تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813127013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بخش خصوصي ميانمار 14 هزار خانه در مناطق طوفان زده احداث مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بخش خصوصي ميانمار 14 هزار خانه در مناطق طوفان زده احداث مي كند
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): كوالالامپور - دولت ميانمار اعلام كرد كه شركتهاي بخش خصوصي اين كشور ساخت 14 هزار واحد مسكوني در مناطق روستايي بوگالاي از توابع بخش آيه ياوادي را عهده دار شدند.


به گزارش روز پنج شنبه خبرگزاري رسمي چين (شين هوا) به نقل از مطبوعات محلي اين كشور ، پس از پايان مرحله نخست امدادرساني به حادثه ديدگان طوفان اخير در اين كشور، حدود 30 كمپاني بخش خصوصي اين كشور متعهد به كمك به دولت براي بازسازي مناطق آسيب ديده از اين طوفان بويژه در مناطق روستايي شده اند.
دولت ميانمار هفته گذشته اعلام كرد كه مرحله نخست امدادرساني و پاكسازي مناطق آسيب ديده و كمك به بازماندگان طوفان نرگس در اين كشور به پايان رسيده است .
بنابه اين گزارش ، درزمان حاضر نيز مرحله دوم امداد رساني به اين مناطق در حال اجرا است كه شامل بازگرداندن حادثه ديدگان به محل زندگي و اسكان آنها و نيز ارتقاي وضع اقتصادي و اجتماعي خسارت ديدگان مي شود.
به گزارش ايرنا ، وقوع طوفان موسمي و مرگبار نرگس در اوايل ماه مي سال جاري در كشور ميانمار 77 هزار و 738 كشته ، 55 هزار و 917 ناپديد و حدود 20 هزار زخمي برجاي گذاشت .
اين طوفان همچنين منجر به آواره شدن بيش از دو ميليون 400 هزار نفر در اين كشور شده است .
كشور 57 ميليون نفري ميانمار كه پيشتر برمه ناميده مي شد در منطقه جنوب شرق آسيا و در همسايگي با كشورهاي تايلند، لائوس ، چين ، بنگلادش و هندوستان قرار دارد.
آساق **2201**335**1789
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن