تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813072984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ششمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان گيلان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: ششمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان گيلان برگزار شد
برگزاري نمايشگاه اوقات فراغت در زمينه معرفي برنامه ها و دستاوردهاي دستگاه ها در حوزه جوانان، تشكيل كار گروه هاي تخصصي اوقات فراغت به منظور تمركز بر اقدامات اجرايي و... در ششمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان گيلان تصويب شد.


ششمين جلسه ستادبررسي امور جوانان استان گيلان با حمايت سازمان ملي جوانان اين استان و به منظور بررسي برنامه هاي فراغتي جوانان تشكيل شد.

به گزارش باشگاه جواني برنا، در اين نشست "حجت الاسلام مهدوي" مدير سازمان ملي جوانان استان گيلان بر پيگيري اين سازمان درمحورهاي اطلاع رساني برنامه ها و عملكرد دستگاه هاي اجرايي، ارزيابي برنامه ها و نظارت بر عملكرد دستگاه ها تاكيد كرد.

قهرماني، استاندار گيلان در اين جلسه برنامه ريزي براي امور جوانان و افزايش مشاركت آنان در امور اجتماعي را لازمه دستيابي به جامعه اي شاد و با نشاط اعلام كرد و گفت: لازم است كه اهتمام ويژه اي از سوي دستگاه ها در اين زمينه صورت گيرد.

همچنين، برگزاري نمايشگاه اوقات فراغت در زمينه معرفي برنامه ها و دستاوردهاي دستگاه ها در حوزه جوانان، تشكيل كار گروه هاي تخصصي اوقات فراغت به منظور تمركز بر اقدامات اجرايي و هماهنگي و معرفي امكانات و برنامه هاي فراغتي دستگاه هاي اجرايي استان،از جمله برنامه هايي بود كه در ششمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان گيلان تصويب شد.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//89 - 89 - 55//www.BornaNews.ir
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن