تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815211649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از ‪ ۵۰‬ميليون نفر از جمعيت كشور تا كنون كارت ملي دريافت كرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيش از ‪ ۵۰‬ميليون نفر از جمعيت كشور تا كنون كارت ملي دريافت كرده‌اند
معاون وزير كشور و رييس سازمان ثبت احوال كشور گفت: از جمعيت ‪ ۵۳‬ميليون نفري واجد شرايط دريافت كارت ملي ايرانيان داخل و خارج از كشور، تاكنون بيش از ‪ ۵۰‬ميليون نفر كارت ملي دريافت كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، دكتر " رضا آيت‌الهي " روز پنجشنبه در جمع مديران استان كرمانشاه در استانداري افزود: از سال ‪ ۷۹‬صدور كارت ملي در كشور شروع شد و با يك آهنگ سريع در سالهاي اخير تاكنون بيش از ‪ ۹۷‬درصد جمعيت واجد شرايط اين كارت را دريافت كرده‌اند.

وي گفت: پوشش كارت ملي در برخي استانهاي كشور به ‪ ۹۹‬درصد رسيده و در برخي از استانها نيز به دليل مهاجرتهايي كه دارند از صد در صد جمعيت رسمي استان نيز بالاتر رفته است.

وي با بيان اينكه پوشش كارت ملي در ‪ ۲۲‬استان كشور بالاي ‪ ۹۸‬درصد است، افزود: استانهاي آذربايجان شرقي، سمنان و كرمانشاه در زمينه صدور كارت ملي از استانهاي موفق كشور به شمار مي‌روند.

وي با اشاره به اينكه ثبت احوال هم‌اكنون ‪ ۴۲‬خدمت به مردم ارايه مي‌دهد و با توجه به شرايط روز و پيشرفت فن‌آوري ضرورت ايجاد يك مركزي كه بتواند اين كار را تسهيل بدهد در ثبت احوال لازم به نظر رسيد.

وي گفت: براي پاسخ به اين نياز ضروري پايگاه اطلاعاتي جمعيتي كشور را راه‌اندازي كرديم و هم‌اكنون ‪ ۳۴‬دستگاه كشوري به صورت ان لاين با اين پايگاه در ارتباط هستند.

وي گفت: ثبت احوال اين آمادگي را دارد كه ديگر سازمانهاي دولتي را تحت پوشش پايگاه داده‌اي خود قرار دهد.

وي گفت: با توجه به اينكه از اول تير ماه استفاده از كارت ملي كاربردي خواهد شد، مابقي افراد واجد شرايط بايد براي دريافت خدمات از دستگاه‌هاي دولتي كارت ملي خود را دريافت كنند.

وي گفت: براي افرادي كه كارت ملي خود را گم كنند و يا تاكنون موفق به دريافت كارت ملي نشده‌اند گواهي موقت دو ماهه صادر مي‌شود تا بتواند خدمات مورد نياز خود را با اين گواهي و شناسنامه دريافت كنند.

تصاوير مرتبط
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن