تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821102447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم كودك ، ‪ ۸۵‬فيلم به نمايش در مي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فيلم كودك ، ‪ ۸۵‬فيلم به نمايش در مي‌آيد
به گزارش روابط عمومي جشنواره ، در اين روز ‪۱۱‬فيلم در بخش‌هاي نقاشي‌هاي متحرك روز سينما، مسابقه بين‌الملل ، ره آورد فجر و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان جهان بعد از سال ‪۲۰۰۰‬اكران مي‌شود كه از آن جمله مي‌توان به لوك خوش شانس به غرب مي‌رود ، قفل ساز، شهر مرزي ،نشاني وآواز گنجشك‌ها مي‌توان اشاره كرد.

در تالار فجر، فيلم‌هايي در بخش مسابقه آثار ويدئويي كوتاه ، بلند و نيمه بلند و با سينماگران همدان اكران مي‌شود كه از جمله آن‌ها روزنه اي به بهشت و بچه‌هاي كوچه دوازدهم است و فيلم شب پره كوچك محصول كشور چين به صورت همزمان دوبله مي‌شود.

سينما كانون ، دو سانس اول خود را به بخش ويژه كودكان و نوجوانان اختصاص داده كه شادونه و شبح سياه و فضانوردان در اين بخش به نمايش در مي‌آيد.

بخش مسابقه آثار ويديويي بلند، بين‌الملل و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان با نمايش جعبه موسيقي ، فضانوردان ، بارون مياد جرجر، هامون و دريا ، سفر به سرزمين اعداد و دانيل و سگهاي برتر دنبال مي‌شود.

در تالار معلم ، هفت فيلم در بخش‌هاي ويژه كودكان و نوجوانان ، چشم انداز سينماي كودك و نوجوان هند، مسابقه سينماي ايران و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان جهان بعد از سال ‪ ، ۲۰۰۰‬به روي پرده مي‌رود كه كتوني سفيد ، در جستجوي قلب و زمزمه بودا از آن جمله است .

در تالار دانش آموزان نيز ‪۱۳‬فيلم نمايش داده مي‌شود كه مي‌توان به بچه هاي كوچه دوازدهم ساخته شاپور غريب ، به اسبم دست نزن محصول كشور آلمان كه به صورت همزمان دولبه مي‌شود ، اشاره كرد.

در مجتمع بوعلي سينا، دو سانس اول به مصاحبه‌هاي مطبوعاتي و نشست ها اختصاص يافته و ‪ ۱۱‬فيلم در چهار سانس باقيمانده اكران مي‌شود كه در بخش هاي مسابقه بين‌الملل و سينماي ايران به رقابت مي‌پردازند.

تالار بسيج نيز شاهد اكران ‪ ۱۲‬فيلم است و قند تلخ ساخته محمد عرب گرگاني و آلوين و موش خرماها به صورت دوبله همزمان از جمله آثار به نمايش در آمده در اين تالار خواهد بود.

در نخستين روز برگزاري بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان ، همچنين ‪ ۱۶‬فيلم در سينماهاي شهرستان‌هاي استان همدان به روي پرده مي‌رود.

فيلم بچه‌هاي جاسوس ‪ ۳‬به كارگرداني رابرت كرودريكز، محبوبه به كارگرداني وحيد نيكخواه آزاد، كسي مثل هودر به كارگرداني هريك روين ، اي سي دي به كارگرداني محمد درمنش ، شيطان كوچك من به كارگرداني كوبي دي ساي و از بهشت بر زمين به كارگرداني مهدي عبدالهي در شهرستان‌هاي اسداباد، كبودراهنگ و رزن به نمايش در مي‌آيد.

همچنين فيلم‌هاي خارجي سه راهزن به كارگرداني هايوفريتاژف ، بي‌بي بولو كسبرگ به كارگرداني هرمين هولت گبورگ و فيلم سگ و ژنرال و پرنده ها به كارگرداني فرانسيس نيلسن نيز به ترتيب در شهرستان‌هاي ملاير، نهاوند و تويسركان به نمايش در مي‌آيد.

فيلم‌هاي ايراني در نظر گرفته شده براي اكران در سينماهاي شهرستان‌هاي ملاير، نهاوند و تويسركان در نخستين روز به ترتيب ماه قرمز به كارگرداني سعيد ابراهيمي فر، به خاطر خواهرم به كارگرداني حجت الله سيفي و سفر به سرزمين دور به كارگرداني ساسان پسيان است .

در شهرستان لالجين نيز فيلم‌هاي تعطيلات با روح به كارگرداني پرند لئوبورگر و سبز كوچك به كارگرداني غلامرضا رمضاني و در شهرستان فامنين فيلم فرمانده من آقاي زيرزميني به كارگرداني جانگ سون سونگ و آئين دلبري به كارگرداني محسن دامادي روي پرده مي‌رود.

‪ ۲۳۰‬خبرنگار، عكاس ، تصويربردار و گروه‌هاي گزارشي بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان در همدان را پوشش مي‌دهند از اين تعداد ‪ ۱۵۰‬نفر از شبكه‌هاي تلويزيوني سراسري ، روزنامه‌هاي سراسري و دفاتر مركزي خبرگزاري‌ها به همدان آمده اند.

‪۸۰‬نفر از فعالان عرصه مطبوعاتي در استان همدان نيز به پوشش اخبار جشنواره مي‌پردازند.

بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان ، يكم تا پنجم تيرماه در همدان برگزار مي‌شود.

‪۲۷۲‬فيلم خارجي و داخلي در اين جشنواره اكران مي‌شود.

در عين حال ، گروه فيتيله با حضور در شهر همدان برنامه‌هايي را درباره كودكان و نوجوانان همداني و جشنواره كودك اجرا مي‌كند.

برنامه آن روي سكه نيز با حضور عباس شجاع و بهنوش بياتي از روزژ جمعه تا پايان جشنواره و برنامه‌هاي موتور امداد (حامد قلقلي ) با هنرنمايي حامد زحمت كش و شهرام لاسمي و خونه خاله (خاله سارا و زينگول ) با هنرمندي سارا روستاپور و علي كاظمي از يكم تا پنجم تيرماه در سطح شهر همدان به اجراي برنامه مي‌پردازند.

اين گروه ها، ساعت ‪ ۹‬تا ‪ ۱۱‬و ‪ ۱۸‬تا ‪ ۱۹‬و ‪ ۳۰‬برنامه اجرا مي‌كنند .

مجريان ويژه برنامه كودك شبكه يك و پنج نيز در جمع نونهالان همداني حاضر و در شادي آن‌ها شريك شدند.

مصطفي رحماندوست شاعر نام آشناي همداني نيز در آستانه برگزاري بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان همدان ، براي عروسك‌هاي اين جشنواره شعر سرود.ك /‪۳‬
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن