تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812805442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سعيدلو: استعفاي كاشاني صحت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سعيدلو: استعفاي كاشاني صحت ندارد
جام جم آنلاين: رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با رد شايعه كناره گيري حبيب كاشاني از سمت مديرعاملي اين باشگاه بر ادامه همكاري وي با سرخپوشان تاكيد كرد. وي با اشاره به معرفي حميد استيلي در جلسه دو روز اخير هيئت مديره باشگاه پرسپوليس از سوي حبيب كاشاني، خاطر نشان كرد: در جلسه يكشنبه شب از سوي حبيب كاشاني، مديرعامل باشگاه، حميد استيلي به عنوان گزينه اصلي سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس معرفي شد و وي برنامه هاي خوب و مدوني را به هيئت مديره باشگاه ارائه كرد.


علي سعيدلو در گفتگو با مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: در جلسه شب گذشته هيئت مديره باشگاه پرسپوليس صحبت هاي خوبي را به همراه همكارانم در خصوص برنامه هاي آينده باشگاه و تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در سه جام پيش رو مطرح كرديم كه با نتايج خوبي همراه بود.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس از حميد استيلي به عنوان كانديداي اصلي اين هيئت براي هدايت سرخپوشان در فصل هشتم ليگ برتر ياد كرد و گفت: با توجه به حساسيت موضوع و نگراني هايي كه در خصوص آينده تيم فوتبال پرسپوليس در رقابت هاي پيش رو وجود دارد، هيئت مديره باشگاه در نظر دارد تا ضمن بررسي ويژه برنامه هاي حميد استيلي با همفكري هم تصميمي درست براي سپردن هدايت تيم به حميد استيلي اتخاذ كند.

سعيدلو به نشست شب گذشته هيئت مديره باشگاه پرسپوليس اشاره كرد و با رد شايعه استعفاي حبيب كاشاني گفت: روز گذشته با توجه به شرايط حساسي كه تيم فوتبال پرسپوليس پيش رو دارد ، اخبار و شايعاتي مبني بر استعفا و كناره گيري حبيب كاشاني از سمت مديرعاملي باشگاه مطرح شد كه از ديد من چنين موضوعي صحت ندارد.

وي اظهار كرد: بر اساس اساسنامه باشگاه پرسپوليس، مديرعامل در صورتي كه تصميم به استعفا و كناره گيري بگيرد بايد متن استعفا نامه خود را تسليم رئيس هيئت مديره باشگاه كند. از آنجائيكه هنوز كاشاني رسما استفعاي خود رابه من و ديگر اعضا هيئت مديره تحويل نداده است نمي توانم در خصوص قبول يا رد آن صحبت كنم، البته در جلسه شب گذشته اين موضوع مطرح شد و اعضا با استعفاي مديرعامل باشگاه مخالفت كردند.

بررسي چگونگي اصلاحات اساسنامه باشگاه پرسپوليس يكي ديگر از مواردي است كه در هيئت مديره اين باشگاه مورد ارزيابي گرفته است. سعيدلو با اشاره به اين موضوع افزود: شب گذشته همچنين در خصوص اصلاحات مورد نياز در اساسنامه بحث و تبادل نظر شد كه با نتايج اميدوار كننده اي همراه بود. اميدوارم با اعمال تغيير و اصلاح در اساسنامه مشكلات در آينده به حداقل برسد.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با تاكيد بر لزوم برطرف ساختن موانع و مشكلات مالي پيش روي اين باشگاه تاكيد كرد: يكي از مواردي كه در نشست هاي اخير مورد توجه هيئت مديره باشگاه قرار گرفته، رفع موانع و مشكلات مالي در جهت حركت سريع و منظم تيم فوتبال پرسپوليس است. در اين خصوص تصميمات خوبي اتخاذ شده است كه قطعا در آينده مفيده فايده خواهد بود.

وي افزود: از ديگر بحث هاي مهم هيئت مديره باشگاه پرسپوليس ارائه برنامه از سوي مديرعامل باشگاه براي فصل آينده و جذب بازيكنان مورد نياز كادر فني است. در اين خصوص آقاي كاشاني اقدامات خوبي انجام داده اند كه مورد تاييد و تصويب هيئت مديره باشگاه قرار گرفته است.

سعيدلو اميدوارانه از آينده تيم فوتبال پرسپوليس ياد كرد و به مهر گفت: با توجه به هيئت مديره خوبي كه باشگاه پرسپوليس دارد و حقيقت نداشتن استعفاي حبيب كاشاني اميدوارم روزهاي شادي در انتظار اين باشگاه باشد و دوباره نام اين باشگاه بر سر زبان ها بيافتد.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس همچنين با اشاره به موفقيت تيم فوتبال استقلال در مسابقات جام حذفي باشگاه هاي كشور ، گفت: اين پيروزي باعث نشاط و شادابي در قالب يك رقابت سالم در عرصه ورزش كشور بود كه از طرف هيئت مديره باشگاه پرسپوليس و دست اندركاران باشگاه قهرماني را به آبي پوشان تبريك مي گويم، البته نبايد از بازي خوب و جوانمردانه تيم فوتبال پگاه به سادگي گذشت كه نماينده اي شايسته براي فوتبال شمال كشور بود.

معاون اجرايي رئيس جمهور در ادامه با اشاره به سياست هاي دولت نهم در بحث ورزش گفت: سياست ما در راستاي حمايت از همه تيم هاست. با توجه به نگاه ويژه دولت نهم تصميم گرفته شده است تمام استان هايي كه داراي ظرفيت بالقوه هستند و مي تواند باعث بروز و حضور استعدادها در عرصه ورزش شوند، حداقل يك تيم در مسابقات ليگ داشته باشند تا تمام كشور بتوانند در فوتبال ايران مشاركت داشته باشند.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن