San Andreas اما زیاد بهتون ابزار کار نمیده. یک سوال: چرا توی 3ds Max محیتطون رو انیمیت نمیکنید؟ اینکه خیلی راحت تره. راستی شرمنده من استاد نیستم اگه سوتی دادم شرمنده http://qsmile.com/qsimages/39.gif MOHSEN_DDD & PINK PANTHER جان .. مرسی از راهنماییت ! اما یه نکته هنوز برام مبهمه ! شاید هم یه سوء تفاهم پیش اومده ... من میخوام خروجی کارم توی 3d-max یه چیزی باشه شبیه محیط بازی... یعنی بیننده (مشتری ) خودش بتونه براحتی در محیط طراحی شده حرکت کنه و هر جا رو که دلش میخواد ببینه ... یه فایل مثلا AVI.* با حرکات دوربین از پیش تعریف شده منظورم نیست . برای مثال حرکت دوربین در بازی Prince of Persia یا بازی های دیگه شبیه این رو ببین ... ! منظوزم از دوباره کاری اینه که همه اون کارایی که توی مکس انجام دادم مثل ساخت و اعمال متریال و یا نورپردازی صحنه رو بشه از فایل مکس اعمال کرد و نیازی به انجام مجدد این کارها نباشه .... هلووو ...برو تو گلوووو .... اصلا شاید موتور بازی بدرد اینکار نخوده ... نمیدونوم چون تا حالا باهاشون کار نکردم راستی ! اگر امکانش هست در باره ابزار مودیفیکیشن بازیهایی که اینترور و اکسترورهاشون جدا از هم هست توضیح بدین یا رفرنس معرفی کنین ممنون میشم .. *PiNk PaNTHeR*12-09-2007, 07:07 AMMOHSEN_DDD & PINK PANTHER راستی ! اگر امکانش هست در باره ابزار مودیفیکیشن بازیهایی که اینترور و اکسترورهاشون جدا از هم هست توضیح بدین یا رفرنس معرفی کنین ممنون میشم .. والا من مثال درست و حسابی ای ندارم. منظورم این بود که نمای داخلی رو راحت بسازید. بچه ها بیشتر میگن:worried: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]