تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820890354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دور نخست مسابقات كشتي فرنگي انتخابي در اهواز آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دور نخست مسابقات كشتي فرنگي انتخابي در اهواز آغاز شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: ورزشي

دبير هيات كشتي استان خوزستان اعلام كرد: دور نخست مسابقات كشتي فرنگي انتخابي براي شركت در المپياد ورزشي ايرانيان، رده سني نوجوانان در اهواز آغاز شد.

اردوان صاحب در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌- منطقه خوزستان - گفت: رقابت‌هاي كشتي انتخابي المپياد ورزشي ايرانيان روز گذشته با برگزاري مسابقات كشتي فرنگي رده سني نوجوانان در 10 وزن آغاز شد. اين مسابقات در رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان و اميد پيگيري مي‌شود.

وي افزود: پس از مسابقات فرنگي نوجوانان، رقابت‌هاي كشتي آزاد اين رده سني 30 و 31 خردادماه مي‌گردد و مسابقات فرنگي و آزاد رده سني جوانان به ترتيب سوم تا پنجم تيرماه و دهم تا دوازدهم تيرماه در خانه كشتي اهواز پيگيري مي‌شوند. تاريخ برگزاري مسابقات انتخابي اميد نيز متعاقبا اعلام مي‌گردد.

دبير هيات كشتي استان خوزستان نتايج مسابقات انتخابي كشتي فرنگي نوجوانان را به شرح زير اعلام نمود: در بخش تيمي بهبهان با 81 امتياز اول شد و تيم‌هاي شوش و انديمشك به ترتيب با 69 و 66 امتياز دوم و سوم شدند. امير كعب‌مير در وزن 42 كيلوگرم از شوش، پيام بويري در وزن 46 كيلوگرم از ايذه، بهنام مرادي در وزن 50 كيلوگرم از بهبهان، مهدي زيدوند در 63 كيلوگرم از انديمشك، فرود حسن‌خاني در 69 كيلوگرم از ايذه، ‌مسعود بزرگر در 76 كيلوگرم از بهبهان، پيمان ميردورقي در 85 كيلوگرم از انديمشك و اميد اسدي‌فرد در 100 كيلوگرم از دزفول نفرات اول اوزان 10 گانه مسابقات انتخابي المپياد ورزشي هستند. اين افراد به عنوان تيم نوجوانان كشتي فرنگي منتخب خوزستان به مسابقات المپياد ورزشي ايرانيان اعزام مي‌شوند.

به گزارش ايسناي خوزستان؛‌ رقابت‌هاي كشتي المپياد ورزشي ايرانيان در سه رده سني نوجوانان، جوانان و اميد به ترتيب 12 تيرماه در قم، 23 تيرماه در مازندران و 6 مردادماه در همدان آغاز مي‌شوند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن