تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815485403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يونان از پس ذخيره‌هاي اسپانيا برنيامد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يونان از پس ذخيره‌هاي اسپانيا برنيامد
در شبي كه "لوئيس آراگونس" تيمش را با 10 تغيير نسبت به بازي هاي قبلي راهي ميدان كرده بود، يونان بازهم شكست خورد تا مدافع عنوان قهرماني بدون كسب حتي يك امتياز به كار خود پايان بدهد.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" در يكي ديگر از بازي هاي ديشب، تيم‌هاي ملي اسپانيا و يونان در ورزشگاه "والس سيزنهايم" شهر سالزبورگ به ديدار يكديگر رفتند كه ماتادورها به نتيجه 2-1 مدافع عنوان قهرماني را شكست دادند.

اين ديدار در حالي آغاز شد كه سرمربي اسپانيا 10 تغيير در تيمش ايجاد كرده و فقط "آندرس اينيستا" به عنوان بازيكن اصلي به ميدان رفته بود. در واقع اين بهترين فرصت براي پيروزي يوناني بود كه در دو بازي قبلي امتيازي كسب نكرده بود. بازي در نيمه نخست چنگي به دل نزد و توپ بيشتر در ميانه ميدان ضربه مي خورد. در حالي كه نيمه نخست رو به پايان بود، "آنجلوس چاريستياس" در دقيقه 42 سانتر ارسالي "جورجيوس كاراگونيس" را با يك ضربه سر ديدني وارد دروازه "پپه رينا" دروازه بان باشگاه ليورپول كرد.

در نيمه دوم اوضاع كاملا متفاوت شد و اسپانيا كه نمي خواست با شكست در بازي آخر گروهي به مصاف ايتاليا برود، شكل متفاوتي به خود گرفت. پاسكاري هاي دقيق "ژابي آلونسو"،"سسك فابرگاس" و اينيستا در ميانه زمين باعث شده بود شاگردان "اتو ريهاگل" نتوانند دست به حمله بزنند. اين پاسكاري ها در دقيقه 61 نتيجه داد و "روبن دلارد" با يك شوت محكم از دورن محوطه جريمه دروازه "آنتونيوس نيكوپوليديس" را باز كرد.

هرچه بازي به اواخر خود نزديك مي شد، توان بدني يوناني ها كمتر مي شد. همين مساله باعث شد فرصت هاي گل بيشتري براي ماتادورها شكل بگيرد. در حالي كه همه تماشاگر منتظر شنيدن سوت پايان توسط "هوارد وب" انگليسي بودند، اين "دانيل گويزا" بود كه در دقيقه 89 تير آخر را شليك كرد تا مدافع عنوان قهرماني با سه شكست متوالي از يورو 2008 خداحافظي كند.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//128 - 128 - 46//www.BornaNews.ir
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن