تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813236722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باراك: آتش‌بس غزه براي تسريع در تبادل اسراست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: باراك: آتش‌بس غزه براي تسريع در تبادل اسراست
خبرگزاري فارس: وزير دفاع رژيم‌صهيونيستي تاكيد كرد: آرام‌سازي اوضاع غزه (آتش‌بس) به هدف تسريع در روند تبادل اسراي اسرائيلي و فلسطيني انجام مي‌شود.


به گزارش فار س به نقل از روزنامه القبس كويت، "ايهود باراك" با اشاره به موضوع اسيران اسرائيل تاكيد كرد: اسرائيل هركاري در توانش باشد انجام مي‌دهد تا سربازان خود را از اسارت نجات بدهد.
وزير دفاع اسرائيل در جلسه فراكسيون حزب كار در كنيست اسرائيل با اشاره به آرام‌سازي اوضاع غزه و توافق با جنبش حماس براي آتش‌بس، تاكيد كرد: يكي از اهداف ما در آتش‌بس غزه، تسريع در آزادسازي اسراي اسرائيلي است.
باراك با اشاره به "گلعاد شاليت" سرباز اسرائيل كه اسير جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) است گفت: اسرائيل هر كاري بتواند مي‌كند تا سربازان اسير خود را از اسارت برهاند.
"گلعاد شاليت" يكي از سربازان ارتش اسرائيل است كه در اواخر ماه خرداد سال 2006 در نوار غزه به دست نيروهاي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) اسير شد.
اين در حالي است كه خبرگزاري‌ها شب‌گذشته از توافق حماس و رژيم‌صهيونيستي براي آتش‌بس چند ماهه خبر دادند و حماس نيز با تأييد اين خبر، اعلام كرد اين آتش‌بس موقت و شش ماهه خواهد بود.
اين آتش‌بس پس از چند ماه مذاكره غيرمستقيم و با ميانجيگري قاهره، ميان حماس و رژيم صهيونيستي به دست آمده است و در پي رايزني و ميانجيگري مصر با نمايندگان دو طرف، توافق شد كه آتش‌بس از صبح فردا پنج‌شنبه اجرا ‌شود.
انتهاي پيام/.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن