تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804865582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد ضرغامي از بدحجابي مفرط در توليدات سينما


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انتقاد ضرغامي از بدحجابي مفرط در توليدات سينما
رئيس سازمان صدا و سيما گفت: بسياري از فيلم‌هايي كه در سينماي ايران توليد مي‌شوند به دليل افراط در بدحجابي قابل استفاده و پخش در تلويزيون نيستند.

به گزارش رجانيوز به نقل از فارس، مراسم پاياني شانزدهمين جشنوراه توليدات مراكز استان‌هاي صدا و سيما شب گذشته (پنجشنبه 30 خرداد) با حضور آيت‌الله‌حائري‌شيرازي امام جمعه شيراز و نماينده ولايت فقيه در شيراز، سيدعزت‌الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما، محمدرضا رضازاده استاندار اصفهان ، علي مؤيدي، مجيد رجبي‌معمار مدير شبكه تهران ، مديران مراكز استان‌ها و نمايندگان مجلس و با حضور سرزده كامران باقري‌لنكراني وزير بهداشت، در حافظيه شهر شيراز برگزار شد.

سيدعزت الله ضرغامي گفت: برنده واقعي جشنواره كسي است كه در همين چند روز جشنواره با استفاده از قابليت‌هاي تخصصي رسانه بيشترين بهره را برده است. اين جشنواره مهمترين جشنواره سازمان صدا و سيما از نظر گستردگي، تنوع افراد و هنرمندان و تنوع موضوعي است.

بدحجابي مفرط در سينما وجود دارد

وي در ادامه به توليد تله فيلم در مراكز استانها اشاره كرد و گفت: در سال 86 موفق شديم 120 تله فيلم پخش كنيم كه يك ركورد خوب و اميدوار كننده است. مجموعه توليد سينماي كشور در بهترين شرايط 100 فيلم بيشتر نيست كه به دلايل زيادي بسياري از آنها در تلويزيون قابل پخش نيستند.

شايد هم به دليل اين است كه فضاي سينما بازتر از تلويزيون است و الان هم در مرحله نازلي قرار دارد. زيرا برخي بدحجابيها در فيلمها آنقدر مفرط است كه منجر مي‌شود ما نتوانيم آن فيلم را پخش كنيم و يا لباس هاي نامناسبي مي پوشند كه مصاديق بدحجابي هستند. در اين ميان خوشبختانه توليدات مراكز و شبكه‌هاي سراسري و سيمافيلم باعث شد ما 120 فيلم پخش كنيم و اين روند رو به افزايش است و از اولويت‌هاي ما در توليد تله فيلم به شمار مي رود.

ضرغامي در ادامه سخنان خود به مديران مراكز تأكيد كرد: ما در كشوري زندگي مي‌كنيم كه تنوع فرهنگي زيادي داريم هركدام از آنها عمق و گستره وسيع و بسيار قابل توجهي دارد. توقع ما از شما اين است كه رسانه ملي و شبكه‌هاي استاني را ياري كنيد كه اين فرهنگ هاي ملي و قومي كه ريشه در دين و مذهب و اعتقاد ما دارند حفظ شوند. متأسفانه شاهدم در بعضي از توليدات شما در مراكز استانها تقليدهاي نابجا و كوركورانه‌اي از شبكه‌هاي سراسري است البته تقليد بد نيست اما من از شما نخواستم كه توليدات شبكه‌هاي ملي و حال و هواي آنها و كيفيت آنها را كپي كنيم. زيرا كار شما مستقل است و بايد به شبكه‌هاي ملي الگو بدهيم. شما وصل به درياي كر از فرهنگ ارزشمندي هستيد كه مثل چشمه زلال مي جوشد چرا بايد در آن را ببنديم و از ماندآب‌هاي تهران تقليد كنيم.

وي با بيان اينكه من اعتقاد ندارم كه قصه‌هاي دنيا تمام شده اند اظهار داشت: شما چقدر قصه‌هاي مختلف كه ريشه در ادبيات كهن ما دارند سراغ داريم آنها بايد پيداشوند و با حال و هواي استاني ساخته شوند. من ديگر نمي‌پذيرم كه يك توليد از استاني بيايد و به جاي اينكه حال و هواي روستايي را نشان بدهد فضاهاي آن در كافي شاپها و روابط دختر و پسرها بگذرد. ضمن اينكه ما در توليدات تله فيلمها سفارشات جدي كرديم تا به دور از تجمل ساخته شود و سريال هاي ماه رمضان هم در همين حال و هوا است.

منابع انساني و دانشكده صدا و سيما متحول مي‌شود

رئيس سازمان صدا و سيما در ادامه از تحول در حوزه منابع انساني و دانشكده صدا و سيما خبر داد و گفت: براي نيازهاي پنجسال آينده در حوزه منابع انساني و دانشكده صدا و سيما تحول بسياري ايجاد خواهد شد كه توجه سازمان به رشته‌هاي مختلف در دوره‌هاي مختلف است و همه سازمانها بايد نيازهاي خود را اعلام كنند تا نيروهاي زيادتر از تقاضا ايجاد نشود.

براي شبكه‌هاي سيما يك موسيقيدان مجرب گذاشته ايم

ضرغامي در ادامه سخنان خود به نظارت كيفي بر موسيقي در آثاري كه از راديو و تلويزيون پخش مي‌شوند اشاره كرد و گفت: يكي از حلقه‌هاي مفقوده ما در مجموع توليداتي كه در بخش‌هاي مختلف سازمان است استفاده از كارشناس موسيقي است نه به معناي توليد موسيقي.

وي گفت: مدتي است در شبكه‌هاي سيما براي هر شبكه يك موسيقيدان مجرب گذاشته ايم كه كارشناس موسيقي و برنامه هاي متعدد را از لحاظ كيفي و محتوا ارزيابي مي‌كند و از اين پس همه مراكز استاني در بخش‌هاي صدا وسيما جزو اوليه ترين كارهايشان، انتخاب كارشناس موسيقي است.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن