تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815512902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پروژه عظيم انيميشن آخرين فرستاده در فراز و نشيب توليد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: پروژه عظيم انيميشن" آخرين فرستاده" در فراز و نشيب توليد
خبرگزاري آريا- مراحل پيش توليد پروژه عظيم مجموعه انيميشن" آخرين فرستاده" كه با موضوع روايت زندگي پيامبر اعظم( ص) براي شبكه جهاني سحر تهيه مي شود، به سرعت در حال سپري شدن است.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي شبكه جهاني سحر، داريوش دالوند تهيه كننده انيميشن" آخرين فرستاده" با اعلام اين خبر افزود: اين مجموعه داستاني در حال حاضر در مرحلهconsept art ( طراحي مفهومي) به سر مي برد و تاكنون 50 درصد از كار را پشت سر گذارده و پيش بيني مي شود تا پايان شهريور ماه به طول انجامد.

وي در اين مورد توضيح داد: در اين مرحله در واقع به طراحي مفهومي و ريشه اي كاراكترها و تعريف آنها از لحاظ هنري و ساخت فضاي اصلي كار به لحاظ گرافيكي و تصويري پرداخته مي شود، به عبارت ديگر مراحل نظري و تئوريك تعريف كاراكترها و ... در consept arting مورد پردازش قرار مي گيرد و با مشخص شدن فضاي اصلي پروژه ،مرحله سه بعدي سازي آن نيز به سرعت آغاز خواهد شد.

دالوند در ادامه با بيان آنكه تاكنون دكوپاژ 10 قسمت آغازين كار به اتمام رسيده، اضافه كرد: همچنين كار story board10 قسمت مذكور به طور موازي و همزمان در حال انجام است و بك گراند سازي آن نيز مشخصا از چند روز آتي وارد فاز اجرايي خواهد شد.

دالوند در همين رابطه تعداد كاراكترهاي قطعي شده فعلي كار را 1750 شخصيت و تعداد لوكيشن ها را 50 لوكيشن اصلي دانسته و امكان افزايش كاراكترها يا لوكيشن هاي اصلي و فرعي را نيز منتفي ندانست.

داستان مجموعه انيميشن" آخرين فرستاده" در رابطه با زندگي پيامبر اسلام (ص) است كه از زبان كاراكتر محوري مجموعه يعني سلمان فارسي صحابي ايراني رسول اكرم (ص) براي پسر بچه اي از اهالي شهر مداين –جايي كه هم اينك سلمان به عنوان حاكم آن شناخته مي شود- روايت مي گردد.

مبناي محتوايي فيلمنامه" آخرين فرستاده" براساس كتاب"فروغ ابديت" تأليف استاد جعفرسبحاني بوده كه توسط كوروش برزگر به نگارش درآمده است و حجت الاسلام والمسلمين مظفر سالاري نيز با بهره گيري از مشاوره و كارشناسي تاريخي و معارفي حجت الاسلام والمسلمين محمد حسين فكور و حجت الاسلام والمسلمين مرتضي دانشمند به بازنويسي مجدد آن براي دو بار متوالي پرداخته است.

كارگرداني مجموعه انيميشن" آخرين فرستاده" با كيانوش دالوند است و ساير عوامل آن نيز كه تاكنون مشخص شده اند عبارتنداز:consept art كار: قاسم فراهاني، story board ساز: محمد دريايي و مدل سازان 3 بعدي: فرزاد دالوند به همراه كوروش دالوند.

مدت زمان مجموعه انيميشن" آخرين فرستاده" 750 دقيقه در قالب50 قسمت 15دقيقه اي پيش بيني شده و برنامه ريزي اوليه گروه سازنده" آخرين فرستاده" براي تحويل قسمت نهايي، سال 88 است. به اين ترتيب دالوند و همكارانش كه به طور همزمان ساخت مجموعه انيميشن "كودك و اشغالگر" را هم براي شبكه جهاني سحر بر عهده دارند، دو سال كاري پرتلاش را براي به ثمر رساندن اين پروژه سنگين پيش رو دارند.
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 427]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن