تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيماران قلبي خودسرانه ويتامين E مصرف نكنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بيماران قلبي خودسرانه ويتامين E مصرف نكنند
با وجود اينكه ويتامينها براي سلامت بدن مفيد مي باشند اما مصرف ويتامين E به ويژه براي افرادي كه ناراحتي قلبي دارند ، ممكن است عوارضي همراه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از ام.اس.ان ، بررسي هاي محققان در اين مورد نشان مي دهد كه برخلاف تصورات گذشته ويتامين E نقشي در سالم نگاه داشتن رگها و جلوگيري از سكته قلبي ندارد.

با توجه به اينكه در برخي ار قرصهاي مكمل ويتامين E بتاكاروتن نيز وجود دارد تركيب اين دو ماده مي تواند به سلامت قلب صدمه بزند و استفاده زياد آن مشكلاتي را براي مصرف كنندگان ايجاد مي نمايد.

محققان اين مورد را بر روي بيش از 1000 بيمار قلبي بررسي كرده اند و دريافته اند كه اكثر افرادي كه مبتلا به ناراحتي هاي قلبي هستند به طور طولاني و مرتب از ويتامين E يا بتاكاروتن نيز استفاده مي كردند.

بنا برهمين گزارش، احتمال بروز ناراحتي هاي قلبي در افرادي كه دائم در حال استفاده از ويتامين E هستند بيشتر از افرادي است كه از اين ويتامين استفاده نمي كنند.

كارشناسان خاطر نشان مي كنند كه استفاده از هر گونه ويتامين به شكل قرص يا كپسول و پودر بايد حتما طبق تجويز پزشك متخصص انجام گيرد.

لازم به ذكر است، ويتامين E از جمله ويتامينهايي است كه افراد زيادي از جمله ورزشكاران به طور مرتب از آن استفاده مي كنند كه يافته هاي جديد مي تواند به منزله زنگ خطري براي اين افراد باشد.
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن