تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805238886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بحران جديد سينماي آمريكا را فرامي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: بحران جديد سينماي آمريكا را فرامي‌گيرد
قرارداد انجمن بازيگران آمريكا SAG با اتحاديه تهيه‌كنندگان سينما و تلويزيون AMPTP روز 30 ژوئن (10 تير) به پايان مي‌رسد و اگر دو طرف نتوانند تا آن تاريخ مشكلات بين خود را رفع كنند هاليوود بايد خود را براي اعتصاب احتمالي حدود 120 هزار عضو انجمن بازيگران آماده كند.
در فاصله 10 روز به انقضاء قرارداد انجمن بازيگران آمريكا و استوديوهاي مطرح هاليوود، احتمال اعتصاب توليد پروژه‌هاي جديد را با ابهام مواجه ساخته و همه مي‌كوشند فيلم‌هاي در دست ساخت را سريعتر به پايان برسانند.
گاردين اعلام كرد قرارداد انجمن بازيگران آمريكا SAG با اتحاديه تهيه‌كنندگان سينما و تلويزيون AMPTP روز 30 ژوئن (10 تير) به پايان مي‌رسد و اگر دو طرف نتوانند تا آن تاريخ مشكلات بين خود را رفع كنند هاليوود بايد خود را براي اعتصاب احتمالي حدود 120 هزار عضو انجمن بازيگران آماده كند.
توليد "مايه آرامش" فيلم جديد جيمز باند تا چند روز ديگر تمام مي‌شود يكي از وكلاي انجمن بازيگران آمريكا در اين باره به هاليوود ريپورتر گفت: فعلا هيچكس پروژه‌اي را در دست نمي گيرد كه پس از 30 ژوئن تمام مي شود و اصلا كسي در اين موقعيت كاري را شروع نمي‌كند.
اعتصاب از مدت‌ها پيش بر صنعت تاثير گذاشته است. تا اين جاي كار بازيگران و استوديوهاي مطرح به دليل اختلافات موجود درباره مفاد قرار جديد نتوانستند به توافق دست پيدا كنند و اگر اين موارد اختلاف تا پيش از 30 ژوئن رفع نشود و بازيگران دست به اعتصاب بزنند، عملا تمام توليدات هاليوود متوقف مي‌شود، چرا كه جايگزيني براي بازيگران وجود ندارد.
استوديو مترو گلدوين مه‌ير هنوز به بازسازي فيلم "شهرت" يا دنباله فيلم سال 1999 "ماجراي تامس كراون" چراغ سبز نشان نداده است. توليد چند پروژه سينمايي ديگر نيز زودتر از موعد تعيين شده در ماه آوريل آغاز شد تا فيلمبرداري آن تا پيش از 30 ژوئن به پايان برسد.
تريلر پليسي "جزيره شاتر" به كارگرداني مارتين اسكورسيزي و با بازي لئوناردو دي كاپريو، درام "خبرچين" استيون سودربرگ با حضور مت ديمن و "مايه آرامش" فيلم جديد مجموعه جيمز باند از پروژه‌هايي هستند كه انتظار مي‌رود توليد آنها تا چند روز ديگر تمام شود.
در اين بين فيلمبرداري چند پروژه پرهزينه ديگر مانند "شاهزاده ايراني" مايك نيوئل كه از روي يك بازي رايانه‌اي به همين نام ساخته مي شود، "ناتينگهام" ريدلي اسكات كه روايتي مدرن از داستان رابين هود است و اكشن آخرالزماني "2012" به كارگرداني رولند امريش تا اواخر تابستان آغاز نخواهد شد.
سازندگان اين فيلم‌ها اين ذهنيت را دارند كه اعتصاب احتمالي بازيگران تنها تا پايان ژوئيه ادامه پيدا مي‌كند. سازندگان پروژه‌هاي ديگر مانند دنباله "تراسفورماتورها"، فيلم پرفروش تابستان پارسال يا اقتباس از رمان پرفروش "فرشتگان و شياطين" نوشته دن براون كه پيش درآمدي بر "رمز داوينچي" است، از همين حالا خود را براي هر نوع وقفه در كار آماده كرده‌اند.
مايكل بي كارگردان "ترانسفورماتورها 2" اعلام كرد در صورت اعتصاب بازيگران تمركز خود را متوجه جلوه‌هاي ويژه فيلم مي‌كند و هر وقت اعتصاب تمام شود فيلمبرداري را از سر مي‌گيرد. در اين ميان به نظر مي‌رسد فيلم‌هاي مستقل از هر نوع اعتصاب احتمالي كمترين آسيب را ببينند.
برابر با توافقات موقت انجمن بازيگران آمريكا با تعدادي از شركت‌هاي فيلمسازي مستقل، اعضاء اين انجمن مي‌توانند حتي در صورت اعتصاب با اين شركت‌ها كار كنند. برابر با اين توافقات توليد بيش از 300 پروژه بدون وقفه ادامه پيدا مي‌كند. در صورتي كه بازيگران آمريكا دست از كار بكشند، هاليوود با دومين بحران خود در كمتر از يك سال مواجه مي‌شود.
انجمن نويسندگان آمريكا WGA از نوامبر 2007 تا فوريه 2008 در اعتراض به ناعادلانه بودن سهم خود از فروش اينترنتي و فروش در رسانه‌هاي جديد دست به اعتصاب زدند كه اين مسئله حدود 1/2 ميليارد دلار به اقتصاد ايالت كاليفرنيا، مركز هاليوود ضرر زد و باعث از دست رفتن 37700 فرصت شغلي شد.
مذاكرات اوليه بازيگران و استوديوها از 15 آوريل (27 فروردين) آغاز شد و دو طرف بر حصول توافق پيش از انقضاء قرارداد فعلي تاكيد داشتند، اما اتحاديه تهيه‌كنندگان سينما و تلويزيون به نمايندگي از استوديوها مذاكرات را به خاطر آنچه "خواسته‌هاي نامعقول" انجمن بازيگران عنوان شد، ناتمام باقي گذاشت.
هر دو طرف علت اصلي اختلاف را تقاضاي بازيگران براي دريافت سهم بيشتر بابت فروش‌ دي‌وي‌دي‌ها و توزيع محصولات به صورت آنلاين اعلام كردند. نمايندگان بازيگران و استوديوها از 28 مه (هشتم خرداد) بار ديگر پاي ميز مذاكره بازگشتند.
همان روز اعلام شد فدراسيون هنرمندان تلويزيون و راديو آمريكا AFTRA كه از آن به عنوان اتحاديه خواهر انجمن بازيگران ياد مي‌شود، با استوديوها به توافق موقت دست يافته كه اين مسئله زمينه اختلاف بين دو انجمن بازيگران را فراهم آورد.
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن