تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816476939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايان جشنواره شانزدهم/تارخ هنرمند برگزيده ملي / مراكز استاني الگوي شبكه‌هاي سراسري باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پايان جشنواره شانزدهم/تارخ هنرمند برگزيده ملي / مراكز استاني الگوي شبكه‌هاي سراسري باشند
مراسم اختتاميه شانزدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز استان‌ها شب گذشته با حضور رئيس سازمان صدا و سيما، وزير بهداشت، نمايندگان مجلس و استاندار فارس در تالار حافظيه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله ضرغامي در اين مراسم گفت: به اعتقاد من جشنواره پايان راه نيست بلكه آغاز آن و فرصتي مجدد براي شما همكاران است تا از اين تجربه با برنامه‌ريزي بهتر و قوت بيشتر استفاده كنيد. برنده واقعي كسي است كه در اين چند روز جشنواره با استفاده از قابليت‌ها بيشترين بهره را برده باشد.

وي جشنواره مراكز استان‌ها را مهمترين جشنواره صدا و سيما ذكر كرد و گفت: اين جشنواره تنوع موضوعي دارد و هنرمندان مختلفي در آن شركت مي‌كنند. صدا، سيما، موسيقي، خبر و پژوهش از اركان مهم در حوزه رسانه است و برگزاري كميسيون‌ها نيز نتايج مطلوب در پي داشت. برگزاري اين نوع جشنواره‌ها مي‌تواند به ارتقا كيفي برنامه‌ها كمك كند.

رئيس رسانه ملي ادامه داد: من پارسال در اختتاميه جشنواره توليدات مراكز تذكراتي در مورد توليدات دادم كه خوشبختانه مورد توجه قرار گرفت و آثار خوبي ساخته شد. مشاهده اين نوع آثار افقي دلگرم‌كننده و اعتمادآفرين براي تداوم توليدات مراكز است و حضور شما در شبكه‌هاي سراسري محور ارزيابي كار شماست تا بر جايگاهي قابل قبول قرار بگيريد.

ضرغامي خاطرنشان ساخت: سال 86 توليدات مراكز استان‌ها 65 درصد افزايش داشت و اين مسئله نشان مي‌دهد مراكز حضور موفق داشتند. من به دوستان تذكر داده‌ام كه اگر كار ضعيف از استان‌ها آمد پخش نكنند يا اگر روند مجموعه‌ها خيلي كشدار بود بايد كوتاه شود.

وي در ادامه افزود: هم اكنون رقابت خوبي بين مراكز در حوزه انيميشن هست و ما شاهد توليدات مناسبي در اين زمينه هستيم. نامگذاري امسال از سوي معاونت امور مجلس و استان‌ها به نام انيميشن انتخابي مناسب است و اين حوزه نياز به حركت بسيجي دارد و مي‌توان با آموزش نيروها انيميشن‌هاي خوب توليد كرد. اميدوارم روزي برسد كه نياز به خريد آثار انيميشن نداشته باشيم.

ضرغامي با اشاره به پخش 120 فيلم از توليدات صدا و سيما در سال 86 گفت: اين ركورد خوب است. در حال حاضر استفاده تلويزيون از خريد و پخش فيلم‌هاي سينمايي در مرحله نازلي است. چرا كه برخي فيلم‌هاي سينمايي قابليت پخش در تلويزيون ندارند. چون انتخاب ما محدود است. اما توليدات شبكه‌هاي سراسري، مركز سيمافيلم و مراكز رشد خوبي داشته است.

رئيس صدا و سيما ادامه داد: برخي مواقع شاهديم مراكز در توليدات‌شان از شبكه‌هاي سراسري تقليد مي‌كنند. البته تقليد بد نيست اما نبايد توليدات استاني كپي‌برداري از توليدات شبكه‌هاي سراسري باشد. شما بايد به عنوان شبكه‌هاي محلي الگودهنده باشيد. اين سرچشمه زلال سوژه‌هاي مختلف را باز و آن را بارورتر كنيد. متاسفانه برخي سوژه‌ها در مراكز دست نخوره باقي مانده است.

ضرغامي خاطرنشان ساخت: من ديگر كاري از مراكز نمي‌پذيرم كه به جاي پرداختن به روابط سالم و موضوع‌هاي استاني، روابط دختر و پسر يا كافي‌شاپ در آن نشان داده شود يا تصويرگر بهترين مدل‌هاي ماشين و مبلمان باشد. توليدات مراكز بايد برخاسته از دل مركز باشد كه متاسفانه برخي مواقع اين نكات مورد غفلت قرار مي‌گيرد.

وي افزود: معاون امور مجلس و استان‌ها بايد به بومي بودن توليدات توجه بيشتري كنند. من از معاونان و مديران سازمان خواسته‌ام نيازهاي پنجساله خود را در يك برنامه‌ريزي مناسب مطرح و از مراكز مي‌خواهم اين نيازها را به معاونت امور مجلس و استان‌ها منتقل كنند. همچنين در توليدات گريم نبايد با آرايش اشتباه گرفته شود.

رئيس رسانه ملي با اشاره به رويكرد جديد سازمان درباره موسيقي گفت: تاكيد مي‌كنم يكي از حلقه‌هاي مفقوده ما در بخش‌هاي مختلف استفاده نكردن از كارشناسان موسيقي است. البته توليدات موسيقي زياد داريم اما كارشناس متبحر در اين زمينه خيلي كم است. خوشبختانه شبكه‌هاي ملي از كارشناسان متبحر موسيقي استفاده مي‌كنند و مراكز نيز بايد به اين سمت بروند.

در ادامه مراسم آيت‌الله حائري شيرازي امام جمعه شيراز و نماينده ولي فقيه در استان فارس گفت: دانش براي تامين قدرت بسيار كارآيي دارد و ضروري است. اما آنچه مي‌تواند بخش امانتداري را حفظ كند وجه ديني است و شما در صدا و سيما بايد متوجه اين مطلب باشيد. به همين دليل قوي بودن نبايد قرباني امين بودن شود و برعكس.

سيدرمضان موسوي‌مقدم معاون امور مجلس و استان‌ها صدا و سيما در بخش ديگر مراسم گفت: با شناخت دقيق مي‌توان انگيزه مناسبي براي توليدات راديو و تلويزيون ايجاد كرد. داوران همگي بر اين عقيده‌اند كه آثار امسال مراكز آموختني و مثالزدني است. بنابراين شناخت نيازها و هنجارها ضروري است.

در بخش ديگر مراسم از امين تارخ به عنوان هنرمند منتخب ملي با اهداء تنديس جشنواره قدرداني شد. تارخ در بخشي از سخنان خود گفت: پروردگار الگوي مطلق هنر و هنرمند است و او همان هنرمند مطلق است. اگر هنرمند قطره‌اي از اقيانوس در جامعه جهاني را ارائه دهد مي تواند تاثير گذار باشد.

پخش كليپ و تقدير از خانواده‌هاي شهدايي چون سرلشگر خلبان شهيد عباس دوران، سردار مرتضي جاويدي، شهيد سيدصادق دشتي، سردار شهيد عبدالمجيد سپاسي و شهيد حاج شيرعلي سلطاني از ديگر بخش‌هاي اين مراسم بود.

در پايان مراسم اختتاميه شانزدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز استان‌ها پروانه معصومي بيانيه هيئت دوران را در حوزه‌هاي پنجگانه قرائت كرد و مديران برتر مراكز به اين ترتيب در بخش‌هاي مختلف معرفي شدند:

بخش سيما:

رتبه اول مسعود احمدي مدير كل سابق صدا و سيما گلستان
رتبه دوم حجت‌الله يراق طلايي مدير كل صدا و سيما فارس
رتبه سوم محمدرضا كشفي مدير كل صدا و سيما خوزستان

بخش صدا:

رتبه اول مسعود احمدي مدير كل سابق صدا و سيما گلستان
رتبه دوم بهرام حميدي مدير كل صدا و سيما مازندران
رتبه سوم نورالدين جعفري مدير كل صدا و سيما خراسان جنوبي

بخش پژوهش:

رتبه اول محمدباقر پيشنماززاده مدير كل صدا و سيما خراسان رضوي
رتبه دوم محمدباقر كشفي مدير كل صدا و سيما خوزستان
رتبه سوم حسين تركمان مدير كل صدا و سيما كردستان

بخش خبر:

رتبه اول محمدباقر كشفي مدير كل صدا و سيما خوزستان
رتبه دوم حجت‌الاسلام سيدجواد موسوي مدير كل صدا و سيما كرمان
رتبه سوم حجت‌الله رحيم‌زاده مدير كل صدا و سيما كهگيلويه و بويراحمد

بخش موسيقي:

رتبه اول يوسف نجفي مدير كل صدا و سيما كرمانشاه
رتبه دوم فتاح كمري مدير كل صدا و سيما لرستان
رتبه سوم محمدباقر كشفي مدير كل صدا و سيما خوزستان

بخش سيماي محلي برتر:

قنبر مهدوي‌زاده مدير صدا و سيما مهاباد

بخش صدا و سيما پويا و ساعي:

رتبه اول رضا رحيمي مدير كل صدا و سيما ايلام
رتبه دوم حجت‌الله رحيم‌زاده مدير كل صدا و سيما كهگيلويه و بويراحمد

همچنين در پايان مراسم از محمدرضا رضازاده استاندار فارس و حجت‌الله يراق طلايي مدير كل صدا و سيما استان فارس تقدير به عمل آمد. ضمن اينكه ضرغامي هديه استاندار فارس براي تقدير از رئيس رسانه ملي را به تمام دوستان تقديم كرد.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن