تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806425327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه‌هاي اردوي هجرت (3) براي تابستان 87 اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: برنامه‌هاي اردوي هجرت (3) براي تابستان 87 اعلام شد
خبرگزاري فارس: برنامه‌هاي سازمان بسيج سازندگي در خصوص اردوي هجرت (3) براي تابستان 87 اعلام شد. در مجموع 2 ميليون نفر در تابستان امسال تحت پوشش اردوهاي هجرت قرار مي‌گيرند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، بر اساس برنامه‌هاي مصوب و ابلاغي براي اجراي برنامه‌هاي اردوهاي هجرت (3) بسيج سازندگي در سال 87، تعداد 2 ميليون و 500 هزار نفر‌روز از بسيجيان و جوانان داوطلب در عرصه‌هاي مختلف بكارگيري مي‌شوند كه سازمان بسيج سازندگي اميدوار است بر اساس تدابير اتخاذ شده و هماهنگي‌هاي به عمل آمده با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي دولتي و غيردولتي در طول سال 87 اين ميزان به 20 ميليون نفرروز برسد.
بنابراين گزارش، فعاليت‌ها به صورت اردويي برگزار شده و شركت‌كنندگان در طرح ضمن آشنايي با مهارت‌هاي مربوط و انجام كار مفيد، تحت پوشش برنامه‌هاي فرهنگي با حضور طلبه‌هاي بسيج طلاب قرار مي‌گيرند. البته از جمله برنامه‌ها، حمايت و پشتيباني براي اعزام دانشجويان در قالب اردوهاي جهادي به مناطق محروم است. هر چند فعاليت‌هاي عمراني و آبادني پايه اين اردوهاست ولي‌ متناسب با رشته‌ تحصيلي دانشجويان و توانمندي آن‌ها ساير خدمات از جمله بهداشتي، درماني و آموزشي با نگرش كلي تقويت فعاليت‌هاي فرهنگي ارائه مي‌شود.
اين گزارش مي‌افزايد: عرصه‌هاي فعاليت اردوهاي هجرت شامل «بهسازي، مرمت و زيباسازي مدارس»، «خدمات آموزشي، بهداشتي و درماني»، «خدمات عمراني و آباداني و روستايي»، «كلاس‌هاي تقويتي، جبراني و خدمات مشاوره تحصيلي»، «آموزش فني و حرفه‌اي به منظور ايجاد زمينه اشتغال»، «خدمات حمايتي»، «منابع طبيعي كشاورزي و آبخيزداري» و «بهسازي، مرمت و زيباسازي مساجد» است.
براساس اين گزارش، دستگاه همكار در طرح «بهسازي، مرمت و زيباسازي مدارس»، سازمان نوسازي وزارت آموزش و پرورش و قشر همكار سازمان بسيج دانش‌آموزي و بسيج محلات است كه بر اساس هماهنگي‌هاي به عمل آمده، تعمير و زيباسازي 15 هزار واحد آموزشي، ميز، نيمكت و تحهيزات مربوط توسط دانش‌آموزان شامل اين طرح خواهد بود.
بنابراين گزارش، دستگاه همكار در طرح «خدمات آموزشي، بهداشتي و درماني»، وزارت بهداشت و درمان و سازمان حفاظت محيط زيست و قشر همكار سازمان بسيج جامعه پزشكي است كه بر اساس اين طرح 566 تيم پزشكي و 128 نوبت ويزيت رايگان در روستاها و مناطق محروم كشور انجام مي‌شود.
اين گزارش مي‌افزايد: دستگاه همكار در طرح «خدمات عمراني و آباداني و روستايي»، ادارات و نهادهاي دولتي و عمومي و قشر همكار، بسيج مهندسي، دانشجويي و محلات است كه در اين طرح 300 پروژه تعمير، مرمت و احداث مي‌شود. دستگاه همكار در طرح «كلاس‌هاي تقويتي، جبراني و خدمات مشاوره تحصيلي» نيز وزارت آموزش و پرورش و قشر همكار، سازمان بسيج فرهنگيان و بسيج محلات است كه در اين طرح 2 هزار و 500 كلاس تقويتي و مشاوره براي دانش‌آموزان به ويژه در روستاها و مناطق محروم برگزار مي‌شود.
براساس اين گزارش، دستگاه همكار در طرح «آموزش فني و حرفه‌اي به منظور ايجاد زمينه اشتغال»، سازمان آموزش فني و حرفه‌اي و قشر همكار، سازمان بسيج فرهنگيان است كه 80 هزار نفر تحت پوشش قرار مي‌گيرند. دستگاه همكار در طرح «خدمات حمايتي» نيز كميته امداد، هلال احمر و بهزيستي و قشر همكار، بسيج محلات است كه 50 هزار بسته غذايي و بهداشتي حمايتي تهيه و توزيع مي‌شود.
بنابراين گزارش، دستگاه همكار در طرح «منابع طبيعي كشاورزي و آبخيزداري»، جهاد كشاورزي و قشر همكار، بسيج محلات است كه 2 ميليون نفرروز در اين طرح فعاليت مي‌كنند. دستگاه همكار در طرح «بهسازي، مرمت و زيباسازي مساجد» نيز سازمان اوقاف و امور خيريه و قشر همكار، بسيح محلات است كه 200 پروژه مرمت و بهسازي مي‌شود.
انتهاي پيام/
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن