تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816808527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدنبي حبيبي: اصول‌گرايان در انتخابات رياست‌جمهوري تعدد نامزد نداشته باشند اصولگرايان در تبادل نظر سازمان‌يافته براي انتخابات رياست‌جمهوري تاخير نكنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: محمدنبي حبيبي: اصول‌گرايان در انتخابات رياست‌جمهوري تعدد نامزد نداشته باشند اصولگرايان در تبادل نظر سازمان‌يافته براي انتخابات رياست‌جمهوري تاخير نكنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - بجنورد
سرويس: سياسي

دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: ابزار مهم براي تحقق جمهوريت نظام تحزب است. به اين منظور ناچار از داشتن احزاب مقتدر و تاثيرگذار در كشور هستيم كه بتوانند به دو سوال "اداره كشور چگونه و با چه كساني" پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) محمدنبي حبيبي طي سخناني در جمع خبرنگاران خراسان شمالي در بجنورد افزود: حزب بايد براي اداره كشور برنامه داشته و از نيروهاي كارساز و مدير برخوردار باشد و در اين صورت تحقق جمهوريت نظام بهتر انجام و كشور هم بهتر اداره مي‌شود.

وي ادامه داد: در غير اين صورت با بروز هر نابساماني در كشور توجه مردم خود به خود به طرف مركزيت نظام خواهد بود كه اين بسيار خطرناك است، اما در كشورهايي كه احزاب به طور كامل فعال هستند در صورت بروز ناهنجاري مردم به حزب مربوطه و نه به اصل نظام بدبين مي‌شوند.

وي افزود: اگر مردم به حزبي بدبين شوند به آن راي نمي‌دهند و اتفاق چنداني نمي‌افتد، ولي اگر به اصل نظام بدبين شوند خطرناك است كه بايد تحزب را در كشور تعميق و گسترش دهيم.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: اين‌كه فعاليت‌هاي مربوط به انتخابات دهم رياست جمهوري از هم اكنون آغاز شده خوب است و اين امر علامت مثبتي براي فعاليت‌هاي سياسي كشور به شمار مي‌رود. در اين رابطه دو عامل تشكل‌ها و شخصيت‌هاي برجسته نقش موثري دارند، چون در انتخابات گذشته ثابت شد كه مردم هم به برنامه‌هاي شخصيت‌هاي برجسته و هم تشكل‌ها معتقد هستند.

وي ادامه داد: انتخابات مجلس هشتم هم يك انتخابات تشكيلاتي بود و دليل اين‌كه اصولگرايان پيروز شدند اين بود كه متحد عمل كردند و يكي از علل شكست اصلاح‌طلبان نيز اين بود كه نتوانستند متفق و تشكيلاتي عمل كنند.

وي گفت: آن‌چه كه بنده تا اين تاريخ اطلاع دارم براي انتخابات دهم رياست جمهوري ميان اصولگريان هنوز هيچ‌گونه تبادل نظر سازمان يافته‌اي بر روي افراد يا نامزدها صورت نگرفته است. البته اين تاخير قابل دفاع نيست و در مورد نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري مانند اصل رياست جمهوري بايد كار بيشتري انجام شود.

حبيبي درباره كانديداتوري احمدي‌نژاد براي انتخابات دور دهم رياست جمهوري گفت: به طور طبيعي در ادوار مختلف رياست جمهوري شاهد بوديم كه نامزدي كه در دور اول به عنوان رييس‌جمهور انتخاب مي‌شود در دور بعدي هم مطرح است و به طور طبيعي و بنا به سابقه تاريخي پيش‌بيني مي‌كنيم كه يكي از كساني كه براي انتخابات مطرح خواهد شد، احمدي‌نژاد است.

وي يكي از ضرورت‌هاي سياسي براي اصولگرايان را وحدت آنان خواند و افزود: اعتقاد من به عنوان دبيركل حزب موتلفه اسلامي بر اين است كه بايد به وحدت اصولگرايان بينديشيم و مصلحت اصولگرايان هم انديشيدن به تعامل است كه تعدد نامزدها براي انتخابات را پايين بياورند نه اين‌كه هر فرد به عنوان شخصيت اصولگرا يا هر تشكل به عنوان تشكل وابسته مستقل وارد ميدان شود.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: دولت نهم در شاخه‌هاي مختلف عملكرد متفاوتي داشته كه در بخش خارجي سياستي كه از سوي دولت نهم انجام شد قوي‌تر از گذشته است. دولت در اين زمينه با درصد قابل توجهي از حالت تدافعي خارج شده و حالت فعال پيدا كرده است. در مسايل داخلي نيز ارتباط مردمي اين دولت نسبت به گذشته افزايش يافته و مسافرت‌هاي استاني كار خوبي است كه دولت بايد با سياست‌ها و تدابير جديد اين مسافرت‌ها را ادامه دهد.

وي افزود: بخشي از مسايل اقتصادي كشور هم متاثر از اقتصاد جهاني است. مانند قيمت نفت كه به طور قابل توجهي بالا رفته و بر واردات كشور ما اثر گذاشته اما همه تورم و گراني تنها ناشي از اقتصاد جهاني و توطئه‌هاي استكبار نيست. البته اين دو در اين مساله تاثيرگذار است ولي ما معتقديم در داخل دولت نيز بايد راجع به افرادي كه مي‌خواهند كار اقتصادي انجام دهند تجديد نظر شود و دولت بايد مسايل اقتصادي را بهتر از گذشته و با ديد كارشناسانه با استفاده از تجربيات صاحب نظران پيش ببرد.

وي همچنين درباره تصميم به اصلاح ساختار حزب موتلفه اسلامي بيان كرد: براي اصلاح و تغيير ساختار حزب چند نكته مورد نظر است كه يكي از مهمترين نكات در اين زمينه تقويت كار سيستمي در حزب مي‌باشد؛ زيرا معتقديم كه تشكيلات حزب نبايد به افراد متكي باشد و البته مدعي هستيم كه تاكنون حدود 95 درصد كارهاي حزب به صورت سيستمي انجام شده است. هدف دوم در اصلاح ساختار حزب اين است كه ما بيشتر از گذشته به توسعه كيفي موتلفه بپردازم و تعريف‌مان از توسعه كيفي اين است كه توليدات فكري موتلفه با مطالبات مشروع مردم تناسب بيشتري داشته باشد. همچنين هدف اين است كه موقعيت سازمان بانوان و دانشجويان در اين ساختار ارتقا يابد و افزايش تعداد افراد از اين دو قشر در اين حزب نشاندهنده موفقيت اين هدف است.

حبيبي توضيح داد: حضور بانوان در اين حزب در سال 75، زير پنج درصد بود اما با فعاليت‌هاي انجام شده اين درصد به 25 تا 30 افزايش يافته و ميانگين سني غالب اعضاي حزب موتلفه بين 30 تا 40 سال مي‌باشد و هدف اين حزب جوانگرايي است.

انتهاي پيام
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن