تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806969612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دختر 15 ساله با همدستي پدر معتادش‌ باتري خودرو سرقت مي‌كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: دختر 15 ساله با همدستي پدر معتادش‌ باتري خودرو سرقت مي‌كرد
جام جم آنلاين: رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ در جمع خبرنگاران از دستگيري چند مجرم سابقه‌دار و متلاشي شدن باند سرقت از منازل، داروخانه‌ها و مغازه‌ها در شمال و غرب تهران خبر داد.


به گزارش جام‌جم، سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ ابتدا از متلاشي شدن يك باند از سارقان حرفه‌اي و سابقه دار از سوي ماموران پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ خبر داد و گفت: به دنبال چندين فقره سرقت در شمال و غرب تهران، موضوع اين شكايت‌ها به دستور بازپرس شعبه 8 دادسراي ناحيه يك تهران براي تحقيق و پيگيري به پايگاه اول پليس آگاهي ارجاع و با تحقيقات گسترده در اين زمينه و بازبيني محل‌هاي سرقت، مشخص شد اين سرقت‌ها به يك شيوه انجام مي‌شود.

محمديان افزود: با چهره‌نگاري از شاهدان و بهره‌گيري از بانك اطلاعات مجرمان، ردپاي يك مجرم سابقه‌دار به نام علي كه قبلا به اتهام سرقت مسلحانه دستگير و زنداني شده بود به دست آمد.

با به دست آمدن اين سرنخ، تيم هاي عملياتي پليس آگاهي با كنترل محل‌هاي رفت و آمد اين متهم، هنگامي كه قصد دستگيري او را داشتند، اين فرد با مشاهده پليس، متواري و پس از تعقيب و گريز، دستگير شد و در تحقيقات مقدماتي اعتراف كرد: پس از آزادي از زندان با همدستي 2 نفر از دوستانم به نام‌هاي ياشار و علي در ساعات پاياني روز مغازه‌ها و منازل مردم را با استفاده از شاه‌كليد و يا تخريب قفل‌هاي ورودي، سرقت مي‌كرديم.

اعتراف به سرقت يك ميليارد توماني‌

سرهنگ محمديان افزود: با اعتراف اين متهم ، بلافاصله 2 همدست وي نيز دستگير شدند و به 60 فقره سرقت از منازل، مغازه‌ها و داروخانه‌ها اعتراف كردند. رئيس پليس آگاهي تهران اضافه كرد: در پي اين اعترافات، مشخص شد ارزش اموال به سرقت رفته از سوي متهمان بيش از يك ميليارد تومان بوده است و تنها در يك فقره از سرقت‌ها آنها از يك منزل مسكوني 300 ميليون تومان پول، طلا و ديگر لوازم باارزش دزديده‌اند.

دختر جوان، طعمه سرقت پدر

رئيس آگاهي تهران از دستگيري پدري كه با همدستي دختر 15 ساله خود، باتري خودروها را سرقت مي‌كرد، خبر داد و گفت: به دنبال تماس شخصي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر اين كه مردي به همراه يك دختر نوجوان قصد سرقت باتري خودروي او را داشته اند و با حضور بموقع وي، با يك دستگاه موتورسيكلت متواري شده‌اند، مشخصات اين 2 نفر به واحدهاي گشتي كلانتري 110 شهدا اعلام و دقايقي بعد آنها دستگير و تحويل پايگاه ششم پليس آگاهي شدند. در تحقيق از مرد ميانسال و دختر نوجوان معلوم شد آنها پدر و دختر هستند.
دختر نوجوان اعتراف كرد، به دليل آن كه پدرش به مواد مخدر (كراك)‌ اعتياد دارد، در سرقت‌ها او را وادار به همراهي با خود مي‌كرده است. اين پدر و دختر تاكنون به 10 فقره سرقت باتري خودرو اعتراف كرده‌اند.

سرهنگ محمديان افزود: با توجه به دستگيري تعدادي از سارقان باتري خودرو از سوي ماموران پايگاه هاي ششم وچهارم پليس آگاهي، شهرونداني كه طي سال گذشته باتري خودروي آنها به سرقت رفته است، براي تحويل گرفتن باتري خود به اين پايگاه ها مراجعه كنند.

نقص عضو هنگام سرقت

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به دستگيري يك شرور سابقه‌دار در زمينه سرقت مسلحانه كه با قمه دست يك جوان را قطع كرده بود، گفت: با دستگيري جوان سارقي از سوي ماموران كلانتري 128 كه با يك دستگاه موتورسيكلت مسروقه در شرق تهران در حال تردد بود، اين فرد تحويل ماموران پايگاه ششم پليس آگاهي شد.

با آغاز تحقيق از اين متهم كه هويت وي مرتضي اعلام شده است، معلوم شد وي يك شرور زورگير است و شباهت زيادي به چهره‌نگاري‌هاي رايانه‌اي از سوي چند شاكي مالباخته دارد. با بررسي سوابق متهم مشخص شد وي داراي 3 فقره سابقه كيفري از جمله سرقت مسلحانه است.

سرهنگ محمديان اضافه كرد: در ادامه تحقيقات ميداني از اين متهم، معلوم شد وي اسفند سال گذشته با سد كردن راه جواني كه از بانك خارج شده است، قصد زورگيري و سرقت اموال او را داشته كه پس از مقاومت، با قمه ضربه‌اي به دست اين جوان وارد مي‌كند كه منجر به قطع عضو او شده و با انتقال فرد مجروح به بيمارستان، دست او پيوند زده مي‌شود.

محمديان اضافه كرد: در حالي كه تحقيق از اين شرور خطرناك ادامه داشت، 2 نفر از مالباختگان او را در پايگاه ششم پليس آگاهي شناسايي و عنوان كردند وي 15 ميليون تومان اموال آنها را پس از خروج از بانك سرقت كرده است كه تحقيق از متهم ادامه دارد.

هشدار براي اجاره خانه‌

سرهنگ محمديان در ادامه با اشاره به چندين پرونده كه در ارتباط با كلاهبرداري درخصوص كرايه منازل است، گفت: بررسي اين پرونده‌ها نشان مي‌دهد فرد و يا افرادي با كرايه منازل مردم با پول پيش كم و كرايه بالا، چند روز بعد منزل اجاره‌اي را با پول كلان به صورت رهن به ديگر مستاجران واگذار مي‌كنند كه در اين ارتباط و با توجه به آغاز فصل نقل مكان افراد مستاجر، آنها بايد با هوشياري نسبت به اين موضوع، هنگام رهن و اجاره منازل مسكوني حتما به بنگاه‌هاي داراي پروانه كسب معتبر مراجعه و از نزديك با رويت اسناد ملكي ساختمان و اطمينان از حضور صاحب اصلي ملك، به عقد قرارداد اجاره اقدام كنند؛ زيرا در صورت بي‌توجهي، كسي كه با پول كلان خانه را رهن كرده، دچار خسارت و زيان خواهد شد.
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن