تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علامه فضل‌الله: دولت بوش در تقلاي گرفتن آخرين برگ‌هاي برنده به نفع خود و اسرائيل است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: علامه فضل‌الله: دولت بوش در تقلاي گرفتن آخرين برگ‌هاي برنده به نفع خود و اسرائيل است
خبرگزاري فارس: مرجع شيعيان در لبنان تاكيد كرد، دخالت‌هاي كنوني آمريكا در منطقه در مرحله‌اي نامتوازن و در تقلاي به چنگ آوردن آخرين برگ‌هاي برنده به نفع خود و اسرائيل است.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري ملي لبنان، علامه فضل‌الله در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه در مسجد منطقه "حاره حريك" پايتخت لبنان اظهار داشت، دخالت‌هاي دولت آمريكا در شش ماه باقيمانده از عمر خود وارد مرحله‌اي نامتوازن شده و احساس مي‌كند زمان مي‌خواهد به خاطر فرار از شكست‌هاي كاخ سفيد در افغانستان، عراق و فلسطين از آن سبقت بگيرد به ويژه در لبنان كه با شكست اسرائيل در جنوب اين كشور استراتژي آمريكا براي ساخت خاورميانه جديد نقش بر آب شد.
وي ادامه داد، دولت بوش در تقلاي اين است كه آخرين برگ برنده‌ها به نفع خود و اسرائيل را تا قبل از ترك كاخ سفيد به چنگ آورد و به همين خاطر عراقي‌ها را مجبور به انعقاد توافقنامه ننگين امنيتي مي‌كند كه بر اساس به حضور اشغالگران با پايگاه‌هاي جديد خود كه ملت عراق با خون كودكان، جوانان زنان سالخوردگان و با مقاومت سياسي و جهادي خود به مقابله با آنها پرداختند مشروعيت مي‌دهد.
علامه فضل الله تاكيد كرد، از سوي ديگر دولت بوش زمينه را براي آتش‌بس انفجاري در فلسطين اشغالي فراهم آورد به گونه‌اي كه اسرائيل در كنار آتش‌بس به شهرك‌سازي‌هاي خود در قدس ادامه داده تا گمان خود براي پايتختي اين شهر مقدس براي اين رژيم را به واقعيت مبدل كند.
مرجع شيعيان لبنان با هشدار درباره طرح رژيم صهيونيستي براي ساخت 40 هزار واحد مسكوني در قدس اشغالي و مصادره بيشتر زمين‌هاي فلسطيني و حفاري‌هاي زير مسجد الاقصي گفت، وزير امور خارجه آمريكا از فلسطينيان مي‌خواهد كه با صهيونيست‌ها درباره سراب و نه وطن مذاكره كنند چون ادامه شهرك‌سازي را مانع پيشبرد روند صلح نمي‌خواند.
وي اظهار داشت، اتحاديه اروپا طي بيانيه‌اي آمادگي خود را براي تحكيم روابط با اسرائيل اعلام كردند و در اين باره براي اينكه خشم برخي كشورهاي عربي را افروخته نكنند موعد زماني براي مشاركت با تل‌آويو تعيين نكردند اما از سوي ديگري شروطي را نيز براي اسرائيل در اين باره قرار ندادند و گويي آنها محاصره غزه و جنايات اسرائيل و اشغالگري در فلسطين را نمي‌بينند چون به انسان يهودي و نه عربي احترام مي‌گذارند.
علامه فضل‌الله همچنين نيروهاي سياسي، ديني و امنيتي لبنان را به انجام مسئوليت‌هايشان در قبال ناامني‌ها كه منشا آن را بلندپروازي‌هاي سياسي خواند، دعوت كرد.
انتهاي پيام/.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن