تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802554007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط آفتاب


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: روي خط آفتاب
1949- روزنامه كيهان علت كمك به فلسطين و لبنان را كمك به اسلام در مقابل اسرائيل دانسته، اين روزنامه چرا يادي از ملت چچن نمي‌كند كه 200 سال است زير ستم دولت روسيه دارد از بين مي‌رود و جوانانشان كشته مي‌شوند. (23/3)

1947- آقاي رئيس‌جمهور فرموده‌اند، ليبراليسم و كمونيسم به پايان رسيده، آقاي رئيس‌جمهور! پس چرا شما آقاي چاوز را در آغوش مي‌گيريد و آن را برادر خطاب مي‌كنيد و با آنها قراردادهاي كلان مي‌بنديد؟ چرا در نيكاراگوئه و ساير كشورهاي ديگر كه سران آنها نه خدا را مي‌شناسند و نه پيغمبري را، به آنها كمك مي‌كنيد؟(23/3)

1635- در روزنامه شما خواندم كه دولت عراق آمادگي كامل خود را براي پذيرش يك ميليارد دلار وام اعلام كرده، خواستم بگويم ما بازنشستگان قبل از سال 79 هم آمادگي كامل داريم كه نظام هماهنگ اجرا بشود و بقيه سهم 12 درصدي ما كه مال سال 81 است و گفتند امروز و فردا مي‌دهيم و ندادند را دريافت كنيم.(23/3)

1139- از نقده تماس مي‌گيرم. ديروز كه به نقشه نگاه مي‌كردم كشور كوچكي به نام بنين را در آفريقا ديدم، خواستم پيشنهاد كنم با كشور بنين كه معلوم نيست كشور است يا شهر، رابطه برقرار كنيم و كمك ميلياردي به آن كشور بكنيم. اشكالي هم ندارد كه خودمان از كمبود آب، برق و نبود خيلي از امكانات در رنج هستيم. (24/3)

2117- از اصفهان تماس مي‌گيرم، صدها ميليارد دلا‌ر خسارات ناشي از حمله ناجوانمردانه عراق به ايران در سال 1359 طي جنگ 8 ساله و وارد آمدن و تحميل خسارات شديد جاني ومالي بسيار بر هموطنان كه خسارات جاني با از دست دادن بهترين جوانان و مردم عزيز كشورمان و از دست دادن ذخاير مالي‌و اقتصادي بسياري كه برآن وارد شد چيزي نيست كه با سفرهاي چند روزه نخست وزيراين كشور يعني عراق و گردش به دور دنيا و كشورهاي جهان از جمله كشور ما ودادن كنفرانس‌ها و همايش‌ها و اجلا‌س از ياد مردم زيان ديده و خسارت ديده ما برود و به دست فراموشي سپرده شود . بنده به عنوان يك ايراني زيان ديده در جنگ تحميلي و ناخواسته به همراه ميليون‌ها نفر مردم خوب ونجيب و غيور وصبور ايران به هيچ وجه و در هيچ شرايطي از حق قانوني و مسلم خود براي گرفتن غرامت از كشور متجاوز در جنگ تحميلي يعني عراق كه اكنون دولتمردان و نخست‌وزيرايـــــن كشور يعني آقاي نوري ‌المالكي يك دست در دست آمريكايي‌هاو دست ديگر در دست ما قرار داده و مي‌خواهد ما از حق قانوني خود بگذريم، نخواهيم گذشت. (24/3)

1132- از اصفهان تماس مي‌گيرم. در صورت امكان، منابع آماري اعلام شده از طرف رئيس‌جمهور دال بر طرفداري 70 درصد مردم ايتاليا را اعلام فرمائيد.(24/3)

آفتاب يزد: اين ستون در خدمت همكاران آقاي رئيس‌جمهور است تا منابع خود را از اين طريق، به اطلاع مردم برسانند.

1412- تلويزيون داشت اخبار مي‌گفت مي‌دانيد كه رئيس‌جمهور اندونزي پيراهن گلمن گلي مي‌پوشند وزير فناوري ما هم عين او پيراهن گلمن‌گلي كه هيچ وقت سابقه نداشت، پوشيد. خواستم بدانم اين كارها چه مفهومي دارد؟ (24/3)

1214- آقاي خاتمي انتخابات مي‌آيند يا نه؟ (24/3)

آفتاب يزد: چرا مي‌خواهيد خواب عده‌اي را پيشاپيش آشفته كنيد؟

1224- مي‌خواستم بگويم مرگ بر انگليس، مرگ بر انگليس، مرگ بر انگليس. (24/3)

1159- خبر نويسي شما هم مثل برخي روزنامه ها شده، شما هم طرفدار دولت شديد؟ خانم شيرين عبادي از اوضاع ايران انتقاد كرده بود، از حقوق بشر ايران انتقاد كرده بود نه از آمريكا، چرا دروغ مي‌نويسيد؟ (24/3)

آفتاب يزد: اگر دروغ نوشته بوديم اولين كسي كه اعتراض مي‌كرد خانم عبادي بود. البته ممكن است خانم عبادي حرف‌هاي ديگري هماز جمله در انتقاد از دولت ايران زده باشد كه توسط خبرگزاري داخلي، حذف شده است و ما هم كه خبر را از منابع داخلي گرفتيم به دليل عدم برخورداري از علم غيب، از بقيه محتويات سخنان ايشان اطلاعي به دست نياورديم.

1130- از قول آقاي رئيس جمهور در خبرها آمده بود بعد از سه سال عده‌اي هنوز را‡ي مردم را فصل الخطاب ندانسته‌اند، مي‌خواهم خدمت ايشان عرض كنم عده ديگري هم از سال 76 راي مردم را فصل الخطاب ندانستند. (24/3)

1219- سرمقاله شما تحت عنوان را خواندم ، مثل اينكه شما هم آب روي آتش مي ريزيد و مي خواهيد افشاگري آن فردي كه جرات نكرديد خبرش را بنويسيد كه در دانشگاه همدان افشاگري كرده را كمرنگ كنيد، اگر شما دلتان براي ايران و ايراني مي‌سوزد واقعاً يك روز به حال خود و اين مردم بنشينيد و گريه كنيد كه خطري هم براي شما ندارد . (25/3)

آفتاب يزد: از تذكر شما سپاسگزاريم. البته مخاطب آن سرمقاله، نه فرد موردنظر شما بود و نه اظهارات منتسب به او. بلكه در آن سرمقاله به صراحت با سران دولت نهم سخن گفته بوديم.

1116- از خوانندگان هميشگي روزنامه شما هستم و از رشت تماس مي‌گيرم. اشعار آقاي روشنايي همچون باراني است كه لطافت طبع خود را به آفتاب هديه مي دهد سپاس خود را نثار بيان شيواي اين پدر و پيشكسوت بزرگ تقديم مي دارم . (25/3)

1128- من فكر مي كنم اگر جناب آقاي احمدي نژاد با ذكر دلايلي كه منجر به عدم اجراي برنامه‌هاي تبليغاتي ايشان گرديد و احتمالا‌ً‌‌‌سنگ اندازي‌هايي كه باعث شد تا ايشان مورد نقد و انتقاد گروههاي مختلفي از جامعه ايراني قرار بگيرد استعفاي خود را تقديم ملت بزرگوار ايران بكنند كه نه تنها موجب برائت ايشان نسبت به بعضي مشكلات و نابساماني‌ها مي‌گردد، بلكه در نزد مردم به يك قهرمان ملي تبديل خواهند شد همان‌طور كه اگرآقاي خاتمي پس از اعتراف به اينكه اختيارات من حتي در حد يك كارگر ساده و آبدارچي نيست استعفا مي‌دادند محبوبيت بيشتري داشتند.(25/3)

آفتاب يزد: آقاي احمدي‌نژاد، بارها اعلام كرده‌اند كه عليرغم كارشكني‌ها، دولت ايشان بر بسياري از مشكلات فائق آمده و بر مشكلات بعدي هم غلبه خواهد كرد. پس دليلي براي كناره‌گيري ايشان وجود ندارد. اگر شما و افراد ديگر ادعاي غلبه بر مشكلات را قبول نداريد، عدم قبول خود را در انتخابات سال آينده به نمايش بگذاريد.

2151- به رياست محترم ستاد مديريت حمل و نقل و مصرف سوخت عرض مي شود ، هزاران نفر در روستاها از وانت‌هاي وارداتي قديمي تويوتا، زانتيا و مزدا با حجم موتور بالا‌ي 1600 سي سي، بار و مسافر حمل مي كنند ، آنها توان خريد يك اتومبيل وانت نيسان 2000 داخلي را ندارند، آيا اكنون مي خواهيد با مقياس قرار دادن 1300 سي سي، تمام آنها را 4 مرتبه فقير كنيد و يا از شغل حمل و نقل با روستائيان محروم كنيد و خانواده هاي آنان را از نان خوردن بيندازيد، لطفاً براي اتومبيل هاي وانت و سواري مدل پايين تر كه مي توانند معاينه فني بگيرند شرط 1300 سي سي، را حذف كنيد. مرفهين مي‌توانند بنزين 400 توماني بخرند ولي فقرا با اتومبيل‌هاي قديمي از نان خوردن مي‌افتند، به ياد هزاران روستايي باشيد كه بار و مسافر حمل مي‌كنند. (22/3)

آفتاب يزد: در اين مورد، پيام‌هاي متعدد داشتيم. ضمنا برخي پيام‌دهندگان به اين نكته هم اشاره‌ كرده‌اند كه اين وضعيت مي‌تواند بر قيمت حمل و نقل محصولات كشاورزي از روستا به شهر اثر بگذارد و باعث گراني مجدد اين محصولات شود.

2247- خواننده‌اي امروز پيشنهاد داده بود كساني كه مستاجرند بتوانند حداقل سه سال بنشينند. من چاپخانه ام در ناصر خسرو ملك اوقافي است، هر سه سال يك بار اجاره را تجديد مي كنم و 15 درصد اضافه مي كنند، من تصور مي كنم اين قانون باشد، استدعا مي كنم به مشاور حقوقتان بگوئيد اگر قانون است اجرا كنند و اگر قانون نيست مجلس طرحي بدهد يا لايحه اي دولت بدهد بالاخره اين مشكل را حل كنند، من تصور مي كنم كه اين قانوني باشد كه هر سه سال يك بار حداكثر 15 درصد به اجاره موجر مي تواند اضافه كند. (22/3)

1003- آقاي نهاوندي رئيس اتاق بازرگاني ايران! بنده عقيده دارم كه پس از انقلاب ما همان بخش خصوصي نيم بندي را هم كه قبلا‌ داشتيم از دست داديم و مشغول صادرات ارز شده‌ايم، بنابراين براي اينكه مشت محكمي به دهان ياوه‌گوياني همچون من زده باشيد حداقل نام ده، پانزده مورد از اعضاي بخش خصوصي كنوني كشور را اعلام فرمائيد. (23/3)

1839- مسئولان كاري بكنند كه ايرانيان خارج از كشور جذب بشوند و بيايند راحت در ايران زندگي كنند، فيلم سينمايي آكواريوم را ببينيد مشكلا‌ت ايرانيان خارج از كشور را نشان مي‌دهد اميدوارم مشكلا‌ت اينها حل شود. (23/3)

1913- كاش ميدان عمل گسترده‌تر مي‌شد، از رامهرمز منطقه ابوالفارس روستاي باود تماس مي‌گيرم، در اطراف روستايمان نفت به مانند آب فراوان است، به طوري كه در چند صدمتري روستايمان پالا‌يشگاه نفت داريم و جالب اينكه هنوز گاز نداريم و جالب تر اينكه آب ما فقط براي مصرف بهداشتي استفاده مي‌شود و قابل شرب نيست.(23/3)

1950- در تاريخ 11/3/87 مصوبه هيات دولت درباره نحوه اضافات ده درصد حقوق ها جهت اجرا ابلا‌غ شد ولي كمتر از دو هفته در تاريخ 19/3 از طرف معاونت راهبردي رياست جمهوري تغيير كرد، نمي‌دانم قوه قضائيه چرا با اين مسائل، برخورد نمي‌كند؟ (23/3)

2145- در روزنامه پنج شنبه 23/3 هشت محكوم به دار مجازات آويخته شدند، تمام كساني كه به اعدام محكوم شدند سنشان قيد شده الا‌ سه نفر، مي‌خواستم ببينم مساله خاصي دارد و يا از قلم افتاده، سن اين سه نفر را قيد نكرديد. (23/3)

2148- مي‌خواستم خواهش كنم در مورد حقوق نظاميان هم مطلبي بنويسيد، حقوق ما هم كم است. (23/3)

2053- به قرار اطلاع در روزنامه همشهري آقاي چمران در جلسه شوراي شهر اخير پيشنهاد كرده‌اند كه سازمان بازنشستگي و صندوق بازنشستگي شهرداري تهران منحل شود و همچنين خدمات درماني بيمه، اين خبر باعث ناراحتي چندين هزار مستمري بگير و كارمندان بازنشسته گرديده است كه خدا كند اين اخبار اشتباه باشد، از اعضاي شوراي شهر خواهشمنديم در اين مورد تذكري بدهند كه اين ناراحتي برطرف شود. (23/3)

2122- كشوري كه سي سال است در جهت استقلا‌ل و آزادي گام برمي‌دارد با داشتن منابع عظيم نفت و گاز، با در دست داشتن انرژي‌هاي بالقوه خورشيد، باد و سرما و آبشارهاي بزرگ طبيعي، تاسف آور است كه هر سال به بهانه هاي مختلف مانند خشكسالي، فرسودگي دستگاه‌هاي مولد و غيره ملت را در استرس و نگراني قطع برق قرار مي‌دهند.(23/3)

0932- از تهران تماس مي‌گيرم. راجع به خاموشي خيابان پيروزي نزديك خيابان شكوفه، چهارشنبه شب ساعت 11 شب تا فرداي آن روز ساعت 3 بعدازظهر برق قطع بود يعني 16 يا17 ساعت تمام، آخر كسي نيست به اين اداره محترم برق و وزير محترم نيرو بگويد مردم، با چه مشقتي يك كيلو گوشت در يخچالشان مي‌گذارند اگر فاسد بشود بايد چند روز گرسنگي بكشند آخر خدا را خوش ميآيد؟(23/3)

1012- من يك معلم حق التدريس با 6 سال سابقه هستم از استان لرستان. در آزمون استخدامي 27 مهرماه سال 86 شركت كردم بعد از قبولي و انجام مصاحبه و گذراندن گزينش و تمام مراحل، حال با گذشت 9 ماه هنوز حكم‌هاي ما را نزدند، مردم كه بيكار نيستند بعد از سي سال تدريس، بعضي كتابهاي عقيدتي، سياسي و تربيتي را بخوانند و امتحان بدهند. آن وقت وزير آموزش و پرورش عوض شود و بعد بگويد ما هيچ‌گونه استخدامي نداريم.(23/3)

1204- ما بازنشستگان از ديوان عدالت اداري هم نااميد شديم، چون حكم صادر كردند، ولي مسئولان دولتي، اجرا نكردند و وزير دادگستري هم در مصاحبه رسمي، آن را رد كردند، من نمي‌دانم آيا ديوان عدالت اداري جواب نداشت؟ ما كه ديگر از دادگستري كه بالاتر نداريم، اگر حق ماست حكم صادر شده، كجا بايد برويم شكايت كنيم؟(23/3)

1100- حالا‌ كه روابط عمومي وزارت نيرو به انتقاد رئيس خانه صنعت و معدن درخصوص قطع برق پاسخ نمي‌دهد من پاسخ مي‌دهم: 1- صنايع ايران به طور كلي با تغيير ساختار خود كمتر انرژي مصرف كنند. 2- بعضي صنايع مثل آلومينيوم اين قدر برق مصرف مي‌كنند كه براي خارجي‌ها تاسيس چنين صنايعي كه اتفاقا آلوده كننده محيط زيست هم هستند اصلا‌ مقرون به صرفه نيست و آنها سالها در كشور ما هزاران توقع از دولت دارند و هزينه زيادي را به اقتصاد كشور تحميل مي‌كنند كه يكي از آنها مصرف فراوان انرژي است. (23/3)

1119- من بازنشسته با 4 نفر عائله بايد 200 هزار تومان بگيرم با اين تورم و خرج بالا‌ و آنگاه مسئولان ما، يك ميليارد دلار به عراق بدهد. (23/3)

1041- روشنايي از كرج:

كنون گر صولتي داري چو شيران

مـــــكــــــــن بــــنــــيــــــــاد مــــهــــــــر از بــــيــــــــخ ويــــــــران

غــنــيــمــت دان تــو پـنــد گــوشــه گـيــران

23/3)

1121- آيا مي‌شود در نشريه شما در همين خط تلفني از مسئولان طراز اول مملكت به حضور مقام معظم رهبري گلايه كرد؟ خواهش مي‌كنم پاسخ آري يا خير را در روزنامه چاپ كنيد. (23/3)

آفتاب يزد: شما گلايه خود را با رعايت استانداردهايي كه براي چاپ در روزنامه لازم است مطرح كنيد قطعا مقامات عالي رتبه كشور از محتواي آن مطلع مي‌شوند.

0714- از قول عزيزي در ستون پيام‌ها نوشته بوديد اگر امريكا نبود، مشكلات كشور را به چه كسي ربط مي دادند؟ در جواب مي‌گويم اينكه كاري ندارد، به مفسدان اقتصادي، نامحرمان بيت‌المال، رانت خواران، دم‌كلفتان، مافياي مسكن و نفت و پودر و پياز و دشمنان داخلي، بدخواهان قلم به دست، نوسانات جهاني، يك كلاغ چهل كلاغ و فعلا‌ هم به خشكسالي( !23/3)

1200- از شهرستان نقده تماس مي‌گيرم. از روزنامه آفتاب يزد كه حامي مردم محروم است تشكر مي‌كنم و خواهشمندم در مورد گراني و عدم مديريت بعضي از مسئولان مطالبي بنويسيد. (23/3)

آفتاب يزد: بعيد مي‌دانيم كه در يكي دو سال گذشته، روزي روزنامه منتشر شده باشد و در آن، اشاره‌اي به موضوع گراني و ساير گرفتاري‌هاي معيشتي مردم نكرده باشيم.

1211- اگر در دولتهاي گذشته مسئولان امر به جاي ساخت نيروگاه و سد فقط به توصيه براي صرفه‌جويي در مصرف آب، برق و گاز بسنده مي‌كردند اكنون ما حتي يك نيروگاه نداشتيم كه بتوانيم دو عدد چراغ برق را روشن نگه داريم، سوالي كه بلافاصله مطرح مي‌شود اين است كه مسئولاني كه توانايي انجام كاري را كه به عهده گرفته‌اند ندارند، چرا محترمانه از كار كناره‌گيري نمي‌كنند تا دست رياست جمهوري در انتخاب افراد شايسته و كاردان باز گذاشته شود. (23/3)

1353- از تهران تماس مي‌گيرم. پيشنهاد مي‌كنم آقاي پاليزدار كه يك سري ادعاهايي را در مورد وجود اختلاس و مافيا بيان كرده بود از زندان آزاد بشود و با صاحب نظران مستقل مناظره كنند يا يك گروه تحقيق تشكيل بشود در مورد اظهارات ايشان تحقيق بكنند كه شامل مقامات دولتي و نمايندگان و مسئولان دولتي و وكلاي مستقل بشود. (25/3)

آفتاب يزد: به جاي آقاي پاليزدار، برخي افراد كه ادعاهاي مشابه و حتي بالاتر از او مطرح كرده‌اند و هم اكنون در زندان نيستند مي‌توانند با افراد موردنظر شما مناظره كنند!

1932- لطفا اگر مي‌توانيد اعلام كنيد استاندار لرستان در هنگام برگزاري انتخابات رياست جمهوري دوم خرداد 76 چه كسي بود و الان چه كاره است؟ همين طور استانداران اردبيل و كردستان؟ (25/3)

آفتاب يزد: استاندار وقت لرستان، هم اكنون استاندار خراسان رضوي است و استاندار كردستان در زمان انتخابات رياست جمهوري سال 76 هم، اخيرا به سمت معاونت حقوقي و پارلماني آقاي احمدي‌نژاد منصوب شد.

2112- امروز در اخبار اعلا‌م شد كه بعضي از كالا‌ها در آمريكا افزايش بي سابقه‌ و يك جهش 6 دهم درصدي داشته ،‌اين مساله اقتصاددانان را نگران كرده،‌حال اين را مقايسه كنيد با اقتصاد خودمان كه بعضي كالا‌ها 80 تا 90 درصد و در بعضي مواقع بيش از صددرصد افزايش قيمت داشته ولي ما آخ هم نگفتيم و هيچ كس نگران نشد، ‌از اينجا معلوم مي‌شود كه پايه‌هاي اقتصاد ما خيلي محكمتر از آن است كه با يك تورم ناچيز 6 دهم درصدي، نگران بشويم.(24/3)

1820- درخصوص بازداشت آقاي پاليزدار به جرم اخلال در امنيت ملي، اعلام شده است كه نامبرده حال، اخلالگر در اقتصاد ملي هم مي‌باشد و 62 ميليارد به بخش بانكي بدهكار است. سوالي كه در اين خصوص قابل طرح مي‌باشد اين است كه چرا تا قبل از سخنراني ايشان در دانشگاه همدان بازداشت نشده‌اند. اگر افراد بانفوذ ديگري هم هستند كه رقم ميلياردي به بيت المال بدهكار هستند و تا به حال به پاي ميز محاكمه كشيده نشده‌اند بايد بلادرنگ به جرم اخلال در امنيت ملي بازداشت و محاكمه و از مصدر امور به زيركشانده شوند.(24/3)

1919- در رابطه با صحبت‌هاي جناب رئيس‌جمهور در 23 خرداد كه گفته‌اند گراني حاصل ائتلاف مافيايي بازار با برخي سياستمداران است و در جايي شما نوشتيد مسئولين اجراي عدالت اصل وجود مفسدين اقتصادي را منكر مي‌شوند، يعني منظورشان مسئولان قوه قضائيه است؟ خواستم بگويم آقاي رئيس‌جمهور شما به عنوان بالاترين فرد اجرايي كشور با راي مستقيم مردم انتخاب شديد شما فرموديد كه اسامي مفسدين اقتصادي در جيبتان است، اما به توصيه رفقاي مشفق اين اسامي را ذكر نكرديد. اگر شما به مفسد بودن اين افراد يقين داريد اعلام نكردن اين اسامي خودش گناه و حق الناس است. شما به عنوان فرد اجرايي كه توسط مردم و به حمايت مردم انتخاب شديد و قول و قرارهاي بسيار زيادي به اين مردم داديد لطف كنيد سينه سپر كنيد و اين اسامي را معرفي كنيد، مردم پشت شما هستند. (24/3)

0957- از آلمان تماس مي‌گيرم. خواستم تشكر كنم به خاطر اينكه اين كانال ارتباطي را حتي جمعه‌ها هم براي ما گذاشتيد، مي‌خواستم به مسئولا‌ن مملكتمان تبريك بگويم كه هيچ دشمن خارجي نمي‌توانست به اندازه اعتياد، فقر و فساد به كشورمان ضربه بزند و در نتيجه فرهنگ گروه‌هايي از مردم را تخريب كند.(24/3)

1426- هر كس كه مي‌خواهد افشاگري كند و مفسدين اقتصادي را به آگاهي مردم برساند، بهتر است اول با رفقاي شفيق مشورت كند تا دچار گرفتاري‌هاي گوناگون نشود.(24/3)

2310- پـيـام از كـرج. چـنـد وقـت پـيش جناب رئيس قوه قضائيه گفته در برخي موارد از بسترهاي كلا‌ن اقتصادي سوء استفاده شده كه سبب تغيير ذهنيت مسئولا‌ن به بخش توليد و فعاليتهاي اقتصادي مي شود و فرمايشات ايشان مويد وجود مفاسد اقتصادي است، در چنين شرايط آلوده كه نمونه بارز جرم مشهود است 1- وظيفه مدعي العموم چيست؟ 2- نقش رياست محترم قوه قضاييه چيست؟ با اينكه مواد قانوني جلوگيري از مفاسد اقتصادي وجود دارد مسئوليت دستگاه قضايي نيز مي‌طلبد كه به اينگونه تخلفات و عوامل اصلي آن هم هر كسي كه باشد سريعاً رسيدگي و كليه اموال مربوط به نفع ملت مصادره گردد.(24/3)

1537- كانال 4 تلويزيون در مورد رابطه دوستانه با عراق دارد صحبت مي كند و در عين حال كه اين حرفها را مي زنند ولي زائراني كه به عتبات عاليات مي روند همه بلايي سرشان ميآورند.(23/3)

1745- از سلماس تماس مي گيرم، من فكر مي‌كنم اين آقايان بازنشسته و افراد كم درآمد جامعه ما از حقوق ناچيز و بخور و نمير خود اگر بتوانند اندكي كنار بگذارند و به ساير كشورها از جمله كشورهاي بي‌مايه آفريقايي بپردازندخوب است، خدا در آن دنيا به آنها اجر خواهد داد. انشاءالله. (23/3)

1629- زميني را در اردبيل خريداري كردم، صاحب قبلي زمين، زمين را فروخته و با شكايت و حضور در دادگاه ، خود متهم به فروش مال غير شده و حاضر شده عوض زمين، زمين ديگري تحويل بدهد كه حتي با اعتراف متهم، بازپرس مربوطه تحقيق كاملي در اين زمينه به عمل نياورده و پرونده را مختومه اعلا‌م كرده، در ضمن به نظريه كارشناس در مرحله سوم و چهارم كه كارشناس ارشد مي باشد به دلا‌يل نامعلوم در پرونده ترتيب اثر داده نمي‌شود.(23/3)

آفتاب يزد: شماره پرونده و شماره شعبه رسيدگي كننده، در روزنامه موجود است.

2247- فكر مي كردم كور كردن چشم اندازها در پاركهاي تهران اتفاقي و ناخواسته است الا‌ن اينجا مي بينم كه دور درياچه پارك ملت را هم طوري درختكاري كردند كه مبادا چشم كسي به آب درياچه بيفتد.(23/3)

1215- ديشب برنامه را ديدم، مي‌خواستم تشكري از جمشيد مشايخي كنم و به ايراني بودن خودم افتخار مي كنم با وجود انسانهايي همچون جمشيد مشايخي. (23/3)

0007- آفتابيان گرامي، در چند شماره پيش خودتان از خوانندگان درخواست پيام فارسي نموديد، درباره درياي مازندران و همچنين دومين پيام فارسي را نوشتيد ولي به پيام نخست در روز 6/3/87 كه بررسي كوچكي درباره خليج هميشه فارس بود به خواسته خودتان پايبندي نشان نداديد، از شما مي خواهم از اين لغزش ها دوري فرمائيد، واژه‌هاي هم ترازي، تالش، بستام، استهبان همگي با (ت) فارسي درست‌مي باشد، از يزدان پاك براي همگي كاركنان تندرستي و آرامش را آرزومندم. (24/3)

1523- در پاسخ به پيام 1114 مورخ 23/3 مي خواستم به آن هموطن ابهري بگويم كه شب، سرت را به راحتي بر بالين بگذار كه برق در فرمانيه و نياوران هفته‌اي 4 الي 5 بار به مدت دو و نيم ساعت قطع مي‌شود و اگر به مساله دهك بالا‌ و پايين كه در قبوض مختلف، منجمله آب و برق و گاز براي شمال شهري‌ها منظور مي‌شود دقت كنيد متوجه مي‌شويد كه عدالت چگونه است.(23/3)

1515- از پارسآباد تماس مي‌گيرم. در مورد صفحه فرهنگي روزنامه‌تان مي‌خواستم بگويم كمي ضعيف است، مثلا‌ در مورد زندگي بازيگران مشهور دنيا، زندگي خصوصي‌شان و يا هنرشان، در مورد آثار فلاسفه و نظرياتشان بنويسيد، روزنامه شما خوب است، ولي صفحه فرهنگي كمي ضعيف است. (23/3)

آفتاب يزد: باور كنيد نهايت تلاش خود را انجام مي‌دهيم كه به خوانندگان وفادار روزنامه، نكنيم. اميدواريم با رفع برخي مشكلات مالي، بتوانيم بر كميت و كيفيت صفحات بيفزائيم.

1406- هر هفته و يا ماهي يك بار راديو و تلويزيون حامي دولت اعلام مي‌كند كه حقوق و طلب بازنشستگان قبل از 79 را پرداخت مي‌كنيم، دوباره فراموش مي‌شود و دو ماه ديگر اعلام مي‌شود كه سهام عدالت داده مي‌شود، با اين همه هزينه كه در كشور انجام مي‌شود مايه تعجب است كه طلب بازنشستگان را پرداخت نشود.(23/3)

0853- مغازه‌اي دارم انتهاي خيابان معلم، مجاور فروشگاه فرهنگ، متاسفانه بعد از دو سال قرارداد متوجه شديم كه اين زمين تصرفي است، شهرداري 19 سال است با اينها كنار ميآيد مي‌خواستم ببينم چه طور ممكن است در اين مملكت براي يك گوني خاك وقتي بيرون مي‌ريزيم جلوي‌مان را مي‌گيرند، ولي خيلي راحت 19 سال است كه از كنار اين مساله مي‌گذرند؟ (23/3)

0759- دولت و مجلس مسئول هستند كه رفاه عمومي را تامين كنند و بر كليه خدمات دولتي و شركتهاي دولتي و خصوصي و ساير بخش‌هاي خصوصي كه خدمات انجام مي‌دهند نظارت كنند. شركت مخابرات يكي از شركت‌هايي است كه ارتباطات، اطلاعات و پيام‌هاي مردمي را به وسيله ابزار پيشرفته تامين مي‌كند و اين ابزار زماني در خدمت مردم است كه هزينه‌هاي متعارف و قابل قبولي را از مردم دريافت كند و اگر چنين نكرد دولت بايد از حضور و وجود چنين شركت‌هاي خودسر جلوگيري نمايد. هزينه مكالمات تلفن و ساير منابع خدماتي در ظرف 29 سال صدها برابر افزايش يافته و طبق بروشور اطلاعاتي مخابرات سرمايه 5 ميلياردي آن به36 هزار و نهصد و شصت و هفت ميليارد رسيده، اين ثروت بلاشك از جيب مردم انباشته شده است. دولت مهرورز و مجلس هشتم رسيدگي كنند و مازاد را به مردم برگردانند. (23/3)

پاسخ شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه

احتراماً، بازگشت به مطالب مندرج در آن روزنامه به تاريخ 26/2/1387 پيرامون ، به اطلا‌ع مي رساند : الف ) افزايش قيمت كرايه اتوبوس هاي ريالي وفق مقررات، با توجه به نرخ تورم ساليانه همانند ساير خدمات عمومي براي هر خط حداكثر 250 ريال صورت گرفته است . ب) با توجه به بخشنامه‌هاي صادره، كليه رانندگان اتوبوس هاي بليطي مكلف به پذيرش كارت منزلت شهروندان محترم بوده و قطعاً با متخلفان برابر مقررات برخورد لا‌زم به عمل خواهد‌آمد ضمن آن كه در مورد عدم پذيرش كارت منزلت از سوي رانندگان اتوبوس هاي ريالي مقرر گرديد با انجام كارشناسي هاي لا‌زم و اتخاذ روشي مناسب در آتي بعد از تصويب توسط مراجع ذيربط اقدام لا‌زم به عمل آيد . ج) در مورد بكارگيري اتوبوس هاي ريالي در مسير پيچ شميران- پايانه تجريش و كمبود اتوبوس بليطي در اين مسير نيز اعلا‌م مي دارد فعاليت اتوبوس هاي ريالي در خطوط مختلف اتوبوسراني صرفاً به دليل تقويت خطوط بليطي صورت گرفته و با فعاليت آنها هيچگونه تغيير و خللي در نحوه خدمت رساني اتوبوس هاي بليطي ايجاد نشده است . در مسير مذكور نيز در حال حاضر يك خط بليطي با تعداد25 دستگاه اتوبوس و يك خط ريالي در مسير حركتي موازي با اين خط ، با تعداد16 دستگاه اتوبوس طبق برنامه زمانبندي مشخص و تحت نظارت عوامل نظارتي اين شركت مبادرت به جابجايي شهروندان محترم مي نمايند كه با توجه به امكانات موجود نحوه فعاليت مطلوب ارزيابي مي گردد . اميد است در آينده با واگذاري اتوبوس هاي جديد سهميه اين شركت از سوي دولت محترم و تقويت خطوط مختلف اتوبوسراني از جمله خط مذكور، شاهد خدمت رساني مطلوب به شهروندان محترم باشيم .

1232- ما تعدادي از شهروندان شهرستان ميانه مي‌خواهيم به حكم حديث از خدمات ارزنده و قانوني فرمانده محترم پاسگاه راهنمايي درون شهري تقدير و تشكر كنيم.(23/3)

1217- بازنشسته 78 هستم، ده سال است باقيمانده حقوق ما را ندادند، 8 ميليون كه اگر آن موقع به ما مي‌دادند مي‌توانستم با آن يك خانه بخرم. در ضمن حقوقمان ماهي 150 هزار تومان كم است، از دولتمردان خواهش مي‌كنم رسيدگي كنند، همان طور كه در جا مي‌توانند پودر را ظرف 24 ساعت از 320 تومان به 700 تومان برسانند و كارت هوشمند بنزين را يك ماهه درست ‌كنند چه طور ده سال است نمي‌توانند حقوق ما را بدهند؟(23/3)

1303- در مورد پيام 1643 مورخ 22/3 عرض كنم كه نيازي نيست شما مامور غيرمحسوس به درمانگاهها بفرستيد، قيمت دولتي تزريق آمپول در عضله با سرنگ 600 تومان است و اينكه 400 تومان گرفتند 200 تومان زير قيمت زدند و اين در اصول اقتصادي دنيا كار صحيحي است وقتي دولت تزريق را 600 تومان تعيين مي‌كند چرا بايد 400 تومان تزريق شود؟ حتما بايد آن 600 تومان تزريق شود، ارزش كار اين است نبايد ارزش كار را پايين آورد. دولت 600 تومان اعلام كرده، ايشان 400 تومان گرفتند خلاف كردند اين يك نوع رقابت منفي در بازار است، گران هم نشده تعرفه دولتي را رعايت نكردند ارزان هم گرفتند، در همه كشورها هم اين خلاف است كه تعرفه‌اي اعلام بشود شما بياييد كمتر از آن تعرفه را بگيريد. (23/3)

1220- از زنجان تماس مي‌گيرم. خواستم بگويم يك كمي به اين محله بهارستان شهرك بهارستان بيشتر رسيدگي كنند، يكي، دو تا خانواده لبناني و عراقي هستند حداقل به خاطر آنها هم كه شده به اين محله‌ها بيشتر رسيدگي كنند. (23/3)

1342- قبل از عيد نوشته بودند كه حداقل حقوق كارمندان و بازنشستگان 300 هزار تومان مي‌شود، به قول آقاي خاتمي، بزرگترين فساد، دروغ گفتن است. نه تنها 300 هزار تومان نشد، حتي الان دو ماه گذشته، ماه سوم سال هم دارد تمام مي‌شود يك قران به حقوق ما اضافه نشده. (23/3)

1046- از كاشان تماس مي‌گيرم. يك شربت آموكسي سيلين 250 براي بچه‌ام رفتم بخرم گفتند مي‌شود 1400 تومان، در نسخه ديدم نوشته 830 تومان، 550 تومان هم به آن اضافه كردند پرسيدم اين 550 تومان چيست؟ گفت اين تعرفه‌اش است، اين درست است كه يك شربت 830 توماني 550 تومان تعرفه داشته باشد؟ بنويسيد تا متوليان بفهمند. (23/3)

آفتاب يزد: نام داروخانه در روزنامه موجود است.

1051- از زنجان تماس مي‌گيرم. اين چه وضعي است مگر مي‌شود يك مملكت آن هم مملكتي مثل ايران يك برنامه رسمي و منظم براي قطع برق نداشته باشد؟ يك روز كاري يعني امروز پنج شنبه 23/3 را تعطيل كردم رفتم راهنمايي و رانندگي براي تعويض پلاك، از كار و زندگي افتادم وسط كار برق رفت گفتند بنشينيد تا برق بيايد، چه موقع برق بيايد معلوم نيست، مگر مي‌شود اين جور زندگي كرد؟ (23/3)

1323- از رشت تماس مي‌گيرم. بانك ملي ايران با ما مشاركت كرده وام داده و سند ما را در رهن گرفته، خانه را ساختيم يك مرحله از وام را داده بقيه مراحل را نمي‌دهند، خانه‌هايمان نصفه كاره مانده با خريداران كه پيش فروش كرديم دعوا كرديم هيچ مسئوليتي هم به عهده نمي‌گيرند چه كار بايد بكنيم؟ (23/3)

1139- از شهرك سبلان فاز دو شهرستان اردبيل تماس مي‌گيرم. بيشتر از يك هفته است كه آب و برق اين شهرك همزمان قطع و بعد از گذشت 7، 8 ساعت مجددا وصل مي‌شود، محبت كنيد در نشريه اين مشكل را انعكاس بدهيد. (23/3)

1028- نقدينگي‌هاي هنگفتي كه دست سوداگران است بالاخره مي‌بايست به كدام سو هدايت شوند؟ سپرده‌گذاري در بانكها صرف نمي‌كند. بورس، تخصصي شده است و هيچ كس از آن سر در نميآورد، گاهي ميلياردها تومان سهام در عرض چند دقيقه به فروش مي‌رسد و گاهي هم برخي سهام را اصلا‌ نمي‌خرند، طلا‌ ديگر آن رونق گذشته را ندارد، خريد و فروش موبايل و ماشين هم صرف نمي‌كند، خريد و فروش ملك و ساختمان هم شرايط مشابهي دارد. توليد هـم اعـم از صـنـعـتـي و كـشـاورزي بـه عـلـت واردات مـجـاز و غيرمجاز و نرخ‌گذاري‌هاي مصنوعي چندان به صرفه نيست، اخيرا خطري كه به چشم مي‌خورد هجمه پولهاي سرگردان به سمت احتكار كالاهاي ضروري مردم است، مسئولان مي‌گويند جنس فراوان است، ولي مصرف‌كننده آن را به زحمت پيدا مي‌كند، تا دير نشده مسئولان، مبارزه بي‌امان با محتكران را شروع كنند. (23/3)

1021- در خيابان ابراهيمي شهرك ژاندارمري يك پارك كوچك وجود دارد كه متاسفانه اتوبوس‌ها و ميني‌بوس‌ها، اينجا پارك مي‌كنند و علاوه بر اينكه هوا را آلوده مي‌كنند باعث تصادف هم مي‌شوند، همين الان در پيچ شهيد ابراهيمي يك تصادف بين دو ماشين شد، راهنمايي و رانندگي بايد رسيدگي كند و تابلوي توقف ممنوع بگذارد، ما اهالي استدعا مي‌كنيم در اين مورد اقدام كنيد. (23/3)

1036- از تبريز تماس مي‌گيرم. مي‌خواستم بگويم كه من فكر مي‌كنم برخي مسئولان، شرح وظايف خود را به خوبي نمي‌دانند، زيرا كه الان نزديك به ماه چهارم سال است هنوز هيچ تصميمي براي كارمندان گرفته نشده، درحالي كه گراني كمر همه را خم كرده است.(23/3)

1130- يكي از كسبه‌ اطراف ميدان وليعصر هستم. از اسفندماه 86 دور ميدان وليعصر را به خاطر مترو حصار كشيدند و در عرض 24 ساعت كليه تاسيسات داخل ميدان را جابجا كردند تا مراسم بزرگداشت وفات حضرت زهرا(س) را برگزار نمايند، مي خواستم بگويم آيا مكان ديگري وجود نداشت تا چنين بزرگداشتي برگزار شود؟ قطعا همه مردم مايلند براي بزرگداشت آن حضرت، برنامه‌هايي اجرا شود. اما مگر حكم خاصي وجود دارد كه مراسم در جاي مشخصي انجام شود كه انسجام در آنجا، مستلزم هزينه‌هاي زياد است؟ آيا حضرت زهرا (س) رضايت مي‌دهند كه چنين هزينه‌هايي انجام شود؟ (24/2)

1340- لطفا اين پيام را به گوش وزير آموزش و پرورش برسانيد كه اين مردمي كه در كنار مدارس ابتدايي و راهنمايي و دبيرستان زندگي مي‌كنند چه گناهي كردند كه در روز بايد چندين مرتبه صداي ناهنجار بلندگوها را تحمل كنند؟ به نظر شما اين در جايي كه شعار تعليم و تعلم عبادت است، آيا اين وضعيت، يك نوع مردم آزاري نيست؟ (24/2)

پاسخ وزارت بازرگاني

پيرو درج گزارشات مختلف در روزهاي اخير در رسانه ها پيرامون  جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 476]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن