تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806688453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمايت مالي مركز توسعه‌ي IT و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از طرح‌هاي برتر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حمايت مالي مركز توسعه‌ي IT و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از طرح‌هاي برتر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات

مدير كميته‌ي رسانه‌هاي ديجيتال نخستين جشنواره بين‌المللي آخرين منجي استفاده از پتانسيل رسانه‌هاي ديجيتال براي انتقال مفاهيم مهدويت و معرفي آثار ديجيتال حوزه‌ي مهدويت را از جمله اهداف اين جشنواره برشمرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مهدي صرامي - قائم مقام مركز توسعه فن‌آوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از مهدويت به عنوان موضوعي جهاني و بين‌الادياني ياد كرد و با اشاره به اين كه تمامي اديان آسماني منتظر منجي آخرالزمان هستند، رسانه هاي جهاني را عاملي تاثيرگذار براي انتقال اين پيام دانست.

وي پيام مهدويت را پيام اميد به آينده، عدالت و شوريدن بر ظلم جهاني دانست و تصريح كرد: رسانه‌هاي ديجيتال در عصر حاضر براي انتقال اين پيام فرصت‌هاي خوبي در اختيار دارند زيرا اولا هزينه‌ي انتشار مطالب در آن‌ها پايين است و همچنين اين رسانه‌ها مردمي‌ترند و قابليت بيش‌تري براي انتقال پيام دارند.

مدير كميته‌ي رسانه‌هاي ديجيتال جشنواره‌ي آخرين منجي از وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌ها، نرم‌افزارهاي تلفن همراه، نرم‌افزارهاي چندرسانه‌يي و بازي‌هاي رايانه‌يي به عنوان مصاديق رسانه‌هاي ديجيتال ياد كرد و گفت: اين رسانه‌ها قابليت بالايي در انتقال مباحث مهدوي به ويژه براي نسل جوان دارند چرا كه رويكردي تعاملي و دو جانبه دارند.

وي افزود: نرم‌افزارهاي چندرسانه‌يي بخش مهمي از رسانه‌هاي ديجيتال هستند كه در اشكال مختلف رسانه شامل كتاب، فيلم، عكس و موسيقي در قالب يك رسانه و با قابليت‌هاي چندرسانه مي‌توانند به بهترين شكل به تبيين مباحث مهدوي بپردازند.

صرامي با اشاره به بخش‌هاي مختلف جشنواره بين‌المللي آخرين منجي در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال تاكيد كرد: با توجه به اين كه هنوز در حوزه بازي‌هاي رايانه‌يي، نرم‌افزارهاي چندرسانه‌يي و نرم‌افزارهاي تلفن همراه مهدوي آثار جدي ساخته نشده است، ما آمادگي داريم كه در نخستين دوره جشنواره بين‌المللي آخرين منجي از سناريوهاي برتر حمايت مالي كرده و از اين طريق آثاري را به مرحله توليد و توزيع برسانيم.

مدير كميته‌ي رسانه‌هاي ديجيتال نخستين جشنواره بين‌المللي آخرين منجي پيرامون نحوه شركت در جشنواره آخرين منجي گفت: فراخوان ارسال آثار از 27 فروردين‌ماه اعلام شده است و علاقه‌مندان براي شركت در اين جشنواره مي‌توانند تا 26 تيرماه آثار خود را از طريق پست به جشنواره ارسال كرده و در بخش وبلاگ و وب سايت آثار خود را از طريق نشاني اينترنتي www.lsf.ir ثبت‌نام كنند.

وي پيرامون نحوه‌ي داوري آثار ارسالي اظهار كرد: طرح مفاهيم ناب در حوزه‌ي مهدويت از طريق رسانه‌هاي ديجيتال يكي از مهمترين معيارهاي داوري محتوايي خواهد بود. همچنين كيفيت آثار ارسالي در حوزه‌هايي چون برنامه‌نويسي، طراحي، گرافيك، چينش مطالب و سرعت عمل در نصب و راه‌اندازي مناسب از ديگر مواردي است كه در داوري آثار مدنظر قرار مي‌گيرد.

صرامي تصريح كرد: داوري آثار توسط مركز توسعه فن‌آوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي انجام شده و در هر رشته سه اثر به عنوان اثر برگزيده انتخاب و از سوي مركز توسعه فن‌آوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي حمايت مي‌شوند، همچنين آثاري كه داراي شاخصه‌هاي لازم باشند، مشمول خريد حمايتي اين مركز خواهند شد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن