تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814713300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برخورد با غارتگران اموال تاريخي در ايلام تشديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برخورد با غارتگران اموال تاريخي در ايلام تشديد شد
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري ايلام گفت : برخورد با عوامل و غارتگران اموال تاريخي در اين استان شدت يافته است.

"فريدون محمدي" روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تشديد مبارزه با غارتگران اموال تاريخي فرهنگي باعث تنگ‌تر شدن عرصه فعاليت آنان شده و آثار مثبتي را به همراه داشته است.

وي ادامه داد: اكنون كليه مناطق غني از اشيا تاريخي در استان ايلام زير كنترل ستاد حفاظت از ميراث فرهنگي و دوستداران فرهنگ و تاريخ قرار دارند.

او افزود: تشديد كنترل مناطق تاريخي توسط ستاد حفاظت باعث شده كه در سه ماهه نخست سالجاري تنها يك قلم اشيا تاريخي از غارتگران كشف و ضبط شود.

محمدي خاطرنشان كرد: اين در حالي است كه در مدت مشابه سال گذشته بيش از ‪ ۲۰۰‬قلم انواع اشيا تاريخي از غارتگران اموال تاريخي كشف و ضبط شده بود.

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري ايلام از شهروندان خواست با اعضاي ستاد حفاظت از ميراث فرهنگي استان همكاري و تعامل نزديكي داشته باشند.
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن