تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821115658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم فوتبال پيام: هنوز در آسمانم دنبال ستاره‌هاي كاغذي نيستيم براي فصل بعد به همراه خداداد به مديرعامل برنامه داديم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سرمربي تيم فوتبال پيام: هنوز در آسمانم دنبال ستاره‌هاي كاغذي نيستيم براي فصل بعد به همراه خداداد به مديرعامل برنامه داديم
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: ورزشي - فوتبال

هادي برگي‌زر همبازي خداداد عزيزي و دستيار اول وي در تيم ابومسلم پس از جدايي از اين تيم به عنوان پنجمين سرمربي در دوران سومين مالك تيم پيام در فصل گذشته به اين تيم پيوست و توانست به همراه خداداد عزيزي اين تيم را كه در ابتدا حتي خوشبين‌ترين هوادار آن هم تصور نمي‌كرد به ليگ برتر صعود كند، با عده‌اي بازيكن جوان بومي پس از يازده سال به سطح اول فوتبال برساند.

هادي برگي‌زر كارمند شهرداري مشهد است و در گذشته بازيكن تيم پيام نيز بوده و هم اكنون دانشجوي مقطع كارشناسي در رشته عمران است، در حالي كه مدرك مربيگري درجه A آسيا را نيز دارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، هادي برگي‌زر در خصوص صعود تيم پيام به ليگ برتر گفت: نيمكت تيم با از بين بردن فشار رواني بيشترين كمك را به صعود پيام به ليگ برتر كرد، در حالي كه زماني كه به پيام آمدم فشار رواني بسيار زيادي بر روي بازيكنان بود كه حتي به آن‌ها اجازه يك حفظ توپ كردن ساده را هم نمي‌داد اما حضور خداداد عزيزي بر روي نيمكت به تيم در از بين بردن اين فشار كمك زيادي كرد و حمايت‌هاي معنوي مديران باشگاه از كادر فني نيز باعث انتقال آرامش به نيمكت و بازيكنان شد.

سرمربي پيام با اشاره به تساوي تيمش در ديدار آخر مقابل فولاد تصريح كرد: اين بازي را به سه بخش تقسيم كرديم كه در نيمه اول بازي با توجه به گرماي هوا و استفاده از تجربه تيم استقلال تهران در بازي مقابل فولاد و اينكه در فاصله بين نيمه اول و دوم دماي هوا تا 6 درجه كاهش پيدا مي‌كرد، در زمين مدارا كرديم و تلاش ما اين بود كه با از سرعت انداختن بازي آن را كنترل كنيم تا زمان بگذرد و از گرما رد شويم.

وي افزود: زماني كه گل را دريافت كرديم، در بين دو نيمه به بازيكنان گفتم كه در هيچ صورتي ديگر بازي پس از 90 دقيقه ادامه نخواهد يافت و در آن زمان بازي حتما يك برنده خواهد داشت، ديگر چيزي براي از دست دادن وجود ندارد و بايد فوتبال انتحاري بازي كنيم كه به همين دليل نيروهاي هجومي خود را به زمين فرستاديم و از عمق و كناره‌ها به سمت دروازه حريف حمله كرديم.

برگي زر ادامه داد: پس از زدن گل تساوي مي‌دانستيم كه بايد فوتبال فكورانه بازي كنيم چرا كه تيم حريف رو به بازي احساسي مي‌آورد و ما بايد بازي را كنترل مي‌كرديم.

وي خاطرنشان ساخت: زماني كه به اهواز رفتيم فولادي‌ها خود را از پيش برنده مي‌دانستند و احساس مي‌كردند كار تمام شده و به تنها چيزي كه فكر نمي‌كردند حوادث بود.

سرمربي پيام تاكيد كرد: تيم پيام با اينكه بسيار جوان است اما اگر پشت اين تيم تفكر باشد مي‌تواند به رده‌هاي بالا برسد.

وي يادآور شد: در دوران مربيگري من در پيام در 7 بازي 4 برد و 3 مساوي به دست آوردم كه به غير از بازي استيل آذين در مقابل هيچ تيمي شكست نخوردم كه در اين مدت تيم پيام به شخصيت يك تيم ليگ برتري رسيده بود.

برگي زر افزود: پيام تيم بسيار خطرناكي است و با وجود مهاجمان سريعش در ضد حمله‌ها كار را براي مدافعان كند ايراني سخت مي‌كند.

وي با بيان اين كه تمام مجموعه پيام دست به دست يكديگر دادند تا تيم صعود كند، خاطرنشان ساخت: مديران تيم مشكلات مالي را قبل از بازي فولاد حل كردند و حمايت خوبي انجام دادند، در حالي كه جمع كل قراردادهاي بازيكنان پيام كمتر از قرارداد دو بازيكن تيم فولاد بود و بيشترين مبلغ قرارداد 15 ميليون تومان است و در اين فصل تيم پيام توانست با 750 ميليون تومان به ليگ برتر صعود كند.

وي در خصوص قبول سرمربيگري پيام در زماني كه اين تيم در شرايط سختي بود، تصريح كرد: زندگي ريسك است و ما مربيان جوان مجبور به ريسك كردن هستيم و شايد اين جسارت خاصيت جواني است.

وي افزود: زماني كه تيم را تحويل گرفتم پيام با 4 گل از استيل‌آذين باخته بود و 4 بازيكن آن اخراج شده بود و من براي قبول سرمربيگري تيم سه شرط براي مديريت قرار دادم؛ اولين شرط اين بود كه خداداد عزيزي كه در آن زمان مشاور فني مديرعامل بود مدير فني شود و روي نيمكت بنشيند، زيرا از زمان بازيگري ما با هم بوديم و در مسائل فني و ديدگاه فوتبالي خيلي به هم نزديك هستيم و بعضي جاها هماهنگي به حدي است كه مي‌توانيم زوج موفقي باشيم.

سرمربي پيام افزود: شرط دوم من بازگشت آن 4 بازيكن اخراجي به تيم بود و سومين شرط اين بود كه با يكديگر صداقت داشته باشيم و بر همين اساس هم من قرارداد سفيد امضاء كردم و در مورد مسايل مالي هيچ صحبتي نكردم.

وي خاطرنشان ساخت: به خاطر هدفي كه داشتيم سختي زيادي كشيديم اما خداداد عزيزي، صلاحي، مديرعامل باشگاه و شاكري، رييس هيات مديره باشگاه همواره در كنارم بودند، به نحوي كه مديرعامل باشگاه در دور پلي اف دو هفته كار خود در تهران را رها كرد و هر روز در كنار بازيكنان تيم بود.

برگي زر افزود: ما زماني به حمايت مسوولان نياز داشتيم كه در باتلاق بوديم و هر بازي بازي مرگ و زندگي براي ما بود و شرايط بحراني داشتيم كه تنها شهردار مشهد و مديركل تربيت بدني استان در آن دوره از ما حمايت كردند.

وي با مقايسه تيمش با تيم متمول استيل آذين تصريح كرد: فوتبال متعلق به ستاره‌هاي كاغذي نيست و ما نيروي جواني داشتيم كه استيل آذين نداشت و در عين حال كار كردن با جوان‌ها سخت است اما آن‌ها با همه وجود بازي مي‌كنند.

وي در خصوص ادامه همكاري‌اش با تيم پيام گفت: به همراه خداداد عزيزي برنامه‌اي را نوشته و تحويل مديرعامل باشگاه داديم كه در صورت موافقت وي با آن و تحقق شرايط آن در پيام خواهم ماند.

سرمربي پيام افزود: براي اينكه به سرنوشت شيرين فراز دچار نشويم بايد نيازهاي مالي تيم تامين شود.

وي ادامه داد: در برنامه ارائه شده به مديرعامل باشگاه 5 بازيكن اصلي را در نظر داريم كه در صورت عدم جذب اين بازيكنان اولويت اول بازيكنان ذخيره‌اي هم براي آن‌ها در نظر داريم كه بايد جذب شوند، ضمن اين كه 3 بازيكن خارجي هم در كنار اين‌ها مد نظر ما هستند اما از ليگ دسته اول بازيكن نخواهيم گرفت زيرا بازيكنان پيام از همه آن‌ها بهتر هستند كه براي بستن چنين تيمي به پول نياز است.

برگي زر در خصوص بازيكنان مد نظر كادر فني براي فصل بعدي گفت: به هيچ وجه دنبال ستاره نيستيم و در خط حمله، مركز زمين و دفاع بازيكن خواهيم گرفت، ضمن اين كه يك دروازه بان ديگر نيز نياز داريم.

وي گفت: از زمان تمام شدن بازي مقابل فولاد در آسمان هستيم، 13 سال پيش به عنوان بازيكن با سرمربيگري استاد "فكري" به سطح اول فوتبال كشور آمدم و اكنون براي بار دوم اما اين بار به عنوان سرمربي به ليگ برتر صعود كرديم و پس از صعود از خود بيخود شده بودم.

وي در خصوص شرايط مسابقات ليگ دسته اول و تفاوت آن با ليگ برتر گفت: ناظران اصلي رقابت‌ها در ليگ برتر مردم هستند و به دليل اينكه ليگ دسته اول توسط مردم و به خصوص رسانه‌ها ديده نمي‌شود و برنامه نودي هم براي آن وجود ندارد باعث مي‌شود مشكلات زيادي در آن به وجود آيد و بازي كردن در آن بسيار سخت است، چون براي صعود بايد هميشه برنده باشند.

برگي زر با اشاره به استقبال پر شور هواداران از تيم پس از بازگشت از اهواز تصريح كرد: از خوشحالي مردم واقعا خوشحالم و زماني كه آن‌ها با تمام وجود من را در آغوش مي‌گرفتند، اگر تمام دنيا را به من مي‌دادند آن را با اين لحظه عوض نمي‌كردم و من واقعا كوچكتر از آن هستم كه مردم اين طور با من رفتار كنند.

وي حضور دو تيم از خراسان را در ليگ برتر باعث پيشرفت فوتبال خراسان دانست و تصريح كرد: رقابت ابومسلم و پيام باعث رشد فوتبال استان مي‌شود و رقابت سالم ميان آن‌ها بسيار مهم است كه نبايد باعث تفرقه شود و دو تيم 90 دقيقه شرافتمندانه با هم بازي كنند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن