تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819990110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل دفتر منابع انساني استانداري چهار راهبرد اجرايي براي تحول اداري استان تهران ابلاغ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل دفتر منابع انساني استانداري چهار راهبرد اجرايي براي تحول اداري استان تهران ابلاغ شد
محمدحسين رياحي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين راهبردها جهت عملياتي كردن با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به مردم در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان تهران تصويب شده و به ادارات و دستگاههاي اجرايي براي اجرا ابلاغ شده است.

وي تصريح كرد: تقويت و افزايش كارآيي نظام ، پيشنهادات در دستگاههاي اجرايي و بهره مندي از انديشه و خلاقيت كاركنان براي شكوفايي در تصميم سازي‌ها يكي از اين راهبردهاست.

رياحي اظهارداشت: مديران دستگاههاي اجرايي به دليل عدم رشد قابل توجه در رديف بودجه‌هاي امسال دستگاههاي خود يك الزام عملي و عيني براي ايجاد تحول و اجراي برنامه‌هاي بهره وري دارند.

وي تاكيد كرد: تا پايان مردادماه امسال جهت توانمندسازي مديران در راستاي اجراي برنامه‌هاي تحول اداري كلاس‌هاي آموزشي و همايش‌هاي بهره وري و بررسي و پذيرش پيشنهادات و مديريت كيفيت برگزار مي‌شود.

وي توسعه نگرش سيستمي در قالب اصلاح روش‌هاي انجام كار و ارتقاي رضايت ارباب رجوع و افزايش خدمات به شيوه الكترونيك را يكي ديگر از راهبردهاي تحول اداري استان تهران برشمرد و يادآور شد: با توسعه فن آوري‌هاي اطلاعات بدنبال آن هستيم كه از اين طريق فعاليت‌هايي كه نياز به مراجعه مستقيم مردم به سيستم اداري دارد را به صورت چشمگيري كاهش دهيم.

وي با بيان اينكه فناوري اطلاعات و اتوماسيون اداري سبب كاهش هزينه‌هاي سازماني در ادارات دولتي مي‌شود، افزود: استانداري تهران چگونگي اجرا و روند انجام اين راهبردها را در مقاطع مختلف زماني در دستگاههاي اجرايي مورد ارزيابي قرار مي‌دهد.

اين مسئول استانداري تهران تلاش براي استقرار نظام‌هاي نوين مديريت را يك راهبرد اساسي اين استانداري در ايجاد تحول اداري عنوان كرد و گفت:
درصدديم امسال ارائه خدمات دستگاههاي اجرايي استان به مردم به شيوه‌هاي مطلوب و روان تر انجام شود تا رضايت شهروندان استان از روند اجراي كار دستگاههاي اجرايي افزايش يابد. ك/‪۳‬
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن