تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه سازي نكنيد! حبيب كاشاني: هيات مديره از استعفاي من باخبر بود ديگر به پرسپوليس برنمي‌گردم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حاشيه سازي نكنيد! حبيب كاشاني: هيات مديره از استعفاي من باخبر بود ديگر به پرسپوليس برنمي‌گردم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مديرعامل مستعفي باشگاه پرسپوليس گفت: من تصميم‌ام را از پيش گرفته بودم و با همين تصميم در نشست با "علي‌آبادي" حاضر شدم. از قبل فكر خودم را كرده بودم و بر همين اساس قصد ندارم ديگر به پرسپوليس بازگردم.

حبيب كاشاني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تعجب از گفته‌هاي اخير "سعيدلو" درباره‌ي تكذيب استعفايش و بي‌اطلاعي از اين موضوع گفت: يك بار ديگر نيز در نشست مشترك هيات مديره‌ي باشگاه با علي‌آبادي كه همه‌ي اعضاي هيات مديره در آن حضور داشتند و پس از قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر، برگزار شد، استعفايم را به طور كتبي ارايه كردم. آقاي سعيدلو هم در اين نشست حضور داشت. يك بار هم به صورت شفاهي كناره‌گيري‌ام را به آگاهي سعيدلو رساندم كه او در پاسخ به من گفت بايد اين مورد را با "علي‌آبادي" در ميان بگذارد. اگر او مخالف بود چرا در نشست هيات مديره با علي آبادي با كناره‌گيري من مخالفت نكرد و در مخالفت با تصميم من حرفي زده نشد.

كاشاني درباره‌ي نشست روز گذشته‌اش با علي‌آبادي هم گفت: ديروز هنگامي كه استعفاي كتبي‌ام را به علي‌آبادي دادم تنها ايراد او آن بود كه چرا استعفايم را در سربرگ باشگاه پرسپوليس ننوشته‌ام. من هم با عذرخواهي خواهش كردم كه با همين استعفا موافقت شود.

عضو شوراي شهر تهران در بخش ديگري از صحبت‌هايش گفت: من تصميم‌ام را گرفته بودم و با همين تصميم از قبل گرفته شده در نشست با علي‌آبادي حاضر شدم. از پيش در اين باره فكر كرده بودم. ديگر به پرسپوليس برنمي‌گردم و خواهش مي‌كنم از حاشيه‌هاي استعفا دست برداشته شود.

مديرعامل مستعفي پرسپوليس درباره‌ي آينده‌ي اين باشگاه هم گفت: اميدوارم هرچه زودتر با انتخاب مديرعامل و كادرفني زمان از دست رفته جبران شود. اميدوارم با انتخاب مديرعاملي كه مورد پذيرش سازمان تربيت بدني و هيات مديره‌ي پرسپوليس باشد، منافع اين باشگاه تامين شود و شرايط و امكاناتي كه اين باشگاه براي حضور قدرتمندانه در سه جام نياز دارد در اختيارش قرار بگيرد. به خاطر حفظ منافع باشگاه از پرسپوليس كنار رفتم. اميدوارم سازمان و دولت امكانات موردنياز باشگاه را در اختيارش قرار دهند.

كاشاني با تشكر از هواداران پرسپوليس، خود را همچنان هوادار اين باشگاه خواند و اعلام كرد همچنان به عنوان يكي از طرفداران اين باشگاه در كنارش خواهد ماند.

او از مسوولان سازمان تربيت بدني و هيات مديره درخواست كرد انتخاب سرمربي پرسپوليس هرچه سريع‌تر صورت بپذيرد حتي زودتر از مديرعامل: پرسپوليس ديگر فرصتي ندارد، اين تيم بايد دوره‌ي 35 تا 45 روزه موردنياز براي بدنسازي را بگذراند.

كاشاني درباره‌ي احتمال كنار رفتن "حميد استيلي" از جمع گزينه‌هاي سرمربي‌گري پرسپوليس پس از استعفايش هم به ايسنا گفت: اين طور نيست، استيلي به نظر من بهترين گزينه‌ي داخلي براي هدايت پرسپوليس است. انتخاب او از سوي من با حب و بغض نبوده است بلكه با بررسي شرايط او را براي اين منظور برگزيدم. استيلي با توجه به شرايط تجربي و علمي خوبي كه در اختيار دارد، بهترين گزينه براي مربي‌گري پرسپوليس است و مي‌تواند پرسپوليس را به موفقيت برساند. با انتخاب سرمربي به او امكان بدهيم تا بازيكنان موردنظرش را جذب كند و تيم را براي حضور قدرتمند در فصل آينده آماده كند. فكر مي‌كنم انتخاب سرمربي مهمتر از انتخاب مديرعامل آتي پرسپوليس باشد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن