تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از كسب عنوان قهرماني استقلال در جام حذفياحتمال جدايي قلعه‌نويي و بركناري فتح‌ا... زاده


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: پس از كسب عنوان قهرماني استقلال در جام حذفياحتمال جدايي قلعه‌نويي و بركناري فتح‌ا... زاده
دانشجو: هر طور شده، قلعه‌نويي را حفظ مي‌كنيمگروه ورزش: تيم استقلال تهران روز دوشنبه توانست با غلبه بر تيم پگاه گيلان به عنوان يكي از نمايندگان كشورمان به ليگ قهرمانان آسيا راه يابد.


اين تيم كه در اين فصل ليگ برتر فوتبال، فراز و نشيب‌هاي فراواني را تجربه كرده بود توانست با اقتدار و در حضور انبوه تماشاگران خودي در استاديوم آزادي جشن قهرماني را برپا كند.
اتفاقي كه پس از سال‌ها رخ داد و شايد بتوان آن را به فال نيك گرفت حضور توامان تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا خواهد بود.
سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از پايان بازي فينال كه با قهرماني استقلال به پايان رسيد، گفت: خوشحالم به رغم اين‌كه تبليغات منفي زيادي عليه من شد، اما قهرماني را با تيم استقلال به دست آوردم.
امير قلعه‌نويي درباره‌ بازي تيمش مقابل پگاه گيلان اظهار كرد: بازي بسيار دشوار و مهيجي بود. بچه‌هاي ما به علت خاصيت فينال جام حذفي با كمي استرس وارد ميدان شدند كه اين حالت تا اوايل نيمه‌ دوم هم ادامه داشت، اما رفته رفته آنها بر اين مشكل چيره گشته و توپ و ميدان را در دست گرفتند.
وي افزود: در روز قهرماني يك لحظه‌ به ياد ماندني را در تمام عمرم تجربه كردم و خوشحالم از اين‌كه به‌رغم برخي تبليغات منفي عليه من در روزهاي گذشته، اما سرانجام قهرماني را با تيم استقلال به دست آوردم.
قلعه‌نويي همچنين درباره‌ تاثير كار فيروز كريمي بر قهرماني استقلال گفت: مطمئنا كادر فني قبلي به خصوص حضور برجسته‌ فيروز كريمي در موفقيت استقلال نقش داشته است و ما سعي كرديم تلاش‌هاي آنان را در مسير خوبي هدايت كرده و كار را به سامان برسانيم كه از همين‌جا بايد از زحمات كريمي هم تشكر كرد و عملكرد او را در قهرماني استقلال موثر دانست.
قلعه‌نويي هم‌چنين درباره‌ وضعيت كاري‌اش در تيم استقلال گفت: صحبت‌هايي مبني بر اين‌كه بخواهم از استقلال جدا شوم را كاملا تاييد مي‌كنم و هنوز مشخص نيست كه فصل آينده در تيم استقلال بمانم. وي گفت: بايد ببينم آيا مديريت استقلال قصد ادامه همكاري با من را دارد يا نه.وي افزود: در مملكت ما صبح كه از خواب بيدار مي‌شوي همه چيز فرق كرده و اكنون نيز بايد صبر كرد و شرايط را ديد و سپس تصميم گرفت.
مدير عامل باشگاه استقلال هم پس از اين بازي گفت: ماندن يا رفتنم از استقلال به تصميم آقاي زريبافان به عنوان رييس مجمع عمومي باشگاه استقلال بستگي دارد. علي فتح‌ا...‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال پس از پايان جشن قهرماني اين تيم در جام حذفي در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: ادامه همكاري‌ام به عنوان مدير عامل استقلال به نظر رييس مجمع باشگاه بستگي دارد و آقاي زريبافان در اين زمينه تصميم‌گيرنده نهايي خواهند بود. فتح‌ا... زاده اضافه كرد: اين هفته جلسه هيات‌مديره باشگاه استقلال برگزار خواهد شد و وضعيت مديريت باشگاه براي فصل آينده مشخص مي‌شود. وي با بيان اينكه امير قلعه‌نويي تاثير بسزايي در قهرماني استقلال داشت، گفت: قلعه‌نويي از نظر روحي و ايجاد انگيزه در بين بازيكنان نقش بسزايي داشت. البته او مثل يك دونده دوي امدادي عمل كرد و زحمات فيروز كريمي و ناصر حجازي را به ثمر رساند و اين دو مربي صاحب نام نيز در قهرماني استقلال سهم داشتند.
وي در مورد ادامه همكاري امير قلعه‌نويي با استقلال يادآور شد: قلعه‌نويي به‌طور قطع سرمربي فصل آينده استقلال خواهد بود و او برنامه‌هايش را براي جذب بازيكنان و آماده‌سازي پيش از شروع فصل ارائه كرده است.
مديرعامل استقلال درباره اظهارات قلعه‌نويي مبني بر احتمال سفر خود به ازبكستان و هدايت يكي از تيم‌هاي باشگاهي اين كشور، گفت: ايشان شكسته‌نفسي كرده‌اند و مطمئن باشيد سرمربي فصل آينده استقلال، قلعه‌نويي خواهد بود.رييس هيات‌مديره باشگاه استقلال تهران نيز در اين خصوص گفت: به طرفداران خود قول مي‌دهيم قلعه‌نويي را براي فصل بعد حفظ كنيم.
خسرو دانشجو در خصوص صحبت‌هاي امير قلعه‌نويي در مورد جدايي گفت: تمام توان خود را به كار مي گيريم تا وي را براي فصل بعد هم به عنوان سرمربي حفظ كنيم. قلعه‌نويي سفري به ازبكستان خواهد داشت؛ اما قطعا با او براي فصل بعد مذاكرات جدي انجام مي‌دهيم.
دانشجو در مورد جذب بازيكنان جديد نيز عنوان كرد: سعي مي‌كنيم نياز سرمربي تيم را براي جذب بازيكنان جديد برآورده كنيم و بازيكناني به خدمت بگيريم كه به بهترين نحو از آنها استفاده كنيم.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن