تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820413329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آزمون تكراري استعدادهاي درخشان براي عده‌اي از معترضان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آزمون تكراري استعدادهاي درخشان براي عده‌اي از معترضان برگزار شد
خبرگزاري فارس: آزمون استعدادهاي درخشان صبح امروز تنها براي عده‌اي از دانش‌آموزان معترض برگزار شد و براي اين آزمون سوالات جديد طراحي نشده بود و همان سوالانت آزمون مرحله دوم بوده است.


يكي از اوليا معترض در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعي فارس با اشاره به اين‌كه هم اكنون اوليا معترض به نحوه برگزاري آزمون استعدادهاي درخشان در مقابل ديوان عدالت اداري تجمع كرده‌اند، گفت: سازمان استعدادهاي درخشان «سمپاد» در اوايل اين هفته با تعدادي از خانواده‌هاي معترضان تماس گرفت و از آن‌ها دعوت كرد تا ساعت 10 صبح‌ سه‌شنبه 28 خرداد در مكان‌هاي مشخص شده حاضر شوند.
وي ادامه داد: صبح امروز تنها براي عده‌اي از معترضان آزموني در 4 حوزه در تهران برگزار شد كه سوالات اين آزمون مشابه سوالات مرحله دوم آزمون استعدادهاي درخشان كه در ‌جمعه 20 ارديبهشت برگزار شده بود، بوده است و بسياري از دانش‌آموزان اين سوالات را از قبل ديده بودند.
وي گفت: شعبه 3 ديوان عدالت اداري در پاسخ به اعتراض اوليا اعلام كرده كه تاكنون ليستي به سازمان استعدادهاي درخشان اعلام نكرده است.
به گزارش فارس، مرحله اول آزمون استعدادهاي درخشان در اسفند 86 در حالي برگزار شد كه برخي از سوالات و كليدهاي اين آزمون اشتباه بود و با اعتراض اوليا دانش‌آموزان مواجه شد. با توجه به اين ابهامات مرحله دوم اين آزمون نيز در 20 ارديبهشت سال جاري برگزار شد و ديوان عدالت اداري به دليل اعتراض اوليا دانش‌آموزان و همچنين تأييد نادرست بودن برخي از سوالات، اعلام نتايج مرحله دوم را متوقف كرده بود و سازمان بازرسي كل كشور نيز بر روي نحوه برگزاري اين ازمون بررسي‌هاي لازم را انجام داده است و در حال تهيه گزارش خود براي ارائه به مراجع ذي‌ربط است.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن