تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815515134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برزگر: پيشنهاد تغيير وقت كشتي فرنگي را به فيلا ارائه كردم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: برزگر: پيشنهاد تغيير وقت كشتي فرنگي را به فيلا ارائه كردم
سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد ايران گفت: در نشست فدراسيون بين المللي كشتي (فيلا) در مجارستان پيشنهاد تغيير وقت كشتي فرنگي را از سه وقت دو دقيقه اي به يك وقت 5 دقيقه اي ارائه كردم.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر ، منصور برزگر كه رئيس كميته استعداديابي فدراسيون كشتي نيز هست به دعوت فيلا به عنوان نماينده كشتي ايران در نشست هم انديشي فدراسيون بين المللي كشتي به مجارستان دعوت شده بود .

برزگر امروز به ايرنا گفت: در اين نشست پيشنهاد تغيير وقت كشتي فرنگي از سه وقت دو دقيقه اي به به وقت 5 دقيقه اي را به مسئولا ن فدراسيون بين المللي كشتي ارائه دهم.

وي ادامه داد : اين پيشنهاد با موافقت حاضران مواجه شد و مقرر شد ، بعد از انجام كار كارشناسي از سوي مسئولان فدراسيون بين المللي كشتي در اين رابطه تصميم گيري شود .

برزگر افزود : همچنين در اين نشست پيشنهاد شد، كه كشتي گيراني كه با اجراي فن حريف خود را بر روي پل قرار مي دهند تا ضربه فني شدن كشتي گير مذكور مبارزه آن ها ادامه پيدا كند .

نايب قهرمان بازي هاي المپيك 1976 مونترال گفت : همچنين اگر كشتي گيري در مبارزه خود از فنون پرتابي و زيباي كشتي فرنگي استفاده كرد ، آن كشتي گير به عنوان برنده آن مبارزه معرفي شود .

مديرفني سابق تيم هاي ملي كشتي آزاد تصريح كرد : يكي ديگر از موارد پيشنهادي در اين نشست اين بود كه اگر مبارزه دوكشتي گير در پايان وقت قانوني به تساوي كشيده شود داور مسابقه مي تواند آن كشتي گيري كه در آن مبارزه پركارتر نشان داده است ، برنده اعلا م كند .

برزگر گفت : البته اين پيشنهادكمي با مخالفت مدعوين ان نشست روبرو و قرار شد در اين رابطه بيشتر بررسي و تعمق شود .

برزگر افزود : همچنين در اين جلسه پيشنهاد شدكه بعد از المپيك پكن ديگر قانون پرتاب سكه در كشتي فرنگي اجرا نشود.

وي در پايان خاطر نشان كرد : البته همه موارد پيشنهادي در اين جلسه بايد بعد از كار كارشناسي از سوي مسئولان فداسيون بين المللي كشتي به اجراگذاشته شود .
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن