تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه نقاشي گلهاي سوخته در سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نمايشگاه نقاشي "گلهاي سوخته" در سنندج


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: حوزه هنري استان كردستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز طرح اوقات فراغت، نمايشگاهي از آثار نقاشي استاد "اكبر منصوري را با نام "گلهاي سوخته" از تاريخ اول لغايت ششم تيرماه در محل نگارخانه ارشاد اسلامي سنندج برپا مي كند.

به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از روابط عمومي حوزه هنري استان كردستان، در اين نمايشگاه آثار هنرمند برجسته كشور استاد "اكبر منصوري" در قالب 35 اثر و در ابعاد 70×50 و تكنيك "اكرليك و گواش" به منظور بهره گيري و استفاده هنرمندان و هنرجويان استان به معرض نمايش گذاشته مي شود.
وي ضمن دعوت از علاقمندان جهت بازديد از اين نمايشگاه، افزود: نمايشگاه در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 تا 12 و 17:30 تا 20 آماده بازديد دوستداران هنر است.
اكبر منصوري متولد 1349 سنندج با بيش از 20 سال سابقه كاري است. در كارنامه هنري وي تاكنون بيش از 35 نمايشگاه انفرادي و 37 نمايشگاه گروهي در داخل و خارج از كشور از جمله تهران، تبريز، سنندج، مريوان، قزوين، مشهد، اصفهان، ژاپن، چين، سوئد، عراق، دبي، آلمان، كانادا و نمايشگاه آخرين كسوف قرن به چشم مي خورد.
وي علاوه بر عضويت در فرهنگستان هنر ايران، حضور در دوسالانه پنجم نقاشي ايران، حضور در دوسالانه جهان اسلام و نمايشگاه صد اثر صد نقاش را نيز در سوابق هنري خود ثبت كرده است.
از موفقيت هاي استاد منصوري مي توان به برگزيده چهار جشنواره سراسري جوانان كشور در رشته نقاشي، منتخب نمايشگاه هزاره جهاني نقاشي در انگلستان اشاره كرد.
وي همچنين طراح مطبوعات، كاريكاتوريست و تصويرگر كتاب كودك و نوجوان نيز است و تاكنون در چندين جشنواره نقاشي و كاريكاتور به عنوان داور حضور داشته است.
به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، اكبر منصوري هم اكنون به عنوان مدرس رشته طراحي و نقاشي در حوزه هنري استان كردستان مشغول فعاليت است. /05/120
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 877]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن