تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820358286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارگاه آموزشي راهبردهاي مديريت حمل‌ و نقل


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: كارگاه آموزشي راهبردهاي مديريت حمل‌ و نقل


مديريت ترافيك- همشهري‌آنلاين:
كارگاه آموزشي مديريت حمل‌ونقل شهري در مركز مطالعات فناوري دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد

كارگاه آموزشي مديريت حمل‌ونقل شهري با حضور جمعي از مديران و كارشناسان معاونت حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران و ساير دستگاه‌ها در مركز مطالعات فناوري دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد

در اين كارگاه آموزشي 2 روزه كه از سوي گروه مطالعات توسعه توان صنعتي دانشگاه شريف برپا شد، به‌ترتيب «راهبردهاي مديريت حمل‌ و نقل و شهري» و «راهبردهاي مديريت سامانه‌هاي حمل‌ونقل عمومي» مورد بررسي قرار گرفت.

عبدالله مقربي، مدرس اين دوره آموزشي با اشاره به اينكه هر سال در جهان بر اثر حوادث رانندگي 500 هزار نفر كشته و 20 ميليون نفر مجروح مي‌شوند كه 70 درصد تلفات ناشي از سوانح رانندگي به كشورهاي در حال توسعه اختصاص دارد، اظهار كرد:‌ در 65 درصد تصادفات رانندگي عابران پياده نقش دارند؛ضمن اينكه 35 درصد كشته‌هاي اينگونه اتفاقات را نيز كودكان تشكيل مي‌دهند.

اين استاد ايراني مقيم ايالات متحده معتقد است: در شهرهاي بزرگ دنيا هر 10سال تعداد خودروها و حجم ترافيك دو برابر مي‌شود در حالي كه در تهران اين ميزان هر 7سال به دو برابر افزايش مي‌يابد.

مقربي همچنين سامانه حمل‌ونقل سريع اتوبوسي (موسوم به BRT) را به‌عنوان يكي از سامانه‌هاي پيشرفته حمل‌ونقل عمومي برشمرد و گفت: اين يك سامانه انعطاف‌پذير و در عين حال سريع‌السير است.

اين كارشناس ارشد مهندسي حمل‌ونقل و ترافيك در پايان با اشاره به اينكه مديريت ترافيك فرايندي جامع و كامل است، تصريح كرد: براي دستيابي به راه‌حل نهايي مشكل ترافيك استفاده از تجربيات روز جهاني و بررسي راهكارهاي مختلف ضرورت دارد.

تاريخ درج: 29 خرداد 1387 ساعت 23:36 تاريخ تاييد: 30 خرداد 1387 ساعت 00:50 تاريخ به روز رساني: 29 خرداد 1387 ساعت 23:49
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن