تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815356359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل املاك شهرداري خبرداد:پيش ‌بيني بيش از 1500 ميليارد تومان تملك در سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديركل املاك شهرداري خبرداد:پيش ‌بيني بيش از 1500 ميليارد تومان تملك در سال جاري
مديركل املاك و مستغلات شهرداري تهران گفت: با توجه به نيازهائي كه در حوزه شهري و در اجراي طرح‌هاي مختلف داريم، پيش‌بيني كرده‌ايم كه در سال جاري بيش از 1500 ميليارد تومان تملك داشته باشيم.

به گزارش خبرگزاري مهر، دومين جلسه هماهنگي مديران و روساي ادارات املاك مناطق و سازمان‌هاي تابعه شهرداري تهران با حضور مديركل املاك و مستغلات شهرداري تهران به ميزباني شهرداري منطقه 18 برگزار شد.

مهندس رسول توكلي مديركل املاك و مستغلات شهرداري تهران در اين باره گفت: اين دومين جلسه دوره‌اي مديران و روساي ادارات املاك مناطق و سازمان‌هاي تابعه شهرداري تهران در سال 87 است كه به ميزباني شهرداري منطقه 18 برگزار مي‌شود.

وي افزود: در اين جلسات دوره‌اي موضوعاتي از جمله بررسي آخرين وضعيت ادارات املاك، بررسي مشكلات و موانع موجود در كار آن‌ها، پيشنهادات و انتقادات و ارائه راه‌حل‌هاي ممكن براي حل مشكلات مطرح مي‌ شود.

توكلي ادامه داد: در دومين جلسه هماهنگي مديران و روساي ادارات املاك بحث تملك در سال جاري را با توجه به زمان باقيمانده مورد تاكيد قرار داديم و در تمام زمان جلسه 3 ساعته به موضوع تملك و برنامه‌هاي تملك پرداختيم و اميدواريم با برگزاري اين جلسات به برنامه‌هاي پيش‌بيني شده خود برسيم.

مديركل املاك و مستغلات شهرداري تهران در ادامه خاطرنشان كرد: با توجه به نيازهائي كه در حوزه شهري و در اجراي طرح‌هاي مختلف داريم، پيش‌بيني كرده‌ايم كه در سال جاري بيش از 1500 ميليارد تومان تملك داشته باشيم اما متاسفانه به اين مقدار اعتبار نداريم و اعتباري كه در اختيارمان قرار گرفته كمتر از رقم ذكر شده است.

وي افزود: در اين زمينه براي اينكه با مشكل مواجه نشويم تمهيداتي را برنامه‌ريزي كرديم و در جلسه مديران املاك اعلام كرديم كه اگر همكاران آن را در برنامه‌هاي كاري خود دنبال كنند مي‌توانيم به برنامه‌هاي پيش‌بيني شده رسيده و مشكلاتي كه در بحث اعتبار داريم را به صورت ارائه برنامه متمم به شوراي اسلامي محترم شهر تهران در موعد مقرر كه قاعدتاً نيمه دوم سال جاري خواهد بود حل كنيم.

توكلي در ادامه از انجام توافق براي 250 ميليارد تومان تملك در سه ماهه نخست سال جاري خبر داد و گفت: البته بحث پرداخت اين مقدار تملك هنوز به طور كامل انجام نشده اما توافقات لازم انجام شده و مي‌توان گفت اين مقدار تملك در سه ماهه نخست سال 87 انجام شده است.

وي در خصوص عملكرد اداره كل املاك و مستغلات شهرداري تهران در سال‌هاي 84، 85 و 86 گفت: اعتبار مصوب نقدي ما در سال‌هاي 84، 85 و 86 به ترتيب 125 ميليارد تومان، 160 ميليارد تومان و220 ميليارد تومان بوده است.

مديركل املاك و مستغلات شهرداري تهران با بيان اينكه ميزان تملك ما در سالهاي 84، 85 و 86 دو برابر شده است، گفت: ما در سال 84 به صورت نقدي و غيرنقدي حدود 250 ميليارد تومان تملك كرديم كه اين رقم در سال 85 به 420 ميليارد تومان و در سال 86 به 910 ميليارد تومان رسيده است.

وي با اشاره به اينكه بودجه مصوب ما در سال جاري به صورت نقدي و غيرنقدي 686 ميليارد تومان است، گفت: ما در تلاشيم تا به عدد بيش از 1500 ميليارد تومان برسيم كه اگر زمينه‌هاي اجرائي را در اين خصوص فراهم كنيم و در موعد مقرر لايحه متمم بودجه تملك را به شوراي اسلامي محترم شهر تهران تقديم و مصوب آن را دريافت نمائيم، به مبلغ مذكور خواهيم رسيد.

گفتني است، در اين جلسه 3 ساعته هر يك از مديران و روساي ادارات املاك مناطق و سازمان‌هاي تابع شهرداري تهران به ارائه گزارشي از برنامه‌ها و اقدامات اداره خود پرداختند.
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن