تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اجرايي رييس جمهوري در گفت وگو با خبرنگاران/ نخستين جلسه ستاد ويژه توسعه استان قم تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون اجرايي رييس جمهوري در گفت وگو با خبرنگاران/ نخستين جلسه ستاد ويژه توسعه استان قم تشكيل شد
به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا در جلسه شوراي كارگروه توسعه استان قم علي سعيدلو معاون اجرايي رييس جمهوري و رييس اين كارگروه، علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي و نماينده قم ، سيد مهدي هاشميسرپرست وزارت كشور ، استاندار قم و ديگر اعضاي آن برگزار شد.

سعيدلو در پايان اين جلسه در جمع خبرنگاران حضور يافت و اظهار داشت : در سفر دوم هيات دولت به استان قم مصوبات خوبي در جهت توسعه و عمران استان قم از جمله تشكيل اين كارگروه تصويب شد.

وي افزود: در آن سفر بدليل اهميت اين استان مقدس مقرر شد ستادي براي پيگيري جدي اين مصوبات تشكيل شود، همچنين براي اين ستاد اختياراتي در نظر گرفته شد كه اگر در حين اجرا مساله‌اي پيش آيد، اين ستاد با اختيارات دولت بتواند مصوباتي را داشته باشد.

معاون اجرايي رييس جمهوري تصريح كرد : اين ستاد با مسووليت معاونت اجرايي متشكل از وزيران نيرو، صنايع ، كشور و رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري ، استاندار قم (دبيرخانه) و همچنين سه نماينده ويژه رييس جمهوري شامل دكتر علي لاريجاني نماينده قم ، مصطفي پور محمدي و ظفرقندي است.

سعيد لو ادامه داد : نخستين جلسه اين ستاد امروز در محل مجلس شوراي اسلامي تشكيل شد و در اين جلسه مصوبات دور اول و دوم استاني رييس جمهوري مرور شد.

وي يادآور شد : اجراي مصوبات در دور اول سفر استاني هيات دولت به استان قم پيشرفت خوبي داشته است.

معاون رييس جمهوري اضافه كرد: استاندار قم امروز به عنوان مسول دبيرخانه اين ستاد گزارشي را ارايه كرد.

سعيدلو تاكيد كرد : مقرر شد كه اين ستاد هر يك ماده يا دو ماده جلسات خود را تشكيل دهد.هم اكنون اين ستاد اختيارات ويژه دارد و مصوبات آن نيز مصوبات دولت محسوب مي‌شود.

وي افزود: اين ستاد موظف شد كه كار جدي در جهت جذب سرمايه‌گذاري و عمران و آباداني و پيشرفت و تسريع در اجراي پروژه‌هاي در استان قم را پيگيري و اقدام كند.

معاون اجرايي رييس جمهوري اظهار اميدواري كرد كه با مجموعه مصوبات دور اول و دوم هيات دولت براي استان قم و همچنين اقدام اين ستاد، در فاصله كوتاهي اتفاقي كه بايد در استان قم بيفتد، به وقوع بپيوندد.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن