تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820549704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريمي رمان روز موعود لهان را تصوير مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ريمي رمان "روز موعود" لهان را تصوير مي‌كند
سام ريمي خالق مجموعه فيلم‌هاي "اسپايدرمن" فيلمي سينمايي از روي رمان "روز موعود" نوشته دنيس لهان مي‌سازد كه به زودي منتشر مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد داستان "روز موعود" در بوستن سال 1919 و در شرايطي روي مي‌دهد كه شهر به خاطر بازگشت سربازان از جنگ جهاني دوم و شيوع آنفولانزا اسپانيايي حالتي آشوب‌زده پيدا كرده است.

سام ريمي

تلاش براي متحد كردن اداره پليس زمينه‌ يك اعتصاب تاريخي را فراهم مي‌آورد و در اين بين دو پليس در مركز داستان قرار دارند. لهان 42 ساله كه در ماساچوستس به دنيا آمده از نويسندگان محبوب فيلمسازان است. كلينت ايستوود سال 2003 "رود ميستيك" را از روي رمان او ساخت و بن افلك نيز پارسال با اقتباس از "رفته عزيزم رفته" براي بار اول روي صندلي كارگرداني نشست.

اخيرا نيز مارتين اسكورسيزي توليد "جزيره شاتر" را بر اساس يكي ديگر از رمان‌هاي لهان به پايان برد كه نقش اصلي آن را لئوناردو دي‌كاپريو دارد. ريمي درباره كتاب جديد لهان كه 23 سپتامبر به بازار مي‌آيد گفت: در حالي كه "روز موعود" به بسياري از موضوع‌هاي كتاب‌هاي قبلي لهان مي‌پردازد، اما بلندپروازترين كتاب اوست و وقايع يك قرن پيش را با مضامين امروز مرتبط مي‌كند.

ريمي در عين حال براي احياء مجموعه‌اي‌ سينمايي با محوريت جك رايان تحليلگر سازمان سيا كه تاكنون چهار فيلم موفق از روي آن ساخته شده، با مديران استوديو پارامونت در حال مذاكره است. او اين روزها در حال كارگرداني تريلر فراطبيعي و ترسناك "مرا به جهنم ببر" است كه براي سال 2010 آماده مي‌شود.

فيلمساز 49 ساله در 1981 با فيلم "مرده شرير" درباره اهريمنان تسخيركننده روح انسان به شهرت رسيد. از ديگر فيلم‌هاي مطرح او مي‌توان به "مرده شرير 2" 1987، "مرد تاريكي" 1990 و "چابكدست و مرده" 1995 اشاره كرد. ريمي سه‌گانه پرفروش "اسپايدرمن" را در فاصله 2002 تا 2007 ساخت.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن