تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813061132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري سلسله نشستهاي دين، نشاط، زندگي در حرم مطهر رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برگزاري سلسله نشستهاي "دين، نشاط، زندگي" در حرم مطهر رضوي
مشهد - خبرگزاري مهر: سلسله نشستهاي "دين، نشاط، زندگي" با هدف ارتقاي سطح معرفت ديني زائران و كاربردي شدن آموزه هاي اسلام در زندگي خانواده ها در حرم مطهر رضوي برگزار شد.

رئيس اداره پاسخگويي به سئوالات شرعي در حرم مطهر امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد با اشاره به برگزاري ششمين دوره اين نشستها براي زائران افزود: اين طرح تابستاني از اول تيرماه تا پايان شهريور ماه اجرا مي شود كه در سالهاي اخير به دليل تداخل آن با ماه مبارك رمضان تا 11 شهريورماه به مدت 73 روز ادامه دارد.

حجت الاسلام محمد عزيزي ادامه داد: اين نشستها با هدف تبيين روشهاي تربيت ديني بازخواني و بازشناسي آموزه هاي ديني و به كارگيري آن در زندگي فردي و اجتماعي و نيز بهره گيري از فرهنگ ائمه اطهار (ع) براي با نشاط شدن جامعه برگزار مي شود.

وي با بيان اينكه زائران حرم مطهر رضوي علاوه بر بركات معنوي زيارت توشه فرهنگي غني نيز با خود مي برند، خاطرنشان كرد: پاسخگويي به اين نيازهاي معنوي با استفاده از اساتيد مجرب و كارشناس صورت مي گيرد تا تاثيرپذيري بيشتري داشته باشد.

وي ادامه داد: از اساتيد اين دوره مي توان دكتر مرتضي آقا تهراني، حجج الاسلام نقويان، مهندسي، راشد يزدي و واعظ موسوي را نام برد.

عزيزي با اشاره به موضوعات دوره اي سلسله نشستها تصريح كرد: اين موضوعات به صورت هفته اي و كلي با هفت ريز موضوع پيرامون مسائل مختلف فكري، آموزشي، تربيتي، اخلاقي و مذهبي عنوان مي شود كه مي توان به محورهاي نيازهاي اساسي انسان درتربيت ديني، مهارتهاي زندگي، الگوهاي رفتاري و آموزش در عرصه هاي مختلف زندگي اشاره كرد.

رئيس اداره پاسخگويي به سئوالات شرعي در حرم مطهررضوي تصريح كرد: در اولين نشست حجت الاسلام و المسلمين لقماني به طرح موضوع "نياز انسان به شادي و نشاط" مي پردازد.

وي افزود: شركت كنندگان دراين نشستها، برداشت هاي برتر خود را در قالب مسابقه ارائه مي كنند و به هشت نفر از شركت كنندگان جوائزي اهداء مي شود.

نشستهاي دين، نشاط، زندگي همه روزه در تابستان از ساعت 17 تا 19 در رواق بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي شود.
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 486]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن