تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819726796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستاد بزرگداشت مقام زن استان فارس رتبه اول كشوري را كسب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ستاد بزرگداشت مقام زن استان فارس رتبه اول كشوري را كسب كرد
دكتر مريم اردبيلي، چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت مقام زن در شيراز افزود: برتري اين ستاد بدليل همكاري و هماهنگي مسوولان ادارات با مشاورين امور بانوان در دستگاه‌هاي اجرايي است.

وي اظهار داشت:امسال در هفته بزرگداشت مقام زن در فارس يك هزار و ‪۷۴۱‬ برنامه طرح ريزي شده كه يك هزار و ‪ ۱۴۷‬برنامه در شهرستانها ، ‪ ۵۹۴‬برنامه در دستگاههاي اجرايي و ‪ ۴۸‬برنامه منتخب در شيراز اجرا مي‌شود.

وي ادامه داد: بزرگداشت مقام زن و نامگذاري روز تولد حضرت زهرا(س) به عنوان روز مادر از افتخارات ملي و مذهبي ماست و همين مهم مسووليت زنان را در ابعاد مختلف سنگين تر مي‌كند.

وي اظهارداشت: در هفته زن كه از اول تيرماه تا هفتم تيرماه با عناوين روز زن انديشه امام خميني، زن عفاف و سلامت رفتاري، زن كرامت انساني و حقوق‌اسلامي،زن حقوق مادري و تحكيم خانواده، زن رسالت خانواده، زن ايثارگري و پاسداشت خون شهيدان و زن ومشاركت اجتماعي‌نامگذاري‌شده برنامه‌هاي متنوعي برگزار مي‌شود.

همچنين مشاور فرماندار شيراز در امور بانوان خواستار فرهنگ‌سازي براي تعالي وضعيت حجاب برخي زنان شد.

سيمين رضايي پور افزود: متاسفانه گروهي از افراد با حجاب نامناسب خود، هنجارشكني پوششي و عدم رعايت شئونات جامعه اسلامي وضعيت عفاف را مخدوش كرده اند.

وي اظهار داشت: فرمانداري شيراز بابرگزاري هشت همايش علمي در سطح عمومي باعنوان جشنواره رايحه عفاف تلاش دارد گامي موثر در جهت تعالي پوشش بانوان بردارد.

وي ادامه داد: از ديدگاه كارشناسان اگر در ‪ ۱۰‬درصد از شركت‌كنندگان در اينگونه‌برنامه‌ها تاثير عيني اجتماعي مشاهده‌شود مي‌توان دراجراي برنامه‌هاي ديگر گام‌هاي موثرتري برداشت.

رضايي‌پور گفت: اين هشت همايش با عنوانهاي رسالت حكومت در سلامت اجتماعي، زيبايي شناسي در عفاف، عفاف و تحكيم خانواده، عفاف و شكوفايي جوان، عفاف در شعر و ادب فارسي، ايثارگري و رسالت اجتماعي، ضرورت بازگشت به فرهنگ فاطمي،سيره شناسي و الگوي رفتاري درهفته‌بزرگداشت مقام زن در مجتمع فرهنگي طوبي در شيراز برگزار مي‌شود.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن