تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812761122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رويدادواكنش نادران به متهم كردن مجلس هفتم از سوي رييس‌جمهوراحمدي‌نژاد مشاوران امين بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: رويدادواكنش نادران به متهم كردن مجلس هفتم از سوي رييس‌جمهوراحمدي‌نژاد مشاوران امين بگيرد
دنياي‌اقتصاد- اظهارات اخير رييس‌جمهوري در جمع دانشجويان دانشگاه امام صادق در متهم كردن مجلس هفتم به عنوان يكي از عوامل ايجاد تورم، واكنش يكي از نمايندگان شاخص اصولگراي مجلس هفتم و البته حامي دولت را برانگيخت.
احمدي‌نژاد در اظهارات خود تاكيد كرده بود كه اضافه كردن 11هزار ميليارد تومان به سهم بودجه جاري و مصرفي توسط مجلس هفتم، باعث رشد نقدينگي و افزايش نرخ تورم شده است. اين سخنان اما با پاسخ نادران مواجه شد. به طوري كه اين نماينده مجلس تاكيد كرد: آقاي احمدي‌نژاد بايد مشاوران متخصص و اميني بگيرند كه صادقانه مسائل را با وي در ميان بگذارند تا اقدامات و سخنان ايشان جنبه تبليغاتي نگيرد.
به گزارش خبرگزاري مهر، نادران، نماينده تهران در مجلس هفتم كه با حمايت جمعيت ايثارگران و از حوزه انتخابيه تهران وارد مجلس هشتم نيز شده است، درباره اين سخن احمدي‌نژاد كه افزايش 11هزار ميليارد تومان به بودجه جاري و مصرفي از سوي مجلس را يكي از عوامل نقدينگي و رشد تورم خوانده بود، گفت: «متاسفانه مشاور‌هاي درست و خوبي به ايشان نمي‌دهند.»
وي افزود: «اگر آنان كه علم اقتصاد خوانده‌اند مشاوره درست مي‌دادند، رييس‌جمهور هيچ گاه اين حرف‌ها را نمي‌زدند.» نادران با بيان اينكه بين عمليات حسابداري در بودجه و اتفاقات واقعي كه در علم اقتصاد رخ مي‌دهد تفاوت وجود دارد، گفت: «بين اين دو فاصله است و آنها كه به رييس‌جمهور مشاوره مي‌دهند بايد اين تفاوت‌ها را درك كرده و به رييس‌جمهور نيز بگويند كه متاسفانه چنين نمي‌كنند.»
نماينده تهران در توصيه‌اي به رييس‌جمهور خاطرنشان كرد: آقاي احمدي‌نژاد بايد مشاران اميني بگيرند كه صادقانه مسائل را با وي در ميان بگذارند تا اقدامات و سخنان ايشان جنبه تبليغاتي نگيرد.» احمدي‌نژاد دوشنبه شب هفته در ديدار با دانشجويان دانشگاه امام صادق كه از ساعت 21 الي يك بامداد در نهاد رياست‌جمهوري انجام شد، با بيان اينكه در بودجه 87 توسط مجلس هفتم 11هزار ميليارد تومان به سهم بودجه جاري و مصرفي اضافه شده است، گفته بود جالب اين كه كساني كه اين مبلغ را به سهم بودجه جاري افزودند كه مدام در سخنان و مصاحبه‌هاي خود نقدينگي را باعث افزايش تورم عنوان مي‌كنند.» احمدي‌نژاد همچنين با تاكيد براينكه دولت هزينه‌هاي جاري را به شدت محدود و فشرده كرده است، اظهار داشت: «تاكنون چنين معمول بوده است كه دولت‌ها بودجه عمراني را كم مي‌كردند و بودجه جاري را بالا مي‌بردند، اما امروز در دولت نهم برعكس اين عمل مي‌شود.»
دولت نهم طي ماه‌هاي گذشته براي تبرئه خود در مساله تورم عوامل مختلفي از جمله مجلس را به عنوان عامل تورم معرفي مي‌كند. چه همين مساله يعني وارد كردن اتهام از سوي مجلس و دولت به يكديگر برخي از مراجع را برآن داشته بود تا اين دوقوه را به تعامل با يكديگر براي رفع مساله تورم دعوت كنند. هرچند فرافكني در برخورد با مساله تورم تنها به نقش مجلس معطوف نشد و در سال جديد رنگ جديدي نيز به خود گرفت. به‌طوري كه احمدي‌نژاد در دور جديد سفرهاي استاني خود و در اولين مقصد يعني قم، عملكرد برخي از نهادهاي دروني دولت از جمله بانك مركزي و وزارت اقتصاد (پيش از بركناري دانش جعفري) را در كنار افزايش نرخ‌هاي جهاني به عنوان عوامل ايجاد تورم در كشور معرفي كرده بود.
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن