تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816467622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه هاي اجراي قوانين و مقررات مربوط به كاركنان دولت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: راه هاي اجراي قوانين و مقررات مربوط به كاركنان دولت
در سي و دومين اجلاس مجمع مدير كل امور اداري و منابع انساني وزارتخانه ها و دستگاه هاي اجرايي راه هاي اجراي قوانين و مقررات مربوط به كاركنان دولت بررسي شد.


به گزارش سرويس سياسي برنا، در اين اجلاس كه عصر روز دوشنبه با حضور نجفي، مدير كل دفتر حقوقي نهاد رياست جمهوري در مجلس شوراي اسلامي تشكيل شد، نحوه اجراي قوانين و مقررات كشور نظير افزايش ضريب حقوق كاركنان دولت، قانون مديريت خدمات كشوري و قانون بازنشستي پيش از موعد كاركنان دولت مورد بررسي قرار گرفت.

بر اساس اين گزارش شركت كنندگان در اين اجلاس ابهامات موجود در اجراي برخي قوانين و مقررات را مطرح ساختند و در ادامه قرار شد پيشنهادات اصلاحي مربوط به تصويب نامه هيات وزيران در خصوص افزايش ضريب جدول حقوقي كاركنان دولت جمع بندي و به دفتر حقوقي نهاد رياست جمهوري جهت انجام بررسي و اصلاحات لازم ارسال گردد.

اسماعيل مختاري، رييس مجمع مديران كل امور اداري و منابع انساني دستگاه هاي اجرايي در حاشيه اين اجلاس هدف از تشكيل مجمع مديران كل امور اداري و منابع انساني وزارت خانه ها و دستگاه هاي اجرايي را بررسي پيشنهادات و راهكارهاي اجرايي كردن قوانين و مصوبات دولت، استفاده از توان كارشناسي دستگاه هاي اجرايي، ارتقاي هدفمند، موثر و مستمر همكاري مديران دستگاه ها به ويژه مديران كل امور اداري و منابع انساني بر شمرد.

وي با اعلام اين كه اين مجمع در سال 85 تشكيل شده و جلسات آن به صورت دوره اي هر دو هفته يكبار تشكيل مي شود، افزود: از مسئولان اجرايي كشور براي حضور در اين جلسات دعوت مي شود تا از نزديك با نقطه نظرات حاضران آشنا شده و در اجراي سريع و صحيح مقررات تصميم گيري شود.

مختاري در ادامه گفت: در اجراي بند (ه) ماده 145 برنامه چهارم كه مربوط به خدمات رفاهي كاركنان مي بادش و دستگاه هاي اجرايي مكلف به اجراي آن هستند بر اساس مذاكرات انجام شده قرار است روند سال هاي قبل در مورد سرويس اياب و ذهاب، رستوران ها و ساير مسائل رفاهي كاركنان ادامه يابد.

سرپرست منابع انساني مجلس شوراي اسلامي افزود: در صورت توقف سرويس اياب و ذهاب در دستگاه ها و وزارتخانه ها، آن ها عملا با بن بستي مواجه شده و براي دستگاه ها و بخصوص مديران اداري مشكلاتي ايجاد خواهد شد.

وي در پايان اضافه كرد: تشكيل چنين جلساتي باعث شده دولت تصويب نامه هايي را ابلاغ نمايد كه بند (ه) ماده 145 را ترميم كند تا ادارات كل امور اداري با توافق كاركنان، مشكل خدمات رفاهي خود را حل نمايند.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن