تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820646755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم تيرماه آمد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "فيلم" تيرماه آمد
سيصد و هشتادمين شماره ماهنامه سينمايي "فيلم" ويژه تير‌ماه 87 با مطالبي از سينماي ايران و جهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره جديد "فيلم" در صفحه خشت و آينه يادداشت‌هاي نويسندگان را منعكس كرده و رويدادها اختصاص يافته به تازه‌هاي توليد، جشنواره فيلم كودك، جنجال حضور مديران در كن، ديدار با اصغر شاهوردي، حواشي بيلبوردهاي فيلم "تيغ‌زن"، ادامه بازسازي سينماها، گزارشي از اولين جشنواره فيلم كوتاه جم (جوانه‌هاي مقاومت) و گپي با دبير جشنواره، نمايش عمومي فيلم كوتاه در سينما آزادي و گپي با مدير سينما، اخبار كوتاه، متخصص جلوه‌هاي ويژه "ببر خيزان ..." در "ملك سليمان"، درگذشت نادر ابراهيمي، درباره كتاب‌هاي "حافظ" و "سعدي" كيارستمي و اشاره به دور.

گفتگو با مريم شيرزاد درباره سال‌هاي حضور در دوبله، نقد دوبله فيلم "شبكه" و اخبار دوبله در صفحه صداي آشنا، دو نگاه به مجموعه "شهريار" در تلويزيون و پرونده بررسي پديده تله‌فيلم بخشي ديگر از مطالب اين شماره هستند با مطالبي چون ميزگردي با حضور مهرداد خوشبخت، سعيد شاهسواري و فرزاد موتمن، تجربه‌ها، ديدگاه‌ها، خاطره‌ها، پيشنهادها و انتقادات، تكه‌هايي از پازل كامل نشده تله‌فيلم، امتيازات و آفت‌ها و يادداشت‌هايي بر آسيب‌شناسي اين پديده.

گفتگو با عليرضا خمسه،‌ يادداشت‌هاي يك فيلمنامه‌نويس و همچنين شرايط توليد فيلم‌هاي مذهبي و معنوي، گفتگو با استيون اسپيلبرگ و اخبار كوتاه در بخش نماي دور، معرفي فيلم‌هاي "زندگي مدرن"، "نظارت"، "رومن پولانسكي: تحت تعقيب و محبوب"، "چهار شب با آنا" و "تيراندازي در پالرمو" در بخش نماي متوسط، نگاهي به فيلم‌هاي "مه"، گفتگو با كارگردان و نويسنده داستان و بخش‌هايي از فصل آخر داستان در بخش نماي درشت در صفحه سينماي جهان منعكس شده است.

نگاهي به زندگي و آثار سيدني پولاك، شصت و يكمين جشنواره كن و قصه تولد جشنواره كن، نقد فيلم‌هاي ايراني "قرنطينه"، "همخانه" و مستند "همه مادران من" و گفتگو با كارگردانان اين آثار، نقد خوانندگان، گزارش اكران، نگاهي به "روزي كه حسني مرد شد" و دلايل مهجور ماندنش در صفحه نقد فيلم و نهايتاً فرهنگ بازيگران ايراني و نگاهي به شماره 65 ماهنامه فيلم در تيرماه 67 به كار اين شماره پايان مي‌دهد.

سيصد و هشتادمين شماره ماهنامه سينمايي "فيلم" ويژه تير‌ماه 87 به صاحب امتيازي و مدير مسئولي مسعود مهرابي و سردبيري هوشنگ گلمكاني و عباس ياري در 132 صفحه با قيمت 1000 تومان در دسترس علاقمندان است.
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن