تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815969868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث‌
دزدان عجول ساك خود را در خانه مالباخته جا گذاشتند!

2 سارق كه در جريان سرقت از خانه‌اي در شمال تهران ساك خود را جا گذاشته بودند، بازداشت شدند.

مردي در بيست و هفتم فروردين ماه گذشته به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران مراجعه و اعلام كرد كه در نبود وي در خانه، سارقان به آنجا دستبرد زده و سكه‌هاي طلا به ارزش 150 ميليون تومان،‌ وجوه نقد و دستگاه‌هاي صوتي و تصويري اش را دزديده‌اند.

شاكي گفت: سارقان به علت عجله، ساك خود را در محل جا گذاشته‌اند. كارآگاهان پليس با بررسي محتويات ساك برجا مانده و يافتن برگه‌اي كه پنج شماره تلفن روي آن نوشته شده بود، تحقيقات خود را ادامه دادند تا اينكه سارق سابقه‌داري به نام شناسايي و دستگير شد. متهم در بازجويي به سرقت از خانه شاكي و چند فقره دستبرد از خانه‌هاي شمال تهران به همراه دوستش اعتراف كرد. همدست اين متهم نيز در قرار صوري در جنوب شهر دستگير شد و اعتراف كرد كه با شناسايي خانه‌ها در شمال در نبود صاحبخانه‌ها به آنجا دستبرد زده‌اند. متهمان با قرار قانوني تحت بازجويي قرار گرفتند.

راه رفتن ‌در خواب بلاي جان مرد تنها شد!

راه رفتن در خواب بلاي جان مرد جوان شد.‌

به گزارش كلانتري 113 بازار، مرد سي وشش ساله‌اي چند روز قبل در خانه‌اش در خيابان بهشت در حالت خواب شروع به راه رفتن كرد كه با ورود به بالكن خانه از آنجا به پايين سقوط كرد و جان سپرد. همسايه اين مرد به دنبال شنيدن صدا با مشاهده جسد وي در كوچه موضوع را به ماموران اطلاع داد. ماموران در بررسي متوجه شدند با وجود اينكه بالكن خانه نرده داشته اما اين مرد به دليل اينكه در خواب بوده از آن سقوط كرده است. خانواده اين مرد موضوع سابقه راه رفتن وي در خواب را تأييد كردند.

پلمب ‌32 مغازه به دليل فروش پوشاك نامتعارف‌

در اجراي مرحله جديد طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، 32 واحد صنفي كه افراد بدپوشش از آن محل‌ها مانتو خريداري كرده و يا اقدام به آرايش مو به سبك‌هاي غربي كرده بودند، پلمب شد.

پليس تهران اعلام كرد: با عرضه‌كنندگان پوشاك غيرمجاز از طريق نشاني اعلام شده از سوي خريداران برخورد مي‌كند. مأموران پليس در ميدان‌هاي اصلي شهر ضمن ارشاد و برخورد با زنان داراي پوشش نامتعارف و پسراني كه موهاي خود را به سبك غربي آرايش مي‌كنند، با شناسايي واحدهاي صنفي متخلف اقدام به پلمب آنها كرد.‌

رئيس مركز اطلاع‌رساني پليس گفت: در اجراي اين طرح در تهران 21 خودرو كه سرنشينان آن‌ها پوشش نامتعارف داشتند و يا مزاحم نواميس مردم شده بودند از سوي پليس توقيف شد.

پيرمرد فنلاندي‌ اعضاي خانواده‌اش را كشت‌

فنلاند - پيرمرد هشتادوهشت ساله فنلاندي پس از قتل اعضاي خانواده‌اش خودكشي كرد.

به گزارش روزنامه ، اين پيرمرد در اقدامي جنون‌آميز‌ همسر و دو دختر عقب مانده خود را كشت و در نهايت خودكشي كرد.اين حادثه در 800 كيلومتري پايتخت اين كشور روي داد و اين پيرمرد ابتدا دو دختر عقب‌مانده ذهني خود را كه پنجاه ساله بودند، در خانه‌اش به ضرب گلوله كشت و سپس به آسايشگاه سالمندان كه در نزديك محل سكونتش قرار داشت رفت و همسر هشتادساله‌اش را نيز هدف شليك گلوله قرار داد. وسپس خود را كشت.

برده‌داري در يك سيرك ايتاليايي‌

ايتاليا: خانواده بلغاري كه در يك سيرك ايتاليايي مانند برده‌ها مورد شكنجه قرار گرفته بودند، نجات يافتند.

پليس ايتاليا به دنبال اطلاع از وضع زندگي اعضاي يك خانواده بلغاري در سيركي در اين كشور با انجام تحقيقات متوجه شد كه يك زوج و دو دختر آنها در شرايط سختي در اين سيرك مشغول به كار هستند.

بزرگترين دختر اين خانواده كه نوزده ساله است مجبور بود در يك آكواريم پر از ماهي‌هاي گوشتخوار شنا كند و خواهر پانزده ساله‌اش نيز در استخر مارها در حالي كه به شدت از آنها مي‌ترسيد، شنا مي‌كرد. آنها پس از آزادي به ماموران پليس گفتند: مدير سيرك آنقدر بي‌انصاف بود كه حتي به مارها و ماهي‌هاي گوشتخوار به اندازه كافي پيش از شنا كردن ما غذا نمي‌داد و ترس از گزيده شدن و حمله آنها به ما هنگام شنا كردن بسيار وحشتناك بود.‌

سيل در آمريكا دهها هزار نفر را بي‌خانمان كرد

آمريكا: سيل در ايالت آيووا دهها هزار نفر را بي‌خانمان كرد و به مزارع كشاورزي بويژه مزارع كشت ذرت بشدت صدمه زد.‌

هزاران خانه، ساختمان اداري، مدرسه و دانشگاه در جريان سيل آسيب ديدند و در بيشتر شهرهاي اين ايالت وضع فوق‌العاده اعلام شده است.‌

توفان شن در رياض‌

توفان شديد شن ، شهر رياض، پايتخت عربستان را درنورديد. ظرف سه ماه گذشته در چند نوبت شهر رياض شاهد توفانهاي پراكنده بود. كارشناسان علل وزش اين توفان‌ها را نزديك شدن به فصل تابستان، تغييرات متعدد جوي و نباريدن باران اعلام كردند. كارشناسان گفتند: وزش توفان در رياض ماههاي آينده ادامه خواهد يافت.




 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن