تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816444489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سمن‌هاي برتر ...// برپايي جشنواره پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در كرج


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سمن‌هاي برتر ...// برپايي جشنواره پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در كرج
جشنواره پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي به همت سازمان مردمي كانون حقيقت جوان به منظور پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي از چهارم الي26 تير ماه در كرج برگزار مي شود.


دبير كل كانون حقيقت جوان در گفت و گو با خبرنگار سرويس دانشگاه و تشكل برنا با اعلام اين خبر گفت: جشنواره بزرگ پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي از ميلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) تا ميلاد حضرت علي(ع) به مدت 22 روز برگزار مي شود.
احمد خيري اظهار داشت: با برگزاري چندين جلسه كارشناسي با حضور نمايندگان تشكل هاي مردمي فعال و انجام كارهاي مطالعاتي به منظور انجام اين طرح و امكان سنجي در خصوص چگونگي برگزاري اين جشنواره همچنين نگاه تخصصي به موضوع آسيب هاي اجتماعي مطالعات اوليه طرح انجام شده است.
وي خاطرنشان كرد: توجه ويژه به آسيب هاي اجتماعي در شهرستان كرج يك ضرورت اجتناب ناپذير است و اين كارگروه در تلاش است با حمايت علمي و تخصصي از سمن ها و ايجاد بستري مناسب براي تشكيل تيم هاي اجتماع محور پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در محلات مختلف كرج و حتي محيط هاي كار، اقدامي كاربردي در اين راستا انجام دهد.
وي ياد آور شد: تشكل هاي مردمي كرج از فعاليت هاي چشمگيري برخوردارند و توانسته اند به صورت خود جوش اقدامات ارزشمندي را انجام دهند.
دبير اين سازمان مردمي ابراز اميدواري كرد: با حمايت شهرداري كرج اين سازمان بتواند به منظور ارتقاي سلامت اجتماعي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي پايگاه هاي سلامت را در مناطق مختلف شهر ايجاد و با جذب افراد داوطلب و كليدي و با همراهي همياران سلامت مي توان برنامه هاي مفيد و خدمات ارزشمند انساني را به آسيب ديدگان اجتماعي ارائه كرد.
احمد خيري اذعان داشت: با توجه به اهتمام موجود در ارگان هاي دولتي و سازمان هاي مردمي و ضرورت هاي انجام طرح هاي پيشگيرانه و اجتماع محور در سال جاري شهروندان فهيم كرج مي توانند شاهد انجام اقداماتي موثر در اين خصوص باشند.
دبير كل كانون حقيقت جوان اجراي طرح هاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در كرج را يك ضرورت انكار ناپذير دانست و افزود: اميدواريم شهرداري با نگاهي علمي و فراگير در حوزه هاي فرهنگي – اجتماعي و همكاري با نهادهاي فرهنگي ما را در جهت تحقق اين امر ياري رساند.
وي خاطر نشان كرد: در يك سال گذشته همواره در انجام كارهاي مطالعاتي و ايجاد بانك اطلاعاتي و شناخت جامع و كامل از ابعاد مختلف فرهنگي كلانشهر كرج تلاش كرديم و خوشبختانه با ديد مثبت و فرهنگي شهردار محترم و همچنين عنايت ويژه اعضاي محترم شوراي اسلامي شهرستان كرج امسال براي اولين بار در كرج بودجه ويژه اي براي انجام كارهاي مطالعاتي و اجراي برنامه هاي فرهنگي پيش بيني شده است.
احمد خيري ادامه داد: با توجه به كمبود منابع مالي و امكانات ايجاد كارگروهي با حضور نمايندگان تمام نهادهاي فرهنگي اعم از ارگان هاي دولتي و سازمان هاي مردمي ضروري به نظر مي رسد.
وي افزود: با ايجاد هماهنگي هاي لازم و انجام كار مطالعاتي و تامين خوراك علمي و تخصصي پروژه ها و برنامه هاي فرهنگي اجتماعي مي توانيم شاهد برون رفت از اين وضعيت و تسهيل در پيشگيري از معضلات و آسيب هاي اجتماعي باشيم.
خيري يادآور شد: با افزايش مشاركت مردم و بهره گيري از فعالان و نخبگان اجتماعي مي توان برنامه اي مستمر و همه گير براي ابعاد فرهنگي- اجتماعي جامعه شهري كرج تبيين كرد.
وي در گفت و گو با خبرنگار برنا فعاليت و هم انديشي سمن هاي كرج را حركتي انديشمندانه و در راستاي تحقق آرمان مديريت مشاركتي عنوان كرد و اظهار داشت: برگزاري نشست هاي مشورتي صاحب نظران و فعالان اجتماعي سازمان هاي مردم نهاد با مسئولين نهادهاي دولتي، امكان بهره گيري مديريت شهر از خرد جمعي را فراهم مي سازد.

رييس كارگروه سازمان مردم نهاد پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي شهرستان كرج، نگاه پيشگيرانه و علمي به آسيب هاي اجتماعي را اولويت برنامه هاي اين كارگروه نام برد و خاطر نشان كرد: تشكيل اين كارگروه نويد بخش انجام اقداماتي اساسي و اصولي در شهرستان كرج است چرا كه سمن ها مي توانند چالش ها را به فرصت تبديل كنند و در حقيقت مشاركت جوانان و فعالان اجتماعي براي تحقق برنامه هاي فرهنگي امري اجتناب ناپذير است.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 833]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن