تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814960552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمراني استانداري خراسان شمالي: 380 پروژه در سفر دوم هيئت دولت به خراسان شمالي پيشنهاد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون عمراني استانداري خراسان شمالي: 380 پروژه در سفر دوم هيئت دولت به خراسان شمالي پيشنهاد مي‌شود
خبرگزاري فارس: معاون عمراني استانداري خراسان شمالي اعلام كرد: 380 پروژه در سفر نيمه اول مرداد هيئت دولت به خراسان شمالي پيشنهاد مي‌شود كه اين طرح‌ها براي جمع‌بندي و تأييد نهايي به رياست‌جمهوري منعكس شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، نورعلي طالب‌زاده بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه بخشي از اين پروژه‌ها در سفر اول مطالعه و در اين مرحله براي اجرا كليد خواهند خورد، احداث باند دوم بزرگراه بجنورد، را‌ه‌آهن گرگان ـ بجنورد ـ مشهد، انتقال گاز از حكم‌آباد به اسفراين بجنورد با هدف اتصال زنجيره‌اي خطوط و آغاز مطالعات شاهرود، جاجروم و بجنورد را از جمله اين طرح‌ها عنوان كرد.
وي همچنين از ارائه طرح پيشنهادي منطقه ويژه اقتصادي تكميل نمايشگاه بين‌المللي و راه‌اندازي تالار بورس در خراسان شمالي خبر داد و ايجاد اين مراكز در منطقه را موجب شكوفايي اقتصادي استان بيان كرد.
دبير ستاد پيگيري مصوبات سفر رئيس‌جمهوري به خراسان شمالي با اشاره به اينكه 225 پروژه همزمان با سفر دوم رئيس‌جمهوري به منطقه افتتاح خواهد شد گفت:‌ در اين سفر نيروگاه سيكل تركيبي و طرح توسعه آن، بزرگراه بجنورد ـ قوچان و پروژه‌هاي عمراني متعدد عمراني افتتاح مي‌شود.
وي اعتبار صرف شده براي اجراي اين پروژه‌ها را بيش از 450 ميليارد ذكر كرد و از فعال شدن كميته اطلاع‌رساني سفر هيئت دولت به اين استان خبر داد و خاطرنشان كرد: طي 40 روز زمان باقي‌مانده سفر هيئت دولت نهم، اين كميته در سطح شهرستان‌هاي منطقه بازديد خواهند كرد.
انتهاي پيام؛/ب
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن