تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815622511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنج نمايشگاه صنعتي معدني در مشهد گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پنج نمايشگاه صنعتي معدني در مشهد گشايش يافت
مشهد - خبرگزاري مهر: پنج نمايشگاه تخصصي فلزات، معادن ،سنگهاي تزئيني، صنعت، روغنها و روانسازها امروز با حضور معاون وزير صنايع و معادن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، مسعود سميعي نژاد معاون معادن وصنايع معدني وزارت صنايع عصر شنبه در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاهها در محل نمايشگاه بين المللي مشهد با اشاره به نقش نمايشگاهها در توسعه صادرات گفت: با توجه به توانمنديها و خود كفاييهايي كه در بخش معادن بعد از انقلاب به دست آورديم توان صادراتي ما در بخش خدمات و ساخت كارخانجات بسيار افزايش يافته است.

وي افزود: در چنين نمايشگاههايي است كه مي توان توانمنديهاي خودمان را در معرض ديد خارجيها قرار دهيم.

سميعي نژاد همچنين در خصوص صادرات و سرمايه گذاري در كشور عراق نيز گفت: تجار و صنعتگران ما بايد با برنامه در عراق حضور يابند و وزارت صنايع از محل تسهيلات در نظر گرفته شده از اين سرمايه گذاريها، حمايت كند.

سيدمحمد سيدي مدير عامل نمايشگاه بين المللي مشهد نيز در اين مراسم گفت: اين نمايشگاه با استقبال شركتهاي داخلي و با حضور بيش از 300 شركت در فضايي به مساحت 15 هزار متر مربع برگزار شد.

وي عمده ترين زمينه هاي فعاليت شركتهاي حاضر را قطعه سازي، ماشين سازي، توليد ابزار و ادوات و تجهيزات صنعتي خطوط توليد، ابزار آلات پنوماتيك و هيدروليك، توليد كنندگان روباتها و سيستمهاي اتوماسيون صنعتي، دستگاههاي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك، آزمايشگاههاي صنعتي، شركتهاي مشاوره و استاندارد، حفاظت محيط كار، بهداشت و ايمني كارگاهها، صنايع شيميايي و شوينده هاي صنعتي، روغنها و روانسازها، قالبسازان ماشينهاي تزريق پلاستيك و صنايع وابسته برشمرد.

سيدي خاطر نشان كرد: علاوه بر مشاركت كنندگان داخلي، نمايندگي شركتهاي خارجي از كشورهاي تركيه، چين، امارات، آلمان، ايتاليا، سوئد، اسپانيا، مالزي و هند در اين نمايشگاه حضور دارند.

مديرعامل نمايشگاه بين المللي مشهد به پيوند صنعت و دانشگاه نيز اشاره و تصريح كرد: در روزهاي اول و دوم تيرماه، اولين همايش بررسي چالشها و چشم اندازهاي صنعت جوش و برش با محوريت استاندارد سازي و ايمني به خصوص در امور انتقال لوله هاي نفت و گاز و ساختمان در قالب 14 كارگاه تخصصي و شش سخنراني برگزار مي شود.

اسماعيل الشمرتي عضو اتاق تجارت نجف اشرف در اين مراسم از دو شهر كربلا و نجف به عنوان قطب بزرگ سرمايه گذاري عراق ياد كرد و افزود: در حال حاضر كشور عراق بيش از پيش آمادگي سرمايه گذاري در بخش صنعت را دارد.

وي تصريح كرد: نياز ما در اين بخش خدمات فني مهندسي و ساخت كارخانجات است.

پنج نمايشگاه تخصصي صنعت، معدن، فلزات، سنگهاي تزئيني و روغنها و روانسازها از امروز تا چهارم تير ماه از ساعت 17 تا 22 در محل دائمي نمايشگاه بين المللي مشهد پذيراي متخصصين، دانشگاهيان و علاقه مندان بخش صنعت است.
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن