تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام آمادگي كويت براي افزايش سطح توليد نفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اعلام آمادگي كويت براي افزايش سطح توليد نفت


تهران - خبرگزاري ايسكنيوز:وزير نفت كويت امروز اعلام كرد، در صورت نياز بازار تقاضا، كويت سطح توليد نفت خود را افزايش خواهد داد.

به گزارش روز يكشنبه بخش فرانسه گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از فرانس پرس،محمد عبد الله هادي العليم وزير نفت كويت، پيش از آغاز بكار نشست جده در جمع خبرنگاران گفت:" كويت به عنوان يكي از اعضاي كشورهاي صادر كننده نفت موسوم به اوپك آماده است در صورت نياز بازار سطح توليد نفت خود را افزايش بدهد .
وي افزود: كويت بدون هيچ ترديدي و در صورت لزوم، آمادگي خود را به منظور افزايش سطح توليد اعلام م كند.
قرار است امروز و تا ساعاتي ديگر نشستي با حضور نمايندگان اصلي ترين كشورهاي توليدكننده و مصرف كننده نفت خام در جده عربستان برگزار شود. اين نشست قرار است به علل افزايش بيسابقه قيمت نفت خام در ماههاي اخير بپردازد.
عربستان سعودي در روز 9 ماه جاري ميلادي اعلام كرد كه قصد دارد نشستي را با محوريت "بررسي علل افزايش قيمت نفت و راهكارهاي عيني مبارزه با اين تهديد جهاني" برگزار خواهد كرد.
كشورهاي توليدكننده نفت عقيده دارند كه سطح كنوني توليد پاسخگوي تقاضاهاي فعلي است. و وضع موجود در افرايش قيمت نفت ناشي از سوداگري،ركود قيمت دلار، بي ثباتي ژئوپليتيك در برخي مناطق مي دانند.
كشورهاي مصرف كننده و در رأس آنها امريكا، افزايش بهاي نفت را ناشي از ناكافي بودن عرضه نفت اعلام كرده است./110
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن